-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції "Нова українська школа"
Торги відмінено
477 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 14 330.28 UAH
мін. крок: 3% або 14 330.28 UAH
Період оскарження:
25.03.2020 11:19 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
b230f69ac4b246389484c9f821fd4533
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-000534-a.b3
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику,звертаю Вашу увагу на те що Ви є Управлінням освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради і Вам підпорядковані працівники з педагогічною освітою. Нагадую Вам, що педагог навчає дітей тому що якщо Вам задали запитання,його потрібно уважно прочитати,зрозуміти суть,ПОДУМАТИ та надати обгрунтовану відповідь,на конкретне запитання. Тому прошу Вас ще раз уважно прочитати питання та вимоги та надати конкретні відповіді на них або внести відповідні зміни у тендерну документацію. Непотрібно писати у відповідь що небудь аби написати при чому бездумно копіювати текст та вставляти у відповіді не вникаючі у смисл. ТОМУ ДУБЛЬ 2: 1.Шановний Замовнику, яке відношення Ваш предмет закупівлі має до коду ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники ? Умисно вводите в оману потенційних учасників та звужуєте їх коло? Навчальний посібник — навчальне видання, що доповнює або частково замінює підручник та офіційно затверджене як таке. Навчальний посібник є видом навчальної літератури. Дуже добре що Ви читаєте Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.02.2018 №137 "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" крім друкованих засобів навчання в перелік входять моделі, інструменти, прилади і пристосування, об’єкти натуральні, муляжі тощо,але яке відношення Він має до визначення коду закупвлі.Якщо Ви не зрозуміли суть запитання то пояснюю яке відношення все що Ви перелічили має до посібників?Читайте вікіпедію,а також інформацію як вірно визначити код закупівлі за ДК 021:2015. 2.Ви коли писали цю вимогу -"дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена" чим саме Ви думали та чим користувались,яким документом,актом,пігулками? Перед тим як щось вимагати потрібно спочатку подумати що саме Ви вимагаєте. Ви уявляєте собі,що Вам наприклад дзвонить учасник з яким Ви працювали раніше та просить Вас надати лист відгук, а потім просить Вас щоб підписант цього листа сходив до нотаріуса та нотаріально завірив свій підпис,при цьому за власний кошт. Нотаріальні послуги в Україні не безкоштовні ,чи Ви не знали? Дуже цікаво хто саме Вам порадив додати цю безглузду вимогу в тендерну документацію?Як саме відсутність нотаріально завіреного підпису впливає на загрозу можливості закупівлі продукції? Також Ви зазначаєте, що "лист-відгук оформлюється учасником після ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі." Питання до Вас,якщо учасник наприклад поставив Замовнику товар 19 липня 2019 року і має договір,специфікацію,видаткову накладну та лист відгук датований 19 липня 2019 року,що до данної поставки,то чому Вам потрібен цей лист виданий не раніше оголошення закупівлі? Що може змінитися з моменту поставки товару у 2019 році на теперішний час.Поставка товару вже відбулась,умови та вимоги щодо виконання договору виконані,лист відгук Замовник надав одразу після поставки,тому поясніть Вашу безглузду вимогу. 3.Шановний Замовнику,прошу Вас видалити дискримінаційну вимогу,а саме: надати інформаційну довідку, щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі або надайте експертний висновок,або розрахунок,тощо який підтверджує, що для постачання предмету закупівлі на адресу замовника потрібно мати в наявності та бути власником саме 2 одиниць транспорту. Чому не 8 або 10 ? Також вимагаю видалити вимогу, щодо надання свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів тому що власником транспорту може бути не учасник закупівлі, а інша людина яка наприклад заперечує щодо надання своїх данних до публічного доступу ,але учасник на усних договорних підставах має право користуватись транспортним засобом. Також прошу видалити вимогу щодо надання документу, який підтверджує правові підстави користування транспортом або надайте пояснення який саме Вам потрібен документ. Звертаю Вашу увагу на те що в Україні відмінили обов язкову наявність доручень ,що дають право користування транспортним засобом. Договорні відносини між власником та учасником можуть бути усними,що не заборонено чинним законодавством. Також прошу Видалити наступну вимогу: надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів. що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. або поясніть навіщо Вам медична довідка і як саме її наявність чи відсутність вплине на Вашу закупівлю. Чому Ви не вимагаєте наприклад справку щодо відсутності або наявності короновірусу? Також прошу видалити наступну вимогу, щодо надання трудової книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.4 пункту 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або поясніть як саме надання чи ненадання данних документів вплине на предмет закупівлі та на поставку товару?Також поясніть як отримати відмітку про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби у теперішній час, а саме у час оголошеного карантину та введеня кабміном надзвичайної ситуації на території України? Читайте ще раз уважно запитання які Вам поставлені вище,зрозумійте суть, берегляньте свою відповідь незрозумілу та безглузду та поясніть,як саме Ваші вимоги можуть вплинути на загрозу щодо непостачання товару на Вашу адресу? Ви вимагаєте кучу документів які підтверджують можливість постачання товару на адресу Замовника,Ви прописуєте умови договору щодо постачання,умов оплати тощо,з якими погоджуєтся учасник і т д. Також звертаю Вашу увагу на те що предмет закупівлі не є продуктами харчування. Тому прошу Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2020 09:35
Вирішення:
Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб'єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції. Тендерним комітетом було детально розглянуто ваше запитання, про що повідомляємо наступне: 1) Відповідно до п. 1.3. Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Згідно з умовами тендерної документації передбачається постачання товару, що є предметом закупівлі до 23 закладів загальної середньої освіти. У зв’язку з наявністю великої кількістю закладів вимога щодо надання інформації та документів щодо не менше двох спеціалізованих автотранспортних засобів не є дискримінаційною. Учасник має право залучати будь-яку кількість автотранспортних засобів (це може бути як 8 так і 10, але не менше 2). Замовником була встановлена вимога щодо наявності не менше 2 одиниць автотранспорту у зв’язку з тим, що при наявності у Учасника лише однієї одиниці автотранспортного засобу можлива несвоєчасна доставка товарів, наприклад через непередбачені обставини, такі як несправність автотранспорту, тощо. Умовами тендерної документації не вимагається лише власні чи орендовані транспортні засобами. Також учасник може залучати необхідний транспорт на підставі договору перевезення, укладений відповідно до чинного законодавства. 2) Стосовно вимог щодо надання свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів та підтвердження правових підстав користування транспортом повідомляємо: У серпні 2011 року Верховною Радою України було ухвалено Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень”. Зокрема, частину першу статті 126 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) викладено в новій редакції, відповідно до якої, з переліку документів, що мають бути у водія під час перевезення, вилучено документи, які підтверджують право користування або розпорядження транспортним засобом, зокрема і довіреність. Подібні зміни відбулися і в Правилах дорожнього руху. Проте, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога стосується саме водія, та його відповідальності за керування транспортним засобом. В нашому випадку, вимоги викладені в Тендерній документації стосуються не водіїв та їхньої адміністративної відповідальності, а учасників тендерної процедури, яких не можна ототожнювати з водіями(фізичними особами, що здійснюють керування транспортними засобами). Право керування не є тотожнім праву володіння, користування та розпорядження транспортним засобом для цілей підприємницької діяльності. Суб’єктами тендерної процедури є юридичні особи та фізичні особи-підприємці, зареєстровані в установленому законом порядку. Згідно п.2 ст.11 Цивільного Кодексу України, далі - ЦК України, підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є: договори та інші правочини. Відповідно до ст. 208 ЦК України юридичні особи між собою укладають договори в письмовій формі. Дана вимога стосується будь якого договору (оренди, лізинг тощо), який надає право використовувати транспортний засіб, укладений між власником, юридичною особою та користувачем. До суб’єктів підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють діяльність юридичних осіб (ст.51 ЦК України), а тому укладеними ними/або з ними договори на користування транспортним засобом також мають бути, як мінімум, у письмовій формі. 3) Вимога щодо обов’язковості медичної довідки і як саме її наявність чи відсутність вплине на закупівлю. Відповідь криється у п.1.1. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., далі – Положення. Відповідно до вищезазначеного пункту цього Положення «медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами». Як зазначено в п.1.3. Періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому, наявність в штаті осіб, саме придатних керувати транспортним засобом, в кореспонденції з іншими вимогами, як-то наявність матеріально технічної бази, наявність персоналу, транспортних засобів є запорукою успішного виконання поставки товару на користь Замовника, оскільки транспортування здійснюється саме автомобільним транспортом. Про запропоновану Вами довідку щодо відсутності короновірусу, від Вас ми чуємо вперше та не можемо проконсультувати Вас в якому місці можна її отримати. Тим більше, що ця хвороба доволі швидко спливає і хвора людина на час оголошення тендеру може вже бути здоровою або навпаки. Проте, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.4. Положення «щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів», що є запорукою недопущення до керування транспортним засобом особи, що захворіла на інфекційне захворювання. 4) Стосовно вимоги для фізичних осіб–підприємців про надання трудових книжок та/або договорів зареєстрованих в центрі зайнятості (до 01.01.2015), а в разі якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога стосується фізичних осіб –підприємців. При цьому, відповідно до ст. 48 Кодексу України про працю, далі КЗПП, «трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню». Виходячи з вищенаведеного, саме трудова книжка є підтвердженням наявності у суб’єкта господарювання необхідних трудових ресурсів. Єдине виключення з цього правила – робота за сумісництвом. В такому випадку, між підприємцем та фізичною особою-працівником, має буди укладений трудовий договір, що зареєстровано в центрі зайнятості. Саме такий договір буде підтверджувати наявність трудових відносин. Дана вимога стосується таких договорів, що були укладені до 01.01.2015 року. 28 грудня 2014 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», який набрав чинності 01.01.2015 року. Зазначеним законом внесено ряд змін до нормативно-правових актів, у тому числі до Кодексу законів про працю України: скасовано обов’язкову реєстрацію укладеного у письмовій формі трудового договору у державній службі зайнятості у разі його укладення між працівником і фізичною особою шляхом виключення із цього Кодексу ст. 241 . Цим же законом, ст.24 КЗпП України було викладено в новій редакції. Так, відповідно до ч. 3 ст. 24 КЗпПУ, працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Податкова інспекція) про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Невиконання вимог ч. 3 ст. 24 КЗпПУ загрожує роботодавцям притягненням до фінансової відповідальності на підставі ст. 265 КЗпП, а їх посадовим особам — до дисциплінарної та адмінвідповідальності згідно зі ст. 147 КЗпП і ст. 41 КпАП відповідно. А таким чином, якщо суб’єкт господарювання приймав на роботу працівника вже після 01.01.2015, то він зобов’язаний був повідомити територіальний орган Державної фіскальної служби про прийняття працівника на роботу, а якщо повідомляв, то відмітка про прийняття, має міститись на другому екземплярі такого повідомлення. Повторно його отримувати в умовах короно вірусу не потрібно. Таке повідомлення могло подаватись засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг. Належним доказом повідомлення органу ДФС в такому випадку буде квитанція № 2 про прийняття документу, з кваліфікованим підписом податкового органу. Додатково повідомляємо, що роботи з приймання й обробки для доставки (супроводу) вантажу, багажу, поштових відправлень та інших матеріальних і грошових цінностей, їх доставки (супроводу), видачі (здачі) відносяться до Переліку посад і робіт працівників (тобто осіб з якими укладено трудовий договір), з якими підприємством можуть укладатися письмові договори про повну матеріальну відповідальність відповідно до постанови Державного комітету Ради міністрів по труду та соціальним питанням Всесоюзної центральної ради професійних спілок N 447/24 от 28.12.77, що в свою чергу є додатковою гарантією належного виконання договору та здійснення поставки. Згідно надання листа-відгуку, повторно відповідаємо на питання. Лист-відгук оформлюється учасником після ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи
міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі. Відповідно до ст. 78 Закону України "Про нотаріат", нотаріус, засвідчуючи справжність підпису, не посвідчують факти, викладені у документі, а лише підтверджують, що підпис зроблено певною особою. Таким чином, вимога про нотаріальне посвідчення підпису на листі-відгуку має на меті виключно встановлення належності підпису саме тій особі, яка зазначена в документі, і обмежує можливість некоректного (фальсифікації) підписання документів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо листів відгуків
Номер:
7f2861ed27fb4e66a0ed8300a1de833d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-000534-a.b2
Назва:
щодо листів відгуків
Вимога:
Шановний Замовнику,Ви вимагаєте надати довідку щодо виконання аналогічних договорів із зазначенням :
-Номер та дата
договору
-Назва організації, з якою укладено договір, код
-Назва предмету закупівлі
-Вартість договору, тис. грн.
-Інформація про виконання договору (зазначити стан
виконання договору та вказати наявність або відсутність
зауважень до виконання договору)
Поясніть будь ласка навіщо Вам До кожного договору надавати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації, тощо), з яким укладено аналогічний договір наведеного у п. 3.1 Додатку 2 тендерної документації з посиланням на номер, дату, вартість договору, кількості поставленого товару та наявності або відсутності зауважень до виконавця та строку поставки товару (дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена),якщо Всю цю інформацію Ви можете отримати самостійно використовуючі інформацію яка зазначена у довідці. У разі відмови щодо видалення з тендерної документації вимоги про надання листів-відгуків прошу надати пояснення як виконати Вашу вимогу у теперішній час, а саме у час оголошеного карантину та введеня кабміном надзвичайної ситуації на території України?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 01:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов
тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є
дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних
критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією
статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що
підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким
критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст.
22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити,
серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників
відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону,
та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників
установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не
вимагає документального підтвердження інформації про відповідність
вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих
єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином,
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності
до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення
належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії
в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити
своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх
закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників
закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми,
здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в
даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції
і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу.
Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу
можливу закупівлю продукції.
Також треба зауважити, що умови закупівлі передбачають надання
листа-відгуку від підприємства з яким укладено та виконано аналогічний
договір. Цілком логічно, що такий лист оформлюється учасником після
ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи
міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде
після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
d0c5095fcd1c4e4c96fbae4e7ea33528
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-000534-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику,прошу Вас видалити дискримінаційну вимогу,а саме: надати інформаційну довідку, щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі або надайте експертний висновок,або розрахунок,тощо який підтверджує, що для постачання предмету закупівлі на адресу замовника потрібно мати в наявності та бути власником саме 2 одиниць транспорту. Чому не 8 або 10 ?
Також вимагаю видалити вимогу, щодо надання свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів тому що власником транспорту може бути не учасник закупівлі, а інша людина яка наприклад заперечує щодо надання своїх данних до публічного доступу ,але учасник на усних договорних підставах має право користуватись транспортним засобом. Також прошу видалити вимогу щодо надання документу, який підтверджує правові підстави користування транспортом або надайте пояснення який саме Вам потрібен документ. Звертаю Вашу увагу на те що в Україні відмінили обов язкову наявність доручень ,що дають право користування транспортним засобом. Договорні відносини між власником та учасником можуть бути усними,що не заборонено чинним законодавством.
Також прошу Видалити наступну вимогу: надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів. що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до
«Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. або поясніть навіщо Вам медична довідка і як саме її наявність чи відсутність вплине на Вашу закупівлю. Чому Ви не вимагаєте наприклад справку щодо відсутності або наявності короновірусу?
Також прошу видалити наступну вимогу, щодо надання трудової книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.4 пункту 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ
№ 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або поясніть як саме надання чи ненадання данних документів вплине на предмет закупівлі та на поставку товару?Також поясніть як отримати відмітку про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби у теперішній час, а саме у час оголошеного карантину та введеня кабміном надзвичайної ситуації на території України?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 01:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов
тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є
дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних
критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні
знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією
статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що
підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким
критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст.
22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити,
серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників
відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону,
та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників
установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не
вимагає документального підтвердження інформації про відповідність
вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих
єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином,
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності
до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення
належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії
в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити
своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх
закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників
закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми,
здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в
даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції
і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу.
Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу
можливу закупівлю продукції.
Статус вимоги:
Відхилено