• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

147 492 237.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 474 922.37 UAH
Період уточнення: 19.03.2020 12:52 - 04.05.2020 09:00
Відповідь надана

Підтвердження досвіду виконання анлогічних робіт

Номер: a46e015f858343b6bb95f0d195987e34
Дата опублікування: 26.03.2020 22:57
Опис: У Додатку №2 на сторінці 28 тендерної документації вказано визначення аналогічного договору та зазначено основні види робіт які у якості досвіду повинен мати учасник, щоб відповідати кваліфікаційним вимогам: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не меше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних робіт: 1)Холодне фрезерування глибиною 6 см - 54538 м2; 2) Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу- 54538м3; 3) Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см (асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А)- 56538 м2; 4) Влаштування верхнього шару товщиною 5 см із ЩМА-20 - 56538 м2;» Наше підприємство має значний позитивний досвід аналогічних робіт, але більшість аналогічних робіт можемо підтвердити досвід при виконанні робіт при поточному ремонті. Наприклад: 1)Тендерною документацією вимагається Холодне фрезерування глибиною 6 см - 54538 м2; (ми маємо досвід виконання аналогічних договорів більше 200000 м2- Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2, при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2;Та й то різні глибини. Є 4 см, є 10 см. А щоб конкретно весь обсяг 6 см –думаємо мало найдеться таких учасників!!! 2) Тендерною документацією вимагається Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг з застосуванням бітумної емульсії та цементу- 54538м3 (ми маємо досвід близько 90000 м3 , але в нас цей досвід називається по іншому: з використанням С7 СФОВ.) Крім того по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -75000м3 м.п., при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -75000м3.; 3) Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см (асфальтобетон крупнозернистий щільний тип А)- 56538 м2 (ми маємо досвід близько 200000 м2.)Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2.), при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2.Крім того у нас є рівні товщини, але щоб вся товщина як у Вас зазначена-такого немає; 4) ) Влаштування верхнього шару товщиною 5 см із ЩМА-20 - 56538 м2; м2 (ми маємо досвід близько 200000 м2.)Але по поточному ремонту у нас є документально підтверджений досвід -180000 м2.), при будівництві, реконструкції та капітальному капітального ремонті -20000 м2.Крім того у нас є рівні товщини, але щоб вся товщина-такого немає; Згідно чинних СОУ 42.1-37641918-035:2018 Ресурсні елементи кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи», ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги.Частина І.Проектування, Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» технологія виконання, загальнодержавні розцінки, виконання вищевказаних робіт, жодним чином не відрізняється ні при будівництві, ні при реконструкції, ні при капітальному ремонті, ні при поточному ремонті на автомобільних дорогах загального користування та застосовуються на роботи з капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. Крім того технологія Влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см жодним чином не відрізняється від влаштування нижнього шару покриття товщиною 15 чи 20 см, чи до прикладу аналогічна ситуація й з холодним фрезеруванням чи влаштуванням верхнього шару покриття, тощо. Таким чином ми вважаємо, що ці вимоги документації є дискримінаційними і обмежують конкуренцію та потенційне коло учасників. Аналогічної позиції дотримується АМКУ і своїми рішеннями зобов’язує Замовників вносити по подібними ситуаціям зміни до тендерної документації. Оскільки подібні умови в тендерній документації, як і ми описуємо. є дискримінаційними Для прикладу Рішення АМКУ № 4773-р/пк-пз від 12.03.2020р., з яким можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-31-001529-c. Чи інший приклад - Рішення АМКУ № 19529-р/пк-пз від 28.12.2019р., з яким можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-14-001680-c. На підставі вищевикладеного просимо виключити зазначені дискримінаційні вимоги стосовно досвіду аналогічних робіт визначеного у кількісних показниках – внести відповідні зміни в тендерну документацію та доповнити тендерну документацію, що досвідом може враховуватись і виконання робіт при поточному середньому ремонті доріг.
Відповідь: Вимогу відхилено.
Дата відповіді: 31.03.2020 16:17
Відповідь надана

Щодо визначення аналогічного договору

Номер: a6ce5e32c147420382907cf66d77f677
Дата опублікування: 26.03.2020 22:01
Опис: Шановний тендерний комітет! Вами в тендерній документації вказано визначення аналогічного договору: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не меше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах». Також вказані мінімальні обсяги та види робіт, що повинен мати учасник для підтвердження досвіду аналогічних робіт, та кваліфікаційних вимог. Але звертаємо вашу увагу, що таким чином ви обмежуєте конкуренцію та штучно звужуєте коло учасників!!! Згідно зі статтею 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на: - автомобільні дороги загального користування; - вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; - відомчі (технологічні) автомобільні дороги; - автомобільні дороги на приватних територіях. Ця класифікація встановлює основні види автомобільних доріг, які суттєво відрізняються між собою (як за формою власності, так і за порядком використання). А серед цих основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, яка базується на незначних відмінностях та визначає різні підвиди автомобільних доріг. Зокрема, стаття 8 Закону встановлює, що автомобільні дороги загального користування поділяються, у свою чергу автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні, регіональні та територіальні. Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні. Статтею 18 цього ж закону передбачено, що складовими вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є: проїзна частина вулиць і доріг, трамвайне полотно, дорожнє покриття, штучні споруди, споруди дорожнього водовідводу, технічні засоби організації дорожнього руху, зупинки міського транспорту, стоянки таксі, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, зелені насадження, наземні та підземні мережі, майданчики для паркуванн Таким чином відмінності між названими підвидами є несуттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з капітального ремонту дороги. Зазначаємо, що існуючі стандарти та правила визначають вимоги до капітального ремонту чи реконструкції доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення, чи вулиці і дороги міст чи населених пунктів. І дороги державного значення, і дороги місцевого значення, і територіальні дороги і дороги міст чи населених пунктів є дорогами загального користування, які потребують ремонту та реконструкції. Виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення, і на територіальних дорогах, і на вулицях і дорогах міст чи населених пунктів, передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт. Тому, якщо учасник має досвід виконання робіт з капітального ремонту чи реконструкції доріг загального користування місцевого значення,чи доріг територіального значення, чи вулиць і доріг міст чи населених пунктів то він так само зможе виконувати роботи з капітального ремонту чи реконсторукції доріг загального користування державного значення і навпаки. З огляду на викладене, Вважаємо, що оскаржувана вимога не має під собою технічного підгрунтя, а спрямована лише на дискримінацію учасників та обмеження конкуренції. Аналогічної правової позиції і дотримується ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. Так у рішеннях від 23.12.2019 за № 19180, та від 28.12.2019 № 19593 Орган Оскарження в аналогічних справах зобов’язав Замовника внести зміни до Документації. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо визначення аналогічного договору та зазначити: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні, територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах».
Відповідь: Вимогу відхилено.
Дата відповіді: 31.03.2020 16:17
Відповідь надана

Звернення до замовника

Номер: 11a33b88c8bf4828b6bf68c1882e9bee
Дата опублікування: 26.03.2020 20:12
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Кабінетом Міністрів України згідно постанови № 211 від 11.03.2020р. спочатку було введено на усій території України карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року. Як Вам достовірно відомо Уряд на своєму засіданні 25 березня 2020 року запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України та продовжив термін дії карантину на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020р.на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома, а також надавати працівнику, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, за його згодою відпустку. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або взагалі тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), які у зв’язку із умовами карантину не працюють, щоробить цей процес практично неможливим. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по даній закупівлі, які припадають на період карантину, на пізніший термін вже після 24 квітня 2020 року, тобто після дня завершення карантину.
Відповідь: Вимогу відхилено.
Дата відповіді: 31.03.2020 16:16