• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Олива»

Завершена

3 063 597.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 000.00 UAH
Період уточнення: 19.03.2020 11:35 - 24.03.2020 12:30
Відповідь надана

Лот №1, позиция №3 (Олива моторна SAE 15W40)

Номер: 0e1bb7c8ef794bb3910ee8521ba7634d
Дата опублікування: 24.03.2020 11:14
Опис: Добрый день! Просим уточнить, на основании каких технических требований и нормативных документов указывается требование по содержанию сульфатной зольности не более 1,3% ( "Зольність сульфатна, %: не більше 1,3", соответсвеннос с дополнением №10)? Чем обоснованы такие лимиты? На основании технических требований спецификаций к моторному маслу, указанных в дополнении №10 в абзаце "Специфікації/допуски" к позиции №3 "Олива моторна (масло) SAE 15W40" к тендерной документации, следует, что максимальное ограничение, которое устанавливается данными спецификациями - требования не более 1,5% сульфатной зольности. Такое требование устанавливают спецификации Caterpillar: ECF-2, ECF-1-A. Все остальные спецификации устанавливают требования к зольности выше 1,5%. К примеру, спецификация ACEA E7 - требование на более 2,0%; спецификация Global DHD-1 – требования не более 2,0%; спецификация Cummins: CES 20078 - требования не более 1,85%; спецификация MB Approval: 228.3 - требования не более 2,0%; спецификация MTU: Category 2 - требования не более 2,0% и т.д. Об этом свидетельствуют описания соответсвующих технических спецификаций OEM производителей. Таким образом, лимитирование сульфатной зольности не более 1,3% противоречит требованиям спецификаций и одобрений, предъявляемых к указанному моторному маслу. Считаем технически обоснованным, внести изменение в тендерную документацию по содержанию сульфатной зольности с «не более 1,3%» , на «не более 1,5%» в позиции №3 "Олива моторна (масло) SAE 15W40".
Відповідь: Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто питання по процедурі закупівлі «Олива» повідомляємо наступне: Запитання: «На основании каких технических требований и нормативных документов указывается требование по содержанию сульфатной зольности не более 1,3%?» відповідно додатку 10 "Перелік та кількість товару. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, до яких можуть бути подані тендерні пропозиції." «Зольність сульфатна, %: не більше 1,3" . Такі вимоги встановлені специфікаціями Caterpillar ECF-2, ECF-1-A, оскільки нашим підприємством експлуатується спеціальна техніка на якій попарно встановлені двигуни виробництва фірми Caterpillar та експлуатуються двигуни ряду інших зарубіжних виробників. Виходячи з викладеного вище – вважаємо, що вимога «Зольність сульфатна, %: не більше 1,3" не суперечить технічним вимогам позиції № 3 « Олива моторна (масло) SAE 15W40, тому тендерна документація не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 24.03.2020 16:07
Відповідь надана

Олива гідравлічна ISO Т 46*

Номер: d17a80ae711c443488f44639f2765d09
Дата опублікування: 23.03.2020 12:52
Опис: Шановний замовник, прошу надати роз"яснення, або внести зміни до тендернорї документації. Додаток № 10 "Перелік та кількість товару.Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі,до яких можуть бути подані тендерні пропозиції." Олива гідравлічна ISO Т 46* вимога - Результати випробувань TOST на окислювальну стабільність, години ASTM D 943, не менше: 5000" . Випробування ТОST розшифровуэться як "Turbine Oil Oxidation Stability Test" і розповсюджується як стандартний метод випробувань виключно на турбінні оливи. Прошу внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто питання по процедурі закупівлі «Олива» повідомляємо наступне: відповідно додатку 10 "Перелік та кількість товару. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, до яких можуть бути подані тендерні пропозиції." Олива гідравлічна ISO Т 46* вимога - Результати випробувань TOST на окислювальну стабільність, години ASTM D 943, не менше: 5000" . Надаємо вам посилання на роз’яснення щодо випробувань TOST – http://en.oelcheck.com/wiki/TOST-TEST та частковий переклад: Тест на старіння TOST (Тест на стабільність турбінного масла) викладено в EN ISO 4263. Він використовується для визначення характеристик старіння турбінних, трансмісійних та гідравлічних масел, а також ДФУ і синтетичних рідин. Існує ризик старіння масла при одночасному утворенні осаду і лакових відкладень в мастильних матеріалах і гідравлічних рідинах, які використовуються протягом тривалого терміну експлуатації, що становить кілька тисяч годин. Тест TOST імітує тривалий термін служби з надзвичайно тривалим часом тестування 2000 годин і більше. Тому тест дуже важливий при розробці масла. Виходячи з викладеного вище – вважаємо що тендерна документація не потребує внесення змін.
Дата відповіді: 24.03.2020 15:33