• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

30 015 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300 156.30 UAH
Період уточнення: 19.03.2020 10:35 - 12.04.2020 18:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога по аналогічним договорам

Номер: c53a0642d6054e9b9a8fce74ee1c986a
Дата опублікування: 09.04.2020 17:01
Опис: Шановний Замовнику! В ТД наявна вимога :"Довідка виконана згідно Форми №3 Додатку №1 тендерної документації, з зазначенням договорів на поставку природного газу (не менше 2-х)), переліку контрагентів із якими укладено договори на поставку природного газу з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників контрагентів, номер, дати укладання та суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2019 році, разом із копіями будь-яких договорів (не менше двох), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів". Просимо виключити вимогу надання "НЕ МЕНШЕ 2-Х" аналогічних договорів так як Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне. Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон) встановлено, що Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, за твердженням Скаржника, вимога щодо надання інформації із зазначенням виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Скаржника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель. Додатково надаємо посилання на аналогічне рішення АМКУ , що підтверджує дискримінаційність даної вимоги (рішення АМКУ № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 (оголошення № UA-2017-03-10-000350-a)
Відповідь: Доброго дня! Уважно вивчивши Ваше питання тендерний комітет повідомляє, що ним вирішено внести відповідні зміни в тендерній документації.
Дата відповіді: 14.04.2020 15:18
Відповідь надана

питання по проекту договору

Номер: 9467f4f009164fee9d42a17e7ebe4a9b
Дата опублікування: 09.04.2020 16:38
Опис: При вивченні Тендерної Документації, наданої при проведенні процедури публічної закупівлі природного газу на базі інформаційно-телекомунікаційної системи Прозоро, зокрема, проекту Договору на постачання природного газу, виявлена невідповідність нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, виникла необхідність проінформувати Вас про наступне: що в травні місяці 2019 року, відбулася концептуальна зміна, відповідно, до Кодексу ГТС та типового договору транспортування природного газу, впроваджено поняття послуг замовлення потужності точок входу/виходу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Одночасно інформуємо, що на сьогодні встановлений тариф для точки виходу з фізичним розташуванням до газорозподільних систем, віртуальних точок виходу до газорозподільних систем становить 124,16 грн. за 1000 куб.м. на добу без ПДВ . Таким чином, ціна за послуги замовлення (бронювання) потужності за Договором складатиме – 148,99грн. за 1000 куб.м. на добу з ПДВ. Звертаємо Вашу увагу на ст. 203 Цивільного кодексу, зокрема, ч.1, відповідно до якої - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Так, Договір, - має відповідати вимогам, встановленим законом. Зміст Договору (його умови) насамперед не повинен суперечити вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу. Просимо врахувати та внести вищевикладені зміни до тендерної документації, а саме, передбачити положеннями Договору послуги замовлення (бронювання) потужності.
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет уважно вивчив Ваше питання та повідомляє наступне. Ваше твердження, що проект договору суперечить вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу спростовуються проектом договору та тендерною документацією, зокрема: - пункт 2.4. Розділу ІІ «Якість, обсяг природного газу та умови його постачання» об'єм природного газу, що має бути поставлений Постачальником визначається та підтверджується на підставі заявок на заведення лімітів природного газу Споживача (з розподілом на кожну добу місяця постачання) (далі – Заявка), які подаються не пізніше ніж за 3 (три) робочих дні до кінця місяця, що передує місяцю поставки газу. Сканована заявка надається на електронну адресу Постачальника. Оригінал заявки надсилається Постачальнику поштою. Дані заявки є невід’ємною частиною Договору. - пункт 2.8. Розділу ІІ «Якість, обсяг природного газу та умови його постачання» Споживач зобов’язаний щодобово не пізніше 13.00 годин надавати Постачальнику на електронну адресу _________________________ дані про використання природного газу за попередню газову добу. - пункт 2.9. Розділу ІІ «Якість, обсяг природного газу та умови його постачання» перегляд та коригування замовлених Споживачем обсягів за цим Договором може відбуватись за ініціативою Споживача. Коригування узгоджених добових обсягів споживанняприродного газу здійснюється Споживачем шляхом надсилання Постачальнику електронного повідомлення до 13-00 години доби попередньої до початку відповідної доби споживання природного газу. - пункт 2.10. Розділу ІІ «Якість, обсяг природного газу та умови його постачання» Для недопущення Постачальником небалансу між обсягами природного газу поданими ним у газотранспортну систему для Споживача та відібраними з ГТС Споживачем, Постачальник отримує інформацію про фактичне споживання природного газу Споживачем за попередню газову добу з інформаційної платформи Оператора ГТС. - пункт 3.6. Розділу ІІІ «Ціна природного газу та оплата добових та місячних небалансів» якщо за підсумками розрахункового періоду фактичний об’єм (обсяг) споживання природного газу, буде менший або більший від обсягу вказаного в Заявці Споживача, Постачальник зобов’язується не стягувати оплату за зазначене відхилення (добовий небаланс; відхилення від замовленої потужності). Окрім, того, 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації якщо за підсумками розрахункового періоду фактичний об’єм (обсяг) споживання природного газу, буде менший або більший від обсягу вказаного в Заявці Замовника (Споживача), Учасник (Постачальник) зобов’язується не звертатися до Замовника (Споживача) щодо стягнення оплати за зазначене відхилення (добовий небаланс; відхилення від замовленої потужності) про, що у складі пропозиції надається гарантійний лист. Тобто проект договору (додаток № 3) тендерної документації повністю відповідає вимогам чинного цивільного та господарського законодавства, нормам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року та Кодексу Газотранспортної системи України. Додатково повідомляємо, що жодним нормативно правовим документом не передбачено обов’язку Споживачаоплачувати послуги замовлення (бронювання) потужності, вказані витрати оплачуються безпосередньо Замовником послуг. Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дата відповіді: 14.04.2020 15:18