-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Торги не відбулися
160 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 2% або 3 200.00 UAH
Період уточнення:
30.11.2016 14:08 - 06.12.2016 17:00
Без відповіді
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
e702ff2003a4471ba3cabb04888155bd
Дата опублікування:
06.12.2016 09:31
Опис:
4. Прошу Вас аргументувати вимоги щодо наявності в учасника офісу в м. Києві (власного чи орендованого). На Вашу думку Учасник , який має офіс у Київській області не в змозі надати такі ж якісні послуги як той , що має офіс у Києві?? Особливо враховуючи той факт, що відстать досить коротка та є навність хороших розв'язок.
Без відповіді
Щодо підтвердження учасником кваліфікаційних вимог
Номер:
73a767779b234d7b8d68c56a8360f959
Дата опублікування:
05.12.2016 17:36
Опис:
Відповідно до п. 4 переліку документів для підтвердження відповідності вимогам Замовника, наведених у Технічній специфікації (додаток 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) Замовник вимагає від учасників надати витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, який підтверджує перебування на балансі засобів самозахисту (газові балончики, ліхтарі, форма та інші, продаж яких не заборонений чинним законодавством України), з наданням не менше семи комплектів та засобів зв’язку не менше 2-х комплектів з ксерокопіями технічних паспортів на товарно-матеріальні цінності або копій накладних.
До засобів зв’язку, які можуть використовуватись суб’єктом охоронної діяльності з метою забезпечення зв’язку між персоналом охорони, належать і засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких вимагає наявності відповідних дозволів, отримання яких передбачено Законом України «Про радіочастотний ресурс».
Просимо уточнити, чи необхідно у такому випадку до ксерокопій техпаспортів або накладних на засоби радіотехнічного зв’язку надавати Замовнику і копії дозволів на їх експлуатацію?
Без відповіді
Щодо надання документів для підтвердження відповідності
Номер:
f0bad5aab1eb4069b6ab472e7ce45883
Дата опублікування:
05.12.2016 17:05
Опис:
Доброго дня.
Для підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасник повинен надати:
Витяг з інвентаризаційного опису Учасника торгів, який підтверджує перебування на балансі засобів самозахисту (газові балончики, ліхтарі, форма та інші, продаж яких не заборонений чинним законодавством України), з наданням не менше семи комплектів та засобів зв’язку не менше 2-х комплектів з ксерокопіями технічних паспортів на товарно-матеріальні цінності або копій накладних.
Прошу пояснити, що має на увазі Замовник під словосполученням «не менше семи комплектів», комплектів саме чого??? Та у якому вигляді він повинен надати їх у своїй тендерній пропозиції?? Адже самі комплекти він надати не зможе , а може тільки зазначити їх кількість у інвентаризаційному описі.
Також прошу надати пояснення чому вимагається надання саме семи комплектів так як, відповідно до чинного законодавства України для забезпечення 1 цілодобового поста достатньо 4 охоронника (режим роботи доба через три), враховуючи лікарняні та відпустки – 5???
Теж саме стосується «засобів зв’язку не менше 2-х комплектів»:
по-перше, навіщо одному охороннику одночасно мати два комплекти засобів зв’язку??? З ким він повинен спілкуватися , якщо Замовником передбачено надання послуг шляхом виставлення 1 поста, тобто 1 охоронника;
по – друге, якщо Замовник вимагає надати не менше 2-ва комплекта засобів зв’язку з ксерокопіями технічних паспортів на товарно-матеріальні цінності або копій накладних, чому він не вимагає надання копії дозволів на експлуатацію даних засобів зв’язку адже відповідно до ч.2 ст.6 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 р. № 1770-ІІ користувачі радіочастотного ресурсу України зобов'язані отримувати дозволи на експлуатацію відповідних радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв. Хочу зазначити, що Підпунктом 2 частини 1 Статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» вказано, що суб’єкт охоронної діяльності має право для забезпечення радіозв’язку використовувати в установленому порядку радіочастоти. Підпунктом 8 частини 1 Статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» та пунктом 4.2.2. Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених наказом МВС України від 15.04.2013 № 365, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.05.2013 за № 757/23289, встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється використовувати засоби радіозв’язку без наявності дозволу на їх використання на наданих радіочастотах. Дозволи на використання радіочастот, згідно чинного законодавства в сфері радіочастотного ресурсу України, видаються Державним підприємством «Українським державним центром радіочастот».
Прошу пояснити, що конкретно (які саме документи) повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції??? Перечисліть їх будь-ласка.
Без відповіді
Щодо підтвердження навиків
Номер:
d8a7da719186470d9f8c99f5c1dddcde
Дата опублікування:
05.12.2016 16:58
Опис:
2. Відповідно до технічної специфікації охоронники, які будуть задіянні в надані послуг, повинні мати навики роботи з VIP персоналом, іноземними та іншими представницькими делегаціями (контролюється при проведенні співбесіди із кожним охоронником згідно списку). Прошу пояснити, що саме має на увазі Замовник під «контролюванням» дотримання даної вимоги при проведенні співбесіди із кожним охоронником згідно списку? Чи правильно ми зрозуміли, що після проведення аукціону Замовник буде проводити співбесіди із кожним охоронником який зазначений у пропозиції ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі, для встановлення відповідності даної вимоги???? Як буде вирішуватись питання, якщо на суб’єктивну думку Замовника при співбесіді йому покажеться, що у когось з охоронників недостатньо даних навиків????
Відповідь надана
Щодо розміру очікуваної вартості закупівлі
Номер:
8c0e6de28c6c4179a4c25e2cecab37d2
Дата опублікування:
02.12.2016 17:39
Опис:
Відповідно до пункту 2.1 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 160 000 грн. (сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок).
Відповідно до додатку 1 Оголошення "Технічна специфікація" учасник повинен надавати послуги охорони 1 (одним цілодобовим постом 7 днів на тиждень).
Пунктом 3.5 Оголошення передбачено, що періодом надання послуг є січень-грудень 2017 року. Тобто кількість годин за весь період надання послуг становить (24 год*365 днів) = 8760 год. Таким чином, очікувана вартість послуг за й годину охорони становить (160000,00 грн./8760 год) = 18,26 грн.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік" у 2017 році планується установити мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: з 1 січня — 3200 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня — 19,34 гривні.
Таким чином мінімальна заробітна плата яка може бути виплачена охоронникам складає 169418,40 грн. . за рік.
При цьому Замовник встановлює для учасників вимоги щодо обов'язкової наявності у охоронників уніформи з відповідною символікою, засобів зв’язку та спеціальних засобів (препаратів сльозоточивої та дратівливої дії), витрати на які також мають бути включені до розрахунку вартості послуг охорони.
Питання: Просимо надати роз’яснення чи недопущена помилка при зазначенні суми бюджету, а якщо помилки немає, то за рахунок чого охоронна фірма буде платити Єдиний соціальний внесок, нести витрати по матеріально - технічному і організаційному забезпеченню охорони Вашого об’єкта, а також виконувати вимоги тендерної документації. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених чинним трудовим законодавством та законодавством про охоронну діяльність.
Відповідь:
05.12.2016 р. внесені зміни в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (п. 2.1.1), згідно з яким:
"2.1.1. Сума договору може бути змінена у разі збільшення розміру мінімальної заробітної плати (в тому числі у погодинному розмірі) згідно прийнятого Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік"".
Дата відповіді:
05.12.2016 16:43