-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу
Торги відмінено
1 520 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 200.00 UAH
Період уточнення:
11.03.2020 11:46 - 17.03.2020 11:50
Відповідь надана
Подвійне трактування вимог тендерної документації
Номер:
84ad674223d74c9eacf89afcbd51e35c
Дата опублікування:
16.03.2020 11:47
Опис:
Доброго дня!
Згідно вимог тендерної документації (п. 1.2.1.4.) послуги з налаштування, впровадження та супроводження САОД включають, зокрема, супроводження і технічну підтримку програмного забезпечення САОД протягом одного року після впровадження САОД, тобто фактично встановлений максимальний строк обслуговування (один рік).
В той самий час п. 1.2.7.1. тендерної документації містить не чітку вимогу щодо обслуговування, яка звучить: «Учасник повинен забезпечити супроводження програмного забезпечення САОД протягом щонайменше одного календарного року після впровадження САОД». Тобто термін один рік це уже мінімальний період обслуговування.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства, без можливості подвійного трактування.
Відповідь:
З метою приведення у відповідність Тендерної документації до відповіді на запитання, яке було отримано за допомогою електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю внесено зміни до Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету
від 19 березня 2020 року (протокол № 30), а саме до додатку 4 «Технічні вимоги» до тендерної документації:
Пункт 1.2.7.1. технічних вимог до тендерної документації викласти у наступній редакції :
«Учасник повинен забезпечити супроводження програмного забезпечення САОД протягом одного року після впровадження САОД. Супроводження повинно включати безоплатні послуги з реагування на інциденти, пов’язані з можливими дефектами у програмному забезпеченні САОД».
Дата відповіді:
19.03.2020 11:50
Відповідь надана
Невідповідність вимог тендерної документації, наявність дискримінаційних вимог
Номер:
da10414e27ef4b38860587c0eef55fdc
Дата опублікування:
16.03.2020 11:22
Опис:
1. Відповідно до п. 1.2.1. Тендерної документації (Кількісні та якісні параметри предмета закупівлі) предмет закупівлі включає всі компоненти (складові), необхідні для налаштування і впровадження САОД з затребуваними кількісними характеристиками, до яких, зокрема, входить і пункт 1.2.1.3.: «Програмне забезпечення інших виробників, що може входити до складу САОД і яке необхідне для належного функціонування САОД відповідно до Технічних вимог». Тим самим, з метою належного функціонування САОД, тендерна документація передбачає можливість використання і стороннього програмного забезпечення.
В той самий час п. 1.5. Технічних вимог (Вимоги щодо функціоналу базового програмного забезпечення САОД) містить вимогу, що робота з документами по всіх процесах (загальний документообіг, управління персоналом, бухгалтерський облік, облік основних засобів, управління закупівлями,…) повинна виконуватись в єдиному інтерфейсі користувача.
Звертаємо Вашу увагу, що Вимога тендерної документації щодо єдиного інтерфейсу є дискримінаційною, оскільки це обмежує коло потенційних учасників, що не мають в наявності «єдиного інтерфейсу користувача», надаючи очевидну перевагу для тих із учасників торгів, які не залучатимуть сторонніх розробників програмного забезпечення та одночасно відхиляючи пропозиції усіх інших учасників.
Чому тендерна документація містить такі протиріччя?
Беручи до уваги той факт, що умови тендерної документації передбачають підключення та інтеграцію САОД з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ), а також наявність вимоги єдиного інтерфейсу, то стає очевидним, що єдині особи, які можуть реалізувати ваші вимоги це власники - ТОВ НВП «Інформаційні технології» («IT-Enterprise» (ІТ Підприємство)) та ТОВ «МАСТЕР:ГЛОБАЛ» (Система електронного документообігу «MASTER:Документообіг» версія 2019). Вимоги вашої тендерної документації повністю знищують будь-яку конкуренцію та є необґрунтованими тратами коштів платників податків, які є нічим іншим як Вашою дорогою забаганкою.
Для чого такі складнощі? Чому одразу не провести переговорну процедуру?
Придбання Замовником за бюджетні кошти програмного комплексу, який складається із систем бухгалтерського та кадрового обліку, а також із системи електронного документообігу (СЕД), із яких система електронного документообігу має специфічні функціональні вимоги, також повністю знищують конкуренцію та призводить до нецільової трати бюджетних коштів.
Чому закупівля не розділена на два лоти: 1 – «Бухгалтерський та кадровий облік», 2 – «Електронний документообіг та управління корпоративним контентом» тощо?
Подібні прямі протиріччя у вимогах Тендерної документації не дозволяють потенційному учаснику сформувати свою пропозицію та розрахувати її вартість у відповідності до вимог Замовника, що є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого ст. 2 Закону.
Вимоги тендерної документації повність протирічать меті та принципам Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу максимальної економії та ефективності, тому просимо надати розширену відповідь на наші питання на внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
З метою розширення потенційного кола учасників у закупівлі Замовником відповідно до Технічних передбачено можливість використання стороннього програмного забезпечення. Вимогу тендерної документації щодо «єдиного інтерфейсу користувача» не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а навпаки розширює його, і, ми, як Замовник, зацікавлені в тому, аби закупити за максимально низькою ціною послугу, яка повністю відповідає тендерній документації.
Звертаємо увагу на те, що вищезазначена вимога є можливістю, а не обов’язком, та жодним чином не обмежує право брати участь в даній закупівлі іншим учасникам, з власним програмним забезпеченням.
Вимога щодо підключення та інтеграцією з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ) є цілком обґрунтована, оскільки забезпечує здійснення обміну електронними документами з іншими органами судової, законодавчої та виконавчої влади, системи електронного документообігу яких підтримують єдиний формат електронного документообігу в органах виконавчої влади. На сьогодні є, як мінімум, 22 підприємства, які відповідають зазначеним вимогам.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план був нами оприлюднений в строки і в порядку, передбаченому Законом. Згідно з річним планом до даної закупівлі, закупівля є однолотовою та не підлягає розділенню на лоти.
Слід зазначити, що розробка технічних вимог до документації здійснювалась відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, наказам Державного казначейства України та відповідному податковому законодавству, законодавству щодо діловодства, звернень громадян, електронного документообігу, електронного цифрового підпису та захисту інформації.
Умови тендерної документації, зокрема в частині технічного завдання, викладені таким чином, що відповідають усім принципам публічних закупівель, у тому числі конкурентоспроможності та не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
19.03.2020 11:47