• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання послуг щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку та документообігу

Торги відмінено

1 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 200.00 UAH
Номер: d3a65978352947e8bdd2e4083875f8ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-05-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.06.2020 12:47 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2020-03-11-000463-c 11.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» та ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник 03.07.2020 відмінив процедуру закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної митної служби України (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням (протокол № 23) тендерного комітету від «11» березня 2020 року та перелік змін до тендерної документації, затверджених рішенням (протокол № 30) тендерного комітету від 19.03.2020 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.04.2020 № 6813-р/пк-пз та від 25.06.2020 № 12641-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС») та «МАСТЕР:СТРІМ» (далі – ТОВ «МАСТЕР:СТРІМ»), протокол засідання тендерного комітету від 03.03.2020 №65. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив (19.03.2020) на вебпорталі Уповноваженого органу зміни до тендерної документації проте нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації (від 11.03.2020 року) не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник 03.07.2020 відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 09.07.2020 19:05 - 24.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2020 19:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовник 03.07.2020 відмінив процедуру закупівлі за номером ID: UA-2020-03-11-000463-c через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації: 17.07.2020 08:09

Запити/Пояснення