-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Оцінка арештованого майна, експертні послуги
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 400.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2020 17:44 - 14.03.2020 20:00
Відповідь надана
Роз'яснення
Номер:
3bebc2c620e8463fbd7d8af3cab90d70
Дата опублікування:
11.03.2020 11:55
Опис:
Пунктом 4 розділу А додатку 3 тендерної документації передбачено подання довідки про наявність у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7; напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2.
В то й же час, інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі містить відомості про такі види послуг:
Послуга з оцінки транспортного засобу
Послуга з оцінки нерухомого майна
Послуга з оцінки іншого індивідуально визначеного майна
Тобто, оцінці будуть підлягати об’єкти оцінки в матеріальній формі.
Просимо роз’яснити, в чому полягає необхідність подання свідоцтв/сертифікатів оцінювачів за напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2., тобто, об’єктів оцінки в нематеріальній формі?
Відповідь:
Питання стосується вимоги тендерної документації про наявність у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1,2. Відповідно до п. 1.2 проекту Договору про закупівлю за державні кошти послуг Додаток 5 до тендерної документації зазначено, що «Обсяг необхідних послуг визначається Замовником на протязі дії договору в залежності від реальної потреби. У зв’язку з неможливістю передбачити конкретну кількість послуг кожного виду, в яких буде потреба та які необхідно буде виконати протягом терміну дії договору, остаточна кількість послуг та кількісні характеристики кожного виду наданих за цим Договором послуг, будуть визначені відповідно до актів наданих послуг, в межах ціни договору та кошторисних призначень на оплату цих послуг».
Таким чином, замовник висуває вимогу про можливість надання учасником всіх видів оціночних послуг, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та законодавчим нормам з оціночної діяльності.
Дата відповіді:
13.03.2020 19:51
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
44eed9492e1e477aa000381b875edbb6
Дата опублікування:
10.03.2020 17:45
Опис:
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників, що звужують коло потенційних учасників тендеру і, як наслідок, обмежують конкуренцію. Відповідно до 4.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, згідно п.3. Розділу А Додатку 3 тендерної документації учасник подає «3. Документальне підтвердження про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, які працюють у штаті Учасника не менше 5 років.
Таким документальним підтвердженням є довідка з переліком працівників, з зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи; трудова книжка працівника (копії всіх сторінок).»
Згідно п.4 . Розділу А Додатку 3 тендерної документації учасник подає «4. Довідку про наявність у штаті не менше 2-(двох) працівників, які мають кваліфікаційні свідоцтва/сертифікати оцінювачів за напрямом 1 «Оцінка об'єктів у матеріальній формі» за спеціалізаціями 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.7; напрям 2 «Оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності» за спеціалізаціями 2.1 і 2.2.
Отже, за змістом ТД, учаснику достатньо мати в штаті лише двох оцінювачів, а решта вісім «працівників» можуть бути водіями, прибиральницями тощо. Незрозуміла необхідність 5 ти років стажу для такого персоналу.
Відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» суб’єктом оціночної діяльності можуть бути, зокрема, юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до даного Закону.
Виходячи з цього, вимога про наявність такої великої кількості працівників, що не мають кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів є такою, що, не базується на чинному законодавстві, не пов’язана з предметом закупівлі та є дискримінаційною.
Пропонуємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Питання стосується вимоги тендерної документації, що учасник подає «документальне підтвердження про наявність у складі Учасника не менше 10 працівників, які працюють у штаті Учасника не менше 5 років. Таким документальним підтвердженням є довідка з переліком працівників, з зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи; трудова книжка працівника (копії всіх сторінок)». Зазначена вимога висунута замовником для підтвердження стабільної роботи учасника - суб’єкта оціночної діяльності протягом останніх 5 років, оскільки при укладенні договору на закупівлю послуги будуть надаватись протягом 2020 р. Також, враховуючи мету проведення оцінки та спираючись на досвід розгляду судових рішень, суб’єкт оціночної діяльності може залучатись до надання роз’яснень по наданих послугах, зокрема в частині трактувань положень звіту та висновків про вартість протягом щонайменше ще 2 років (період оскарження рішень, прийнятих у судовому розгляді).
Формуючи Тендерну документацію на закупівлю Замовник виходив з обгрунтованих потреб у закупівлі оціночних послуг та сформував вимогу щодо кількості працівників, яка враховує особливості надання послуг для участі у виконавчому провадженні, враховуючи при цьому велику завантаженість роботи управління юстиції, яка подеколи становить більше ніж 10 оцінок вдень. Якщо виконавець не справлятиметься з таким обсягом роботи, то це може мати негативні наслідки та поставити під загрозу безперебійне функціонування Замовника.
Дата відповіді:
13.03.2020 19:51