• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оцінка арештованого майна, експертні послуги

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 400.00 UAH
Період оскарження: 06.03.2020 17:44 - 20.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ

Номер: c0cc2b0d3a2b41ab8a3eb03be131fbab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-06-002737-a.c1
Назва: ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників, що звужують коло потенційних учасників тендеру і, як наслідок, обмежують конкуренцію. 1. Дискримінація за територіальним принципом Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми встановили наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. п.6. Розділу А Додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо місцезнаходження учасника - у м. Львові, Львівській області або наявність філії (представництва) в даному регіоні. Досвід роботи філії (представництва) не менше 1 року. (дискримінація за територіальним принципом). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дані положення тендерної документації є протиправними та дискримінаційними. 2. Дискримінація за умовами підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми встановили наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. п.7. Розділу А Додатку 3 тендерної документації містить вимогу щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, при цьому вказано, що замовниками згідно договорів можуть бути установи, організації та підприємства державної або комунальної форм власності, договори з якими укладені протягом 2017-2019 рр. Вважаємо це положення тендерної документації дискримінаційним, оскільки нормативно-правові акти з питань оцінки майна не містять методологічних особливостей щодо визначення вартості об’єктів державної або комунальної форм власності. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник частково задовольняє зазначену Вами вимогу в частині надання аналогічних договорів за 2017-2019 роки. Саме тому найближчим часом буде внесено зміни в цій частині до Тендерної документації. Щодо філії на території Львова, Львівській області, то Замовник зазначає, що у своїй вимозі Учасника не визначив, яким чином встановлені Замовником в 6 Розділу А додатку 3 до Тендерної документації вимоги порушують його права. Зазначаємо, що умовами тендерної документації визначено, що Виконавець зобов’язаний своєчасно (в терміни встановлені Законом України «Про виконавче провадження») якісно надати послуги з проведення оцінки арештованого майна. У відповідності до вимог законодавства, що регулюють оціночну діяльність, обов’язковою складовою оцінки є особистий огляд майна оцінювачем, який сформував висновок про вартість. Таким чином, для забезпечення надання оціночних послуг учасник повинен бути нести транспортні витрати, які включатимуться у собівартість оціночних послуг. Транспортні витрати учасника, місцезнаходження якого в м. Львові, Львівській області, для даної закупівлі будуть нижче, ніж в учасника, місцезнаходження якого в інших областях. З метою забезпечення ефективного здійснення закупівель, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено право Замовника самостійно визначати документальне підтвердження вимог до учасників закупівель згідно цього Закону, в т.ч. документи, що підтверджують вимоги ст.16 цього Закону та інші вимоги до учасників закупівлі. При проведенні закупівлі Замовник виконує вимоги Закону та інших нормативних документів в сфері публічних закупівель. Також Замовник повністю дотримується принципів здійснення закупівель таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Для забезпечення максимальної економії та ефективності при проведенні закупівлі головний акцент при встановленні кваліфікаційних вимог до учасників торгів на закупівлю послуг, що є предметом закупівлі, забезпечують споживчі очікування Замовника послуг, при цьому оцінюючи якість результатів наданих оціночних послуг з позиції відносин між замовником та виконавцем таких послуг. З позиції проведення оцінювання реальної якості, що визначається ступенем задоволення потреб Замовника, враховується економічно оптимальна якість, під якою розуміється співвідношення якості та витрат. Для Замовника високоякісна послуга за розумною ціною представляється більш якісною, ніж така сама якість послуги за більш високою ціною, що могла скластися завдяки відмінностям у витратах різних потенційних учасників торгів. Тому, формуючи Тендерну документацію на закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги), Замовник виходив з обгрунтованих потреб у закупівлі оціночних послуг належної якості для використання у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) у Львівській, Рівненській та Волинській області. Зважаючи на особливості надання послуги, що закуповується, мету проведення оцінки, кількість послуг (953 послуги), строки виконання такої роботи, а також необхідність економії бюджетних коштів, та обмежені строки виконавчого провадження та необхідності забезпечення проведення оцінки майна в скорочені строки Замовником включена вимога щодо місцезнаходження учасника – у м. Львові, Львівській області або наявність філії (представництва) в даному регіоні.
Статус вимоги: Задоволено