• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів АТ "Укртрансгаз" (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше))

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-22-005508-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги пов'язані з видаленням небезпечних та інших відходів АТ "Укртрансгаз" (збирання, транспортування, видалення, утилізація та інше)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги не відбулися

1 625 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 250.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2020 10:41 - 13.03.2020 14:00
Відповідь надана

Приведення вимог тендерної документації у відповідність

Номер: adab2831d5e74ac7b81d1d82c0ddd2ce
Дата опублікування: 11.03.2020 12:33
Опис: Додатком 1 до тендерної документації Замовника визначено: «Учасник процедури закупівлі повинен надати послуги за власний рахунок, власними силами та засобами без залучення субпідрядних організацій». Проте пунктом 5 розділу І додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено: «Інформація про субпідрядника/-ів у вигляді сканкопії/-ій (з оригіналу/-ів та/або копії/-ій) довідки/-од учасника (у довільній формі), яка/-і містить/-ять інформацію про кожного такого суб’єкта господарювання, у тому числі його повне найменування та місцезнаходження». З метою приведення у відповідність вимог викладених у тендерній документації, просимо Замовника усунути виявлені неточності, а саме абзац третій додатку 1 тендерної документації Замовника викласти у наступній редакції «Учасник процедури закупівлі повинен надати послуги за власний рахунок, власними силами та засобами або із залученням субпідрядних організацій для перевезення небезпечних відходів».
Відповідь: Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, тендерна документація повинна містити, зокрема у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, згідно зі статтею 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, вимога щодо надання учасником інформації про залучення субпідрядника зазначається замовником у тендерній документації з урахуванням статей 19 та 22 Закону. Додаток ІV (ПРОЕКТ договору про закупівлю послуг) до тендерної документації містить інформацію про субпідрядника лише у Додатку 1 (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ) до даного договору у наступному формулюванні такого змісту: «Виконавець повинен надати послуги за власний рахунок, власними силами та засобами без залучення субпідрядних організацій.» Тобто умовами договору не передбачено залучення субпідрядників. Згідно п. 7.7. Договору Передача (відступлення) будь-якою із Сторін своїх прав по цьому Договору третім особам, без письмової згоди іншої Сторони забороняється. Сторона, що вчинила таку передачу (відступлення) своїх прав по Договору, сплачує іншій Стороні штраф у розмірі ста відсотків вартості переданих (відступлених) прав третім особам. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункту 1.2. тендерної документації: «Поданням своєї тендерної пропозиції учасник інформує замовника, що він (учасник): «- підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку IV до тендерної документації та зобов’язується укласти договір про закупівлю не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.» Виходячи з вище викладеного, у разі надання інформації щодо залучення учасником субпідрядників його тендерна пропозиція не буде відповідати вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.03.2020 09:37
Відповідь надана

Не обгрунтовані вимоги Додату ІІ до тендерної документації

Номер: b1a252868bf94bcfbcd66deaa379817e
Дата опублікування: 10.03.2020 17:39
Опис: Пунктом 7.4. Додатку ІІ до тендерної документації Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" вимагає надання Учасником скан копії з оригіналу або копію Дозволу на експлуатацію (застосування) устаткування, повязаного з використанням небезпечних або шкідливих речовин, який видано Учаснику Державною службою України з питань праці, терміном дії не меншим ніж строк дії договору. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджені Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), а саме п.2 Додатку 2 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки та пункту 1 Додатку 3 ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки - Дозвіл видається для виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Не зрозуміло чому Замовник вимагає надання Дозволу та експлуатацію (застосування) устаткування, повязаного з використанням небезпечних або шкідливих речовин? А не вимагає Дозвол держпраці чітко у відповідгності до норм Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджені Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), а саме п.2 Додатку 2 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки та пункту 1 Додатку 3 ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки? Окрім того, просимо Вас вказати, чому Замовник вимагає наявність даного Дозволу, у випадку коли маса небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки наданих у додатку І до Тендерної документації не перевищуєзначення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357)? Вважаємо, що дана вимога прописана конкретно під окремі компанії. Вимагаємо прибрати необгрунтовану вимогу п.7.4. Додатку ІІ тендерної документації. У випадку залишення дискримінаційних вимог ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ та Державної аудиторської служби та інших уповноважених органів для надання правової оцінки.
Відповідь: У зв’язку з тим, що АТ «Укртрансгаз» має намір отримати послуги із збирання, перевезення, утилізації, видалення та знешкодження небезпечних відходів на відповідних потужностях Учасника, встановлено наступну вимогу до Учасника про наявність відповідного дозволу. Відповідно до офіційних даних Державної служби України з питань праці http://dsp.gov.ua/reiestr-dozvoliv-na-vykonannia-robit-pidvyshchenoi-nebezpeky/ вказані наступні переліки Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки: 1.Дозволи на експлуатацію машин, механізмів, устаткування http://dozvil.ndiop.kiev.ua/operation.html http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search?handling_objects%5B%5D=1 2.Дозволи на застосування машин, механізмів, устаткування http://dozvil.ndiop.kiev.ua/application.html http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search?application_objects%5B%5D=1 За номером №1 зазначені види дозволів на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування: «1. Устаткування, пов'язане з використанням, виготовленням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних або шкідливих речовин». Всього 5 807 дозволів. Інформаційну систему «Реєстр дозволів» розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». З метою отримання послуг на належному рівні, екологічно безпечним способом, з метою виконання ст.3, п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року, Замовник встановив вимогу для Учасника про надання Дозволу на експлуатацію (застосування) устаткування, пов’язаного з використанням небезпечних або шкідливих речовин, який видано Учаснику Державною службою України з питань праці. У разі, якщо Учасник надасть дозвіл на більш розширений перелік (наприклад: Дозвіл на експлуатацію (застосування) устаткування, пов'язане з використанням, виготовленням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних або шкідливих речовин та інше), а не тільки дозвіл на експлуатацію (застосування) устаткування, пов’язаного з використанням небезпечних або шкідливих речовин - це не буде причиною відхилення тендерної пропозиції. До того ж відповідно до Закону України «Про відходи» статті 32 «Заходи щодо обмеження та запобігання негативного впливу відходів» з метою обмеження та запобігання негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини забороняється: «е) передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.»
Дата відповіді: 13.03.2020 15:53
Відповідь надана

Не обгрунтовані вимоги Додату ІІ до тендерної документації

Номер: 4499546a56704f46841e2a1a431ea4fd
Дата опублікування: 10.03.2020 17:33
Опис: Пунктом 7.1. Додатку ІІ до тендерної документації Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" вимагає надання Учасником скан копії з оригіналу або копію діючої Ліцензії на операції у сфері поводження з небезпечними відходами: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження, яка видана учаснику Міністерством енергетики та захисту довкілля України (Міністерством екології та природних ресурсів України". Питання, чому Замовник не включив у вимоги до переліку операцій у сфері поводження з небезпечними відходами: 1. перевезення? 2. захоронення? при будь-якому виді оброблення, знешкодження або утилізації у Виконавця залишаються відходи переробки, так звані "хвости", які в будь якому разі мають бути захоронені на полігоні промислових відходів. Вимагаємо розширити вимоги до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, які мають бути у Виконавця послуг.
Відповідь: По-перше, відповідно до офіційного Ліцензійного реєстру поводження з небезпечними відходами Міністерства енергетики та захисту довкілля України https://menr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html «Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами» в Україні існує всього 3 (три) організації, які мають Ліцензію на Операції у сфері поводження з небезпечними відходами – «захоронення»: 1. ПРАТ «ШОСТКИНСЬКИЙ ЗАВОД ХІМІЧНИХ РЕАКТИВІВ». 2. ТОВ «ЕКО-ФОРС» 3. Публічне акціонерне товариство «УКРНАФТА». Враховуючи вимогу пункту 11 Постанови Кабінету Міністрів України №446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 року: «Ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами виключно з використанням засобів їх провадження, що зазначені у відомостях про них, які подані органу ліцензування згідно з вимогами цих Ліцензійних умов», послуги з видалення відходів Замовнику має можливість надати тільки одна організація ТОВ «ЕКО-ФОРС». Таким чином, дана вимога спричинить до звуження кола учасників до 3 (трьох), а фактично до 1 (одного). По-друге АТ «Укртрансгаз» не утворює відходів, які підлягають захороненню. Зокрема, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно визначає перелік критеріїв та вимог до Учасників. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що якщо Учасником буде надано Ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами: Збирання, Перевезення, Зберігання, Оброблення, Утилізація, Видалення, Знешкодження, Захоронення - це не буде причиною відхилення тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 13.03.2020 15:52
Відповідь надана

Не обгрунтовані вимоги Додату ІІ до тендерної документації

Номер: fd2e12ae4a9b493682f0ed008f9ecf81
Дата опублікування: 10.03.2020 17:26
Опис: Пунктом 7.3. Додатку ІІ до тендерної документації Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" вимагає надання Учасником скан копії з оригіналу або копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: переробки шкідливих небезпечних речовин 1 класу небезпеки, який видано Учаснику Державною службою України з питань праці, терміном дії не меншим ніж строк дії договору. Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджені Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107), а саме п.2 Додатку 2 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки Дозвіл видається для виробництво (виготовлення), використання, переробка, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). Не зрозуміло чому Замовник вимагає надання Дозволу тільки на виконання робіт підвищеної небезпеки: переробка шкідливих небезпечних речовин тільки 1 класу небезпеки? А не вимагає Дозвол держпраці на увесь перелік послуг з поводження з небезпечними відходами (по аналогії з переліком в Ліцензії Мінекології), а саме, як того вимагає нормативний документ, на переробку, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357).? Окрім того, просимо Вас вказати, чому Замовник вимагає наявність даного Дозволу, у випадку коли маса небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки наданих у додатку І до Тендерної документації не перевищуєзначення нормативів порогових мас, які визначено постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357)? Вважаємо, що дана вимога прописана конкретно під окремі компанії. Вимагаємо прибрати необгрунтовану вимогу п.7.3. Додатку ІІ тендерної документації. У випадку залишення дискримінаційних вимог ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ та Державної аудиторської служби та інших уповноважених органів для надання правової оцінки.
Відповідь: У зв’язку з тим, що АТ «Укртрансгаз» має намір отримати послуги із збирання, перевезення, утилізації, видалення та знешкодження небезпечних відходів на відповідних потужностях Учасника, встановлено наступну вимогу до Учасника про наявність відповідного дозволу. Відповідно до офіційних даних Державної служби України з питань праці http://dsp.gov.ua/reiestr-dozvoliv-na-vykonannia-robit-pidvyshchenoi-nebezpeky/ вказаний перелік Дозволів на роботи підвищенної небезпеки. Всього вказано 26 видів робіт, на які видаються дані дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки: http://dozvil.ndiop.kiev.ua/work.html. За номером №3 зазначені наступні види робіт: «3.Виробництво, переробка, розподіл та застосування шкідливих небезпечних речовин 1, 2 і 3 класу небезпеки, а також аміаку, водню та продуктів розділення повітря: http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search?types_work%5B%5D=3. Всього: 2 017 дозволів. Інформаційну систему «Реєстр дозволів» розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». З метою отримання послуг на належному рівні, екологічно безпечним способом, з метою виконання ст.3, п.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» («Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 року, Замовник встановив вимогу для Учасника про надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки: переробки шкідливих небезпечних речовин 1 класу небезпеки, який видано Учаснику Державною службою України з питань праці. У разі, якщо Учасник надає дозвіл на більш розширений перелік робіт підвищеної небезпеки (наприклад: виробництво, розподіл, зберігання, транспортування, застосування, утилізацію та знешкодження небезпечних речовин та інше), а не тільки дозвіл робіт підвищеної небезпеки на переробку шкідливих небезпечних речовин тільки 1 класу небезпеки - це не буде причиною відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до Закону України «Про відходи» статті 32 «Заходи щодо обмеження та запобігання негативного впливу відходів» з метою обмеження та запобігання негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини забороняється: «е) передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом.» Враховуючи вище викладене дана вимога Замовника встановлена згідно законодавства України.
Дата відповіді: 13.03.2020 15:52
Відповідь надана

Не обгрунтовані вимоги Додату ІІ до тендерної документації

Номер: 4a4c4ed52bfe454abf525aeaf106bfc9
Дата опублікування: 10.03.2020 17:09
Опис: Пунктом 7.6. Додатку ІІ до тендерної документації Замовник, відповідно до частини 3 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" вимагає надання Учасником скан копії з оригіналу або копію Висновку з оцінки впливу на довкілля планової діяльності учасника "Господарська діяльність у сфері поводження з відходами, у тому числі з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення (перероблення), видалення, знешкодження, утилізація)" який видано учаснику Міністерством енергетики та захисту довкілля України (Міністерством природних ресурсів України), у випадках визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля" №2056-VІІІ від 23.05.2017 року. Зважаючи на вищевикладене, зауважуємо, що дія Закону "Про оцінку впливу на довкілля" не може застосовуватись у період до набуття його чинності, а от же усі Учасники рику поводження з небезпечними відходами, які отримали відповідні ліцензії та інші необхідні дозвільні документи до 23.05.2017 року не зобовязані проходити Оцінку впливу на довкілля. Окрім того, Законом "Про оцінку впливу на довкілля" не передбачено процедури проходження оцінки впливу на довкілля та отримання Висновку для вже діючих до 23.05.2017 року підприємств. Зважаючи на це, дана вимога є не законною, та не конкурентною, що унеможливлює участь у даній закупівлі Компаній які працюють на ринку України довгий час якісно і ефективно. Вважаємо, що дана вимога прописана конкретно під компанії, які почали свою діяльність після 23.05.2017 року та знаходяться під впливом попередьного Директора департаменту Мінекології С.Лукянчука, а саме такі, як ТОВ "УКРЕКОПРОМ" та інші. У випадку залишення дискримінаційних вимог ми залишаємо за собою право звернутись до АМКУ та Державної аудиторської служби та інших уповноважених органів для надання правової оцінки.
Відповідь: Вимога, про обов’язковість здійснення оцінки впливу на довкілля планової діяльності у сфері поводження з відходами: операції у сфері поводження з небезпечними відходами, зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення, встановлена статтею 3 п.2 п.п.8 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінці впливу на довкілля не підлягає планована діяльність, спрямована виключно на забезпечення оборони держави, ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, наслідків антитерористичної операції на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Водночас звертаємо Вашу увагу, що статтею 17 вище зазначеного закону вказано наступне: «1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через шість місяців з дня набрання ним чинності. 2. Дія цього Закону не поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали рішення про провадження планованої діяльності до набрання чинності цим Законом, крім випадків, передбачених пунктом 22 частини другої та пунктом 14 частини третьої статті 3 цього Закону. 3. Висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля.» Тобто в Учасника відповідно до природоохоронного законодавства в обов’язковому порядку повинен бути в наявності один з документів: або Висновок державної екологічної експертизи, або Висновок з оцінки впливу на довкілля.
Дата відповіді: 13.03.2020 15:51