• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району

Сміттєві контейнери загального призначення

Торги не відбулися

312 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 312.00 UAH
Період уточнення: 05.03.2020 09:42 - 10.03.2020 10:00
Відповідь надана

Щодо надання документів переможцем

Номер: b105a404e991496aaebf323d4cd43004
Дата опублікування: 06.03.2020 17:41
Опис: Вимога: Зазначені документи переможець надає особисто або Новою поштою у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір на адресу замовника: відділ освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради, вул. Дніпровське шосе, 16, м. Кривий Ріг, 50086 Відповідно до п.3 Статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". 1. В Додатку 6 п. 2) Замовник пропонуєте подати довідку в електронному вигляді: Довідка (оригінал або отримана в електронному вигляді у відповідному структурному підрозділу МВС, за наявністю електронного підпису відповідного структурного підрозділу МВС, що видав Довідку) Яким чином електронну довідку треба вам надати особисто або Новою поштою? Також зазначимо, що відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" Учасник може отримати електронну довідку (оригінал) за визначеною законодавством формою, видана відповідним уповноваженим органом про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). 2. В якій формі треба подати Відомості що Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)? Замовник може перевірити інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), розміщених на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua, в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель». А також, що стосується інших документів для переможця: згідно з п.2. статті 17 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тобто може сам їх перевірити на даних ресурсах: Відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним https://corruptinfo.nazk.gov.ua/; Відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільним https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. Це посилання стосується і до вашої вимоги яка міститься в Додатку 4 п 4.6. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого в 2020 році та завірений підписом уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності). Обґрунтуйте дані вимоги.
Відповідь: Щодо вимоги надання електронної Довідки зі структурного підрозділу МВС, повідомляємо, що дані довідки можуть надаватися як в паперовому та і в електронному вигляді. Електронна Довідка складається з двох файлів: електронно-цифрового підпису (з розширенням .p7s), що затверджує легітимність наданої довідки та зображення довідки (з розширенням .pdf), яке дає змогу перевірити правильність зазначеної у Довідці інформації. Тобто Переможець процедури закупівлі може роздрукувати отриману довідку з електронним підписом та надати її в складі пакету документів згідно додатку 6 до ТД. Щодо вимоги надання відомостєй згідно п.5 додатку 6 до ТД, а також інформація щодо ст 17 повідомляємо що зазначені відомості Учасниками надаються в довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності). Так деяку інформацію можливо перевірити в відкритих державних реєстрах, тому Замовник вимагає інформацію в довільній формі, але власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності). Крім того у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Дата відповіді: 10.03.2020 11:03
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 738418c3395b40e4936df02a9ffde31f
Дата опублікування: 06.03.2020 17:27
Опис: Додаток 4 п. 4 Не зрозумілий набір документів від банку щодо надання банківської гарантії: 4.19. Відповідну довідку від Банку (або документ з іншою назвою виданий Банком) та копію договору з Банком або відповідної заяви про надання банківської гарантії, якщо правилами Банку учасника укладання договору в даному випадку не передбачено. Якщо всі умови з надання та повернення тендерного забезпечення будуть прописані в Оригіналі банківської гарантії без посилання на договір, роз’ясніть які документи в цьому випадку треба ще буде подати?
Відповідь: Перелік документів від банку щодо надання банківської гарантії прописано в рпозділі ІІІ тендерної документації пцункт 2. Забезпечення тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 10.03.2020 10:17
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії щодо якості товару

Номер: bc326948a7a949abb9641ee72695daba
Дата опублікування: 06.03.2020 17:24
Опис: Додаток 4 п.4. вимога 4.15. Документи про якість товару: - діючий висновок державної санітарно-епідемічної експертизи, в якому зазначена сфера застосування даного товару у навчально-виховних закладах усіх типів, або лист-гарантію в довільній формі, про те, що Постачальник гарантує, що поставлений товар є безпечним та може використовуватися у навчально-виховних закладах усіх рівнів; У п. 4.17. Документи про якість товару та матеріалів, з яких він вироблений (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність на товар, тощо), висновок державної санітарно-епідемічної експертизи; встановлені діючим законодавством на запропонований товар. Тобто в одному пункті ви пропонуєте подати висновок державної санітарно-епідемічної експертизи або лист-гарантію в довільній формі, а в 4.17 вимагаєте знову ж висновок державної санітарно-епідемічної експертизи; то він потрібен чині? якщо так на яких законодавчих підставах ви його вимагаєте відповідно до цього виду товарів?
Відповідь: Документи про якість розписані в п.4.15. Додатку 4 Документи про якість товару: - сертифікати відповідності на запропонований Товар або у разі, якщо Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, копії листів з органів/організацій, які уповноважені проводити відповідну сертифікацію, з підтвердженням того, що Товари не підлягають обов’язковій сертифікації або інформаційну довідку у довільній формі на фірмовому бланку, підписану уповноваженою посадовою особою Учасника, що даний товар не включено до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні відповідно до діючих нормативно-правових актів; - діючий висновок державної санітарно-епідемічної експертизи, в якому зазначена сфера застосування даного товару у навчально-виховних закладах усіх типів, або лист-гарантію в довільній формі, про те, що Постачальник гарантує, що поставлений товар є безпечним та може використовуватися у навчально-виховних закладах усіх рівнів; - договір, укладений з виробником та/або підприємством постачальником (чинний на 2020 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками або лист-роз’яснення учасника щодо можливості поставки товару. В п.4.17 прописані вимоги про надання Документи про якість товару та матеріалів..... Тобто Учасники повині надати якісні документи на матеріали з яких виготовлено предмет закупівлі, якщо такі є. Крім того згідно вимог додатку 4 Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених .
Дата відповіді: 10.03.2020 10:33
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: e0916185004249249e8e4b4555537456
Дата опублікування: 06.03.2020 17:18
Опис: Додаток 4 п.2 Вимога: Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів, освіти, досвіду роботи, та форми трудових відносин) - копія штатного розпису підприємства або витяг зі штатного розпису на працівників, які безпосередньо будуть задіяні для виконання умов закупівлі. Обґрунтуйте вимогу надання штатного розпису або витягу зі штатного розпису на працівників, якщо ви вже просите довідку з зазначенням повної інформації, в штатному розписі містяться лише назви посад без зазначення даних на працівників.
Відповідь: Надання штатного розпису або витягу зі штатного розпису ..... вимагається як підтверджуюча інформація що надата в довідці. Крім того згідно вимог додатку 4 Примітки: У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Дата відповіді: 10.03.2020 10:26
Відповідь надана

Оформлення ТД

Номер: 54c1acefe0434d0685605e6d6cbc779f
Дата опублікування: 06.03.2020 17:11
Опис: Шановний Замовнику, що дивна вимога: на які нормативні акти Ви посилаєтесь висуваючи таку вимогу…. інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів двома файлом (або трьома файлами) у форматі pdf: якщо ці вимоги не дотримані документи вважаються неподаними!!!!! Тобто, якщо Учасниками тендерна пропозиція в повному обсязі буде завантажена на майданчик Уповноваженого органу, іншою кількістю файлів, ви будете стверджувати, що документів немає?
Відповідь: Тендерним комітетом замовника розглядаються всі тендерні пропозиції учасників, в тому числі й ті, що завантажені невірно. Але не вірне завантаження файлів Учасниклм є невиконання вимог Замовника.
Дата відповіді: 10.03.2020 10:22