• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району

Сміттєві контейнери загального призначення

Торги не відбулися

312 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 312.00 UAH
Період оскарження: 05.03.2020 09:42 - 16.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

ВИМОГА

Номер: 833c5950dc954d5fa719fd21640ad004
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b6
Назва: ВИМОГА
Скарга:
Вимога щодо дій замовника
Опис причини скасування: задвоєна
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 10.04.2020 18:52
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.04.2020 11:25
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 93c5e0c4ccb941d3ba7a98548efae634
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b5
Назва: СКАРГА
Скарга:
Скарга на рішення та дії замовника
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2020 10:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.05.2020 22:24
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ріщення Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету № 8545-р/пк-пз від 04.05.2020 виконано.Рішення про визнання переможцем процедури запупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь" (прот. №90 від 31.03.2020) відхидено.
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"

Номер: 8ed9820539f14aba834e9df3b288651c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b3
Назва: Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"
Вимога:
Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь" та повідомляємо наступне: до п.п. 1.1.п 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 4, Замовник вимагає наступне: довідка Учасника, складена в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. (У довідці має бути обов’язковою зазначено-наявність приміщень: адреси та загальної площі.) В підтвердження наявності приміщень Учасник надає документ, що засвідчує право власності на приміщення або договору (оренди) нежитлових приміщень (чинний або пролонгований на 2020 рік), що вказані в довідці. ТОВ «Запоріжкомунсталь» надало договір оренди нежитлового приміщення № 16/17/А від 20.07.2017 р., (стор. 36-39 тендерної документації учасника) з ТОВ «Запорізький авторемонтний завод» та додаткову угоду до нього № 26 від 30.07.2019р. Відповідно до наданих документів, термін дії вказаного вище договору встановлено лише до 31 липня 2020 року, тоді як замовник вимагає надати підтверджуючий документ чинний або пролонгований на 2020 рік. Враховуючи викладене вище, ТОВ «Запоріжкомунсталь» не виконало вказану вище вимогу замовника. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету замовника №90 від 31.03.2020 р. та дискваліфікувати Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» відповідно до вимог п.п.4 п.2 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу, щодо строку дії договору оренди до 31.07.2020 повідомляємо. Згідно гарантійний листів (вих.№50 від 17.03.2020 та вих.№15 від 17.03.2020) учасник гарантує що постачання товару буде здійснено в квітні-травні 2020. Тобто строку дії (до 31.07.2020) договору оренди складського прміщення буде достатньо для постачання обладнання та виконання договору. Підстави для відхилення рішення тендерного комітету (прот.90 від 31.03.2020) немає.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"

Номер: e9396f95ceee4e55b0dcaf87261450df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b4
Назва: Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"
Вимога:
Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь" та повідомляємо наступне: до п. 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Замовник вимагає наступне: під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою відповідною перекладацькою організацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» не виконав вказану вище вимогу, надавши у складі своєї пропозиції документи російською мовою: Бланк «Штатное расписание» ТОВ «Запоріжкомунсталь», (стор. 49 тендерної документації учасника); Сертификат качества №217 от 05.02.2020 на стальне оцинкованные изделия (стор. 14 тендерної документації учасника). Враховуючи викладене вище, ТОВ «Запоріжкомунсталь» не виконало вказану вище вимогу замовника. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету замовника №90 від 31.03.2020 р. та дискваліфікувати Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» відповідно до вимог п.п.4 п.2 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо, що бланк штатного розпису заповнений українською мовою, а також затверджений головним бухгалтером 02 січня 2020 року. Сертифікату якості №217 заповнений на фірмовому бланку підприємства, який містить необхідні реквізити для перевірки достовірності зазначеного сертифікату. Підстав для відхидення рішення тендерного комітету (прот.90 від 31.03.2020)немає.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"

Номер: ad36ac8fe6864f6b8e86763b6abd0295
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b2
Назва: Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"
Вимога:
Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь" та повідомляємо наступне: до п 3. досвід виконання аналогічного договору Додатку 4, Замовник вимагає підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору наступними документами: копією видаткових накладних та оригіналом листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості. Відгук вих. №01-45/1018 від 01.10.2019р, (стор. 51 тендерної документації учасника), наданий ТОВ «Запоріжкомунсталь» від контрагента Кушугумська селищна рада, не містить інформації щодо строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, внаслідок чого не відповідає вказаній вище вимозі замовника, чим грубо порушив вимогу Замовника в частині повноти підтвердження позитивного аналогічного досвіду. Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету замовника №90 від 31.03.2020 р. та дискваліфікувати Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» відповідно до вимог п.п.4 п.2 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо. Відділ освіти звернувся (п.7 ст 28 ЗУ "Про публічні закупівлі") до Кушугумської селищної ради з проханням уточнити інформації щодо строку дії договору, та отримав оновлений лист-відгук який містить інформації щодо строку дії договору. Сканкопія листа-відгуку додається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника про скасування рішення по Протоколу №86 від 26 березня 2020р. про розгляд та оцінку тендерних пропозицій на закупівлю товару код за ДК 021:2015-44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиск» - Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району

Номер: db41a1b4197a44b2ade854a8465a8b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-05-000237-c.b1
Назва: Вимога до Замовника про скасування рішення по Протоколу №86 від 26 березня 2020р. про розгляд та оцінку тендерних пропозицій на закупівлю товару код за ДК 021:2015-44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиск» - Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району
Вимога:
Замовнику: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, 50086, вул. Дніпровське шосе, 16 Голові тендерного комітету Окунєвій Ольгі Юріївні Секретарю тендерного комітету Кротовій Анні Станіславівні тел. 096-161-74-13 E-mail dolgincevskij_rvo@ukr.net Вимога до Замовника Відповідно до Протоколу №86 засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради від 26 березня 2020р. про розгляд та оцінку тендерних пропозицій на закупівлю товару код за ДК 021:2015-44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиск» - Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Довгинцівського району, було прийняте рішення, що тендерна пропозиція ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» не відповідає вимогам тендерної документації. З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів погодитись не можемо, тому що вбачаємо в рішенні тендерного комітету не відповідність до наданих Учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» документів у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Тендерний комітет зазначає в п.1 цього протоколу що, «Не виконана вимогу п.1.1 Додатку, а саме договір повинен бути чинний або пролонгований на 2020 рік – строк дії договору оренди приміщення №82-П1,П2 від 17.06.2019 – до 17.06.2020р. Інформація про пролонгацію договору відсутня». Заперечуємо, виходячи з наступної аргументації: a. Строк поставки товару за тендерною документацією становить «строк поставки товарів Квітень-травень 2020 року», тому не вбачаємо потреби зі сторони Замовника вимагати чинності договору оренди в після строку поставки, тобто після травня 2020р. b. В Додатку 4 п.1.1. тендерної документації Замовник вимагає «В підтвердження наявності приміщень Учасник надає документ, що засвідчує право власності на приміщення або договору (оренди) нежитлових приміщень (чинний або пролонгований на 2020 рік)». Зауважуємо, що Замовник вимагає «чинний або пролонгований на 2020рік», не «чинний та пролонгований на 2020р.». Таким чином договір оренди приміщення №82-П1,П2 від 17.06.2019 наданий ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» є чинний на 2020рік, тому що немає жодної інформації яка протирічить цьому. c. Також звертаємо увагу Замовника, що в договорі оренди приміщення №82-П1,П2 від 17.06.2019 зазначено в п.3.3. «Якщо жодна сторона в 10-ти денний термін до закінчення даного Договору не заявить про намір його розірвати, Даний Договір автоматично пролонгується на наступний рік», таким чином є усі підстави вважати що даний договір є пролонгований, тому що на момент подачі даного документа зі сторони орендодавця чи орендаря не було жодних заяв чи інших повідомлень про намір розірвати даний договір, не до 17.06.2020р. не після. 2. Тендерний комітет зазначає, що «не виконана вимога 4.16, щодо наявності сервісного центру гарантійного та післягарантійного обслуговування в місті Кривий Ріг. Заперечуємо, виходячи з наступної аргументації: a. В п. 4.16 тендерної документації Замовника зазначено: «Лист щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропоновано товару має обов’язково містити: інформацію про тривалість гарантійного терміну на товар; адреси (в тому числі й електронні) сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Кривому Розі; контактні телефони, відповідальну особу за гарантійне та післягарантійне обслуговування; термін виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування.» Тобто лист, щодо гарантійного та після післягарантійного обслуговування запропонованого товару має обов’язково містити інформацію! Вимога щодо надання листа «щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропоновано товару» надана Учасником ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» у складні тендерної пропозиції №254 від 18.03.2020року, де міститься уся інформація яка вимагалась в п.4.16. Таким чином на підставі вище наведеного вимагаємо Замовника відмінити рішення протоколу №86 від 26 березня 2020р. Та зважаючи, що пропозиція ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» є більш економічно вигіднішою та тендерна пропозиція відповідає тендерній документації Замовника визначити ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» переможцем цих торгів. Також зауважуємо, що у нас не має наміру затягувати процес закупівлі, але у разі не отримання від Замовника належної відповіді, будемо змушені звертатись за поновленням своїх прав до Антимонопольного Комітету України. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Вирішення: На вашу вимогу повідомляємо: По-перше: п. 1.1. додатку 4 ТД включає вимогу щодо надання чинного або пролонгованого на 2020 рік (до 31.12.2020) документ, що засвідчує право власності на приміщення або договору (оренди) нежитлових приміщень. Учасник процедури закупівлі надав договір оренди №82-П1,П2 від 17.06.2019 дійсний до 17.06.2020. Що не відповідає вимогам замовника. В складі пакету документів ТОВ «ВО РЕЛАЙН» не надано жодного гарантійного листа, що постачання товару буде здійснено саме в квітні-травні 2020. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №335-р від 25 березня 2020 р., в зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з метою ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та відповідно до статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України введено режим надзвичайної ситуації. Це може ускладнити своєчасне постачання товару від Учасника до Замовника, а саме, що Замовник не зможе прийняти товар в строк до 17.06.2020. Вимога щодо надання договору оренди чинного на 2020 рік є цілком доцільною, та учасником ТОВ «ВО РЕЛАЙН» не виконана. По друге: В гарантійному листі №254 від 18.03.2020 вказано що сервісні центри в м. Кривий Ріг відсутні, чим порушено вимоги п.4.16 додатку 4 ТД щодо наявності сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Кривому Розі. Гарантії щодо своєчасного виконання гарантійних робіт немає. Додатково повідомляємо, що більш детальному перегляді пакету документів ТОВ «ВО РЕЛАЙН» встановлено: 1. Сертифікат №6598 від 05.06.2019, сертифікат №7654 від 09.01.2020, сертифікат качества №19053 від 11.11.2019 – опублікований на російській мові, а сертифікат№2019-775-4 від 11.09.2019 – опублікований на англійській мові. Що є порушенням п.7 розділу 1 ТД. Переклад на українську мову відсутній. Сертифікати якості на матеріали вважаються відсутніми. Вимога п.4.17 додатку 4 щодо надання сертифікатів якості на матеріали не виконана. 2. Не наданий документ підтверджуючий акредитацію лабораторії згідно з чинним законодавством на можливість проводити відповідні вимірювання для надання Сертифікату відповідності ГОСТу 9.307-89. У відміні рішення протоколу № 86 від 26.03.2020 необхідності немає.
Статус вимоги: Задоволено