• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

послуги охоронників

Кількість об’єктів охорони – 25, всього постів – 25, цілодобових постів – 25; загальна кількість годин охорони на рік одним постом – 8760 годин. загальна кількість годин охорони на період з 01 січня по 31 грудня 2017 року – 219 000 годин. Охорона кожного об’єкту охорони забезпечується одним постом.

Завершена

4 380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 900.00 UAH
Період уточнення: 17.10.2016 12:09 - 07.11.2016 13:00
Відповідь надана

Щодо транспорту реагування

Номер: bfcfe4dee58c43009d9828437cb8b336
Дата опублікування: 28.10.2016 16:48
Опис: Тобто, просимо Замовника, роз'яснити, чи може у закупівлі прийняти участь учасник, у якого немає власного транспорту, але наявний договір реагування з іншим охоронним підприємством або договір оренди такого транспорту. У випадку погодження із вищезазначеним, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян визначає Закон України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 р. № 4616-VІ (із змінами і доповненнями), (далі – Закон № 4616), який згідно з ч.1 ст.3 «Сфера дії Закону», регулює відносини суб’єктів господарювання під час організації та здійснення ними охоронної діяльності. Згідно з нормами абзацу одинадцятого частини першої статті 1 «Визначення термінів» Закону № 4616 транспорт реагування – це транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. У відповідності до норми абз. 7 ч. 1 ст. 1 Закону № 4616 персонал охорони - працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня. Отже, суб’єкт охоронної діяльності повинен мати власний транспорт реагування. Враховуючи вищевикладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Пропозицію учасника, який не надасть у складі своєї тендерної пропозиції документи, що вимагаються підпунктом 1),2),3)5.3.пункту 5 розділу 3 Документації, на підставі абз. 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону буде відхилено.
Дата відповіді: 31.10.2016 12:01
Відповідь надана

щодо транспорту

Номер: 3a5efb6089174ebaad1781d370cccc6a
Дата опублікування: 28.10.2016 16:43
Опис: Доброго дня! З метою участі у процедурі закупівлі, просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації. Зокрема, відповідно до п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі; із зазначенням наявності в учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» згідно з Технічним завданням - Додатком 1 до тендерної документації; довідку про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Харкові; екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події із зазначенням їх кількості, адреси дислокації; марок, державних номерів та кількості транспорту реагування, що використовується цими групами; та фото цього автотранспорту та копії свідоцтв про реєстрацію кожної одиниці транспорту реагування, що використовується мобільними групами. Із зазначених вимог вбачається, що Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме в учасника власних груп реагування, а просить підтвердити наявність таких груп у м. Харків. При цьому Замовник вимагає наявність власного транспорту реагування, який повинен відповідати вимогам Закону України «Про охоронну діяльність». Для більш оперативного та професійного виконання вимог Замовника в тендерній документації просимо передбачити можливість реагування із залученням інших суб’єктів охоронної діяльності, транспорт реагування та групи яких діють відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», оскільки співпраця з іншим охоронним підприємством-власником транспортного засобу не суперечить вимогам чинного законодавства так як даний автотранспорт також є транспортом реагування і групи діють в рамках Закону України «Про охорону діяльність». Такі зміни до тендерної документації жодним чином не призведуть до дискримінації учасників, більше того сприятимуть розширенню потенційного кола учасників (конкуренції) в оголошеному тендері, адже якщо в учасника не має у власності необхідного спеціального транспорту, він може укласти договір з іншою охоронною фірмою, яка має такий транспорт та відповідно взяти участь в оголошеному замовником тендері.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне: «У відповідності до норми пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. N 922-VIІI (зі змінами), (далі – Закон), тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленому критерію (критеріям) та вимогам згідно із законодавством; тому умовами підпункту 5.1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації, (далі – Документація) передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, які визначені відповідно до статті 16 Закону, і відповідати вимогам, встановленим статтею 17 Закону; що зазначені разом зі способом документального підтвердження відповідності учасників вказаним критеріям та вимогам згідно із законодавством. Водночас, згідно з абзацом першим частини третьої статті 16 «Кваліфікаційні критерії» Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною першою статті 16 Закону також встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У відповідності до частини другої статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На виконання вищенаведених норм Закону, Документація містить кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кр
Дата відповіді: 31.10.2016 11:39