-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення:
03.03.2020 12:19 - 14.03.2020 17:00
Відповідь надана
Неправомірна вимога
Номер:
820cc2bbbc5c4591833315a90552570d
Дата опублікування:
06.03.2020 18:42
Опис:
На яких законодавчих підставах ґрунтується вимога Замовника яка зазначена в Додатку 3 п.3.3. а саме:
3.3.Учасником у складі пропозиції надається довідка, складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, та завірена печаткою Учасника (за наявності печатки) про те, що у разі визначення електронною системою Учасника переможцем, Учасник погоджується протягом 2-х робочих днів, , але не пізніше ніж до 16:00 год. з дня такого визначення надати Замовнику зразок Товару, який є предметом закупівель. Доставка Замовнику зразку Товару буде здійснена Учасником за власний рахунок.
Така вимога Замовника суперечить Закону «Про публічні закупівлі», а саме ст. 30 Закону не передбачено як підставу для відхилення тендерної пропозиції ненадання або несвоєчасне надання зразків чи товару. Своєю вимогою Замовник передбачив, що може вимагати надати товар у Учасника, якого визначила електронна система переможцем, тобто тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною до укладення договору про закупівлю, що суперечить частині 7 статті 2 Закону. При цьому у тендерній документації Замовником не встановлено строку повернення товару, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання товару і факту його повернення, мети й порядку його дослідження.
Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них. ТД не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник якого визначила електронна система переможцем тобто тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною) надав запропонований товар, що може створювати умови для зловживань і суперечити принципу прозорості відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону про публічні закупівлі та порушує ст. 5 Закону. Крім того перевірка якості товару зазначена у проекті договору що запропонований у тендерній документації при поставці .
Відповідь:
Шановний Учаснику .
Доводим до відома Вас, як учасника, закупівлі здійснення на конкуретній основі та з дотриманням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», де чітко вказана принципи здійснення закупівель, а саме:
«Принципи здійснення закупівель:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
2. добросовісна конкуренція серед учасників;
3. максимальна економія та ефективність;
4. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
5. недискримінація учасників;
6. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
7. запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Відповідно п.3 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» 6
-« Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити»
Замовником в попередні роки уже були здійснені закупівлі на обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі , які встановлені на балансовій території Святошинського району м.Києва. Зразок схеми Товару , затверджена відповідною установою , що підпорядковується КМДА ( схема надана в тендерній документації) .
Щоб обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі були едентичні встановленим , Замовник просить надати зразки до оцінки пропозиції , щоб не виникли проблеми з Переможцем при укладанні Договору.
Щодо повернення зразків – Учасник передає зразок Замовнику Актом-передачі Товару, повертається Товар анологічно.
Дякую.
Дата відповіді:
10.03.2020 16:43