-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (Послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням і послуги з встановлення пристроїв зв’язку з пультом протипожежного спостереження в закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва)
Завершена
5 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період уточнення:
28.02.2020 18:12 - 20.03.2020 17:00
Відповідь надана
Уточнення щодо вимог ТД
Номер:
8cc0e367ad3b48dfbad65b5165c2f158
Дата опублікування:
19.03.2020 12:12
Опис:
Доброго дня. Закупівлею передбачено проведення переможцем можливих ремонтних робіт, у випадку виходу з ладу АПС. Вами раніше у відповіді зазначалось, що «Проведення ремонтно-відновлювальних робіт, придбання обладнання, матеріалів, відновлювальних робіт, систем що вийшли з ладу, протягом дії договору відбувається за рахунок учасника-переможця, тобто виконавця договору»
1. Зазначте, які витрати повинні бути прописані в договірній ціні, що подається на тендер?
2. Чи повинні бути зазначені в договірній ціні, що подається на тендер затрати на ремонт?
3. У випадку встановлення Виконавцем обладнання, що вийшло з ладу, Вами будуть підписуватись відповідні акти?
Прохання надати біль конкретніші відповіді, тому що передбачити всі витрати на можливі ремонтні роботи в майбутньому не можливо!
Відповідь:
Доброго дня. Закупівлею дійсно передбачено проведення переможцем можливих ремонтних робіт, у випадку виходу з ладу АПС. Проведення ремонтно-відновлювальних робіт, придбання обладнання, матеріалів, відновлювальних робіт, систем що вийшли з ладу, протягом дії договору відбувається за рахунок учасника-переможця, тобто виконавця договору. Замовником не може бути передбачено всі види та обсяги ремонтних робіт. Саме тому управління освіти проводить торги на послуги з ремонту, технічному обслуговуванню та спостереженню за протипожежним обладнанням у вигляді щомісячної абонентської плати за достатні кошти. Учасник самостійно приймає рішення щодо можливого надання послуг в повниму обсязі.
Дата відповіді:
24.03.2020 11:11
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
b7612921cedd443e98766b18ad8a9192
Дата опублікування:
18.03.2020 16:42
Опис:
Доброго дня! Просимо, внести зміни до тендерної документації, а саме в Додаток №3 :"Огляд об'єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов'язковий, що підтверджує здійснення такого огляду, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються" у зв'зку з рішенням Замовника (Протокол № 363 від 18.03.2020 р.) щодо невідхилення пропозиції учасників, які не виконують дану вимогу або виконують її не в повному обсязі.
Відповідь:
Зважаючи на рішення тендерного комітету відповіді на вимогу від 17.03.2020 р., згідно протоколу № 363 від 18.03.2020 р. а саме: " У зв’язку з призупиненням освітнього процесу у закладах загальної середньої, дошкільної, позашкільної, професійної (професійно-технічної) освіти усіх типів, форм власності міста Києва з метою попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) на території міста Києва, з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації, відповідно до статей 28, 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та введення обмежувальних заходів на території міста Києва з 00год.00хв. 12.03.2020 до 31.03.2020 року ускладнюється виконання вимоги згідно Додатку № 3 до тендерної документації: «Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на документі Учасником, що підтверджує здійснення такого огляду, які надаються в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються» Зважаючи на вищевикладене Замовником прийнято рішення щодо невідхилення пропозицій учасників, які не виконають дану вимогу або виконають її не в повному обсязі ." необхідність внесення змін до Тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
23.03.2020 11:57
Відповідь надана
Огляд об'єктів
Номер:
2193c4eeda4246eca9391de66af99b33
Дата опублікування:
10.03.2020 16:51
Опис:
Доброго дня! Згідно з умовами тендерної документації, є обов'язковим огляд об'єктів Учасником, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на документі. Для огляду об'єктів потрібні номера телефонів. Роз'ясніть, будь ласка, процедуру здійснення огляду 53-ох об'єктів.
Відповідь:
В Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» прописана вимога до учасників здійснити обов’язковий огляд всіх об’єктів, що вказані в дислокації, а саме: «Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на документі Учасником, що підтверджує здійснення такого огляду, які надаються в складі пропозиції». Також, в цьому ж Додатку 3 до Тендерної документації надано Дислокацію закладів освіти з назвами та адресами кожного навчального закладу. Здійснити огляд об’єктів можна в робочі дні та години навчальних закладів (з понеділка по п’ятницю з 09:00 год. до 17:00 год.).
Дата відповіді:
12.03.2020 11:04
Відповідь надана
Уточнення ТД та внесення до нього змін та доповнень
Номер:
6f67ba2c878541bb80473a1313cb1468
Дата опублікування:
06.03.2020 11:46
Опис:
Доброго дня. Для обрахування затратної частини на обслуговування 53 об’єктів прохання надати наступну інформацію:
1. Зазначте назви (маркування) приймально-контрольних пожежних приладів по кожному об’єкту (наприклад Тірас 8 або 16П …..);
2. Зазначте модель передавача, що вже встановлені на 31 об’єкті. Тип передавання сигналу (телефоном, радіоканалом, gsm каналом?);
3. У вас в закупівлі передбачено ремонтні роботи АПС. Прохання зазначити кількість неробочих систем станом на сьогодні;
4. У випадку необхідності проведення ремонтно-відновлювальних робіт, за чий рахунок буде здійснюється придбання обладнання, матеріалів, відновлювальних робіт, систем що вийшли з ладу, протягом дії договору?;
5. Зазначте, згідно якого нормативного документу Ви вимагаєте щотижневе ТО. Чинними нормативами цього не передбачено?
Відповіді прохання надати окремо на кожне питання.
Відповідь:
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше запитання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Щодо питань 1-3: враховуючи велику кількість обєктів, що вказані в Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» та достатньо великий обєм послуг, що будуть надаватися за результатом проведеної закупівлі (послуги з обслуговування та спостереження за протипожежним обладнанням) в Тендерній докментції і була прописана вимога до учасників здійснити обовязковий огляд всіх обєктів, що вказані в дислокації, а саме: «Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції (в період уточнень) є обов’язковий, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на документі Учасником, що підтверджує здійснення такого огляду, які надаються в складі пропозиції». Дана вимога і була прописана для учасників саме для надання можливості ознайомлення з об’єктами, з усім обладнанням, що на них встановлено, з усім об’ємом робіт та послуг, що будуть надаватися та для проведення учасниками своєї оцінки щодо прийняття участі в закупівлі, в тому числі і для обрахування затратної частини на обслуговування. Щодо питання 4: проведення ремонтно-відновлювальних робіт, придбання обладнання, матеріалів, відновлювальних робіт, систем що вийшли з ладу, протягом дії договору відбувається за рахунок учасника-переможця, тобто виконавця договору. Щодо питання 5: в Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» вказано «Періодичність виконання робіт щотижня або за необхідністю». Тобто, зазначення обовязку проводити щотижневе ТО не встановлено, в технічних вимогах до предмету закупівлі зазначено «або за необхідністю».
Дата відповіді:
12.03.2020 11:01
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
81aa5621e1774be58dcee4f070b6164f
Дата опублікування:
04.03.2020 15:19
Опис:
Тендерною документацією вимагається надання сертифікату учасника на систему управління гігієною та безпекою праці ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Отримання такого сертифікату не є обов’язковим для учасників, тому дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме максимальну економію та ефективність відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але наявність сертифікату ДСТУ OHSAS 18001:2010 на підприємстві не передбачена і не закріплена на законодавчому рівні.
Поясніть, будь ласка, відповідно до якого нормативно – правового акту чинного законодавства Ви встановили дану вимогу в тендерній документації.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити дану вимогу зі складу тендерної документації.
Відповідь:
Тендерним комітетом уважно розглянуто Ваше запитання, за результатом розгляду якого повідомляємо наступне. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У відповідності до зазначених вище положень, а також заважаючи на бажання Замовника отримати якісні, максимально безпечні послуги, Замовником і було пред’явленого вимогу про надання декількох сертифікатів, одним з яких є Сертифікат відповідності ДСТУ OHSAS 18001:2010.
Звертаємо увагу Учасників, що послуги щодо ремонту, технічного обслуговування та спостереження за протипожежним обладнанням (виконання робіт на висоті, використання електроінструментів, тощо) мають надаватися в закладах освіти, де одночасно перебуває велика кількість дітей. У зв’язку з цим дотримання професійної безпеки під час надання даних послуг для нас як для Замовника є вкрай важливим. Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг, в складі тендерної документації вимагає від учасників (потенційних виконавців послуг) надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010. Цей стандарт містить лише ті вимоги, які може бути піддано об’єктивному аудиту; стандарт не встановлює абсолютних вимог до результативності гігієни та безпеки праці, крім зобов’язань політики у сфері гігієни та безпеки праці відповідати застосовним правовим та іншим вимогам, прийнятим організацією, для запобігання травм та погіршення здоров’я й постійного поліпшення. На сьогодні впровадеження у державі національного стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 дозволяє створити, упровадити, виконувати та контролювати практичне виконання повного комплексу заходів, скерованих на охорону безпеки праці персоналу. Створити, упровадити систему управління гігієною та безпекою праці та отримати даний сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 може будь-яке підприємство (фірма, установа, організація) незалежно від галузі діяльності. Метою стандарту ДСТУ OHSAS 18001:2010 є сприяння захисту працівників від впливу небезпечних чинників, уникнення нещасних випадків, у тому числі з летальним кінцем і поширення професійних захворювань.
Враховуючи, що Сертифікати є документами, що передбачається чинним законодавством України – відповідними ДСТУ, то відповідна вимога щодо надання даних сертифікатів цілком відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками зазначеного вище сертифікату є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням ст.ст. 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною .
Дата відповіді:
06.03.2020 10:45