• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій

Торги відмінено

3 300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2020 21:11 - 03.03.2020 22:00
Відповідь надана

Питання щодо оцінки тендерної пропозиції

Номер: 4669745b92984295985b578865878b30
Дата опублікування: 03.03.2020 21:10
Опис: Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Абз. 3 ч. 1 ст. 28 Закону передбачено, що критеріями оцінки, зокрема, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна. Частиною 3 ст. 28 Закону передбачено, що у разі, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни, застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. Враховуючи той факт, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та питома вага цього критерію 100%, просимо пояснити: 1. Чи може бути початкова ціна Тендерної пропозиції Учасника бути меншою від встановлених в п. 3 граничних норм, визначених Порядком та умовами обов’язкового державного страхування спортсменів вищих категорій, затверджених постановою КМУ № 378 (далі – Порядок) (5% фонду оплати праці) від суми «орієнтовного фонду заробітної плати», яка визначена в Додатку № 2 до тендерної документації? 2. Якщо може, яке відхилення від встановлених в п. 3 граничних норм, визначених Порядком (5% фонду оплати праці) від суми «орієнтовного фонду заробітної плати», яка визначена в Додатку № 2 до тендерної документації, буде вважатися таким, що відповідає вимогам Тендерної документації та Порядку?
Відповідь: 1. Порядком та умовами обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 № 378 (далі – Порядок) врегульовано тариф (страховий платіж), а саме 5% фонду оплати праці. Разом з цим, законодавство не забороняє страховим компаніям надавати знижку до страхового платежу. Виходячи з наведеного, на нашу думку, початкова ціна Тендерної пропозиції Учасника може бути меншою від встановлених в п. 3 граничних норм, визначених Порядком. 2. Будь-яке відхилення, яке не призводить до порушення нормативів діяльності страховика визначених законодавством та забезпечує страховику можливість виконання своїх зобов’язань згідно договору страхування у випадку виникнення страхових випадків буде відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 06.03.2020 17:48
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 9180d681b8654c72a90b3d4e188fb270
Дата опублікування: 03.03.2020 13:03
Опис: Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте, у п. 5 Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що учасник, зокрема, повинен подати «Скановані копії аналогічних за предметом закупівлі договорів (послуги з обов’язкового страхування спортсменів вищих категорій), укладених Учасником…». Лише обмежена кількість страхових компаній має в наявності такий договір, таким чином, вищезазначена вимога є такою, що призводить до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, просимо змінити формулювання назви договору у п. 5 Додатку № 4 до тендерної документації та розширити перелік видів страхування, аналогічних до вказаного виду, наприклад «послуги зі страхування від нещасного випадку».
Відповідь: Нормами ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про страхування» «страхування спортсменів вищих категорій» є видом обов’язкового страхування. Відповідно до ч. 2 цієї ж статті, для здійснення обов’язкового страхування Кабінет Міністрів України, якщо інше не визначено законом, встановлює порядок та правила його проведення, форми типового договору, особливі умови ліцензування обов’язкового страхування, розміри страхових сум та максимальні розміри страхових тарифів або методику актуарних розрахунків. В ч. 6 ст. 3 Закону України «Про підтримку олімпійського, паралімпійського руху та спорту вищих досягнень в Україні», зазначено, що держава забезпечує соціальний захист членів збірних команд України з олімпійських та паралімпійських видів спорту шляхом фінансування витрат на обов'язкове державне та медичне страхування спортсменів вищих категорій. Згідно з ч. 3 ст. 44 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» спортсмени вищої категорії підлягають обов'язковому страхуванню в порядку, визначеному постановою Кабінету міністрів України від 31 травня 1995 № 378 затверджено Порядок та умови обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій. У відповідності до п.п.1 п. 3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фізкультурно-спортивної реабілітації та спорту осіб з інвалідністю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2011 р. № 198 бюджетні кошти з метою забезпечення розвитку спорту осіб з інвалідністю, належної підготовки та результативної участі національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю у чемпіонатах світу та Європи, інших офіційних міжнародних змаганнях спрямовуються на забезпечення обов’язкового державного страхування спортсменів вищої категорії штатної команди національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю В свою чергу «страхування від нещасних випадів» є видом добровільного страхування відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 6 Закону України «Про страхування». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено спрямування коштів на забезпечення добровільного страхування спортсменів з інвалідністю від нещасних випадків. Тобто, підстава для фінансування договорів добровільного страхування спортсменів з інвалідністю за рахунок коштів державного бюджету України відсутня. Крім того, договір добровільного страхування від нещасного випадку відрізняється за своїм предметом від договору обов’язкового державного страхування спортсменів вищої категорії штатної команди національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю. Обов’язкове державне страхування спортсменів вищої категорії штатної команди національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю має ряд специфічних рис, що відрізняють його від роботи зі звичайним контингентом застрахованих осіб. При звичайному страхуванні випадки одержання травм під час спортивних занять та змагань часто виключаються з обсягу відповідальності. При страхуванні спортсменів, навпроти , саме ці випадки є головною частиною спортивного покриття. Саме договір обов’язкового державного страхування спортсменів вищої категорії штатної команди національних збірних команд з видів спорту осіб з інвалідністю передбачає обов’язкову форму страхування, що враховує ризики спортсменів з інвалідністю по видах спорту. Таким чином, для ефективного забезпечення спортсменів соціальними гарантіями, зокрема страхуванням, замовником обґрунтовано встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Дата відповіді: 06.03.2020 17:46
Відповідь надана

Перелік документів

Номер: 8b5836a3c2b44a48a441748d54891d0d
Дата опублікування: 02.03.2020 17:59
Опис: У п. 6 Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що Учасник, зокрема, повинен подати «Довідку/інформацію в довільній формі про наявність відокремлених підрозділів Учасника у м. Києві та не менш, ніж в 10 обласних центрів України, із зазначенням їх адрес та ПІБ контактних осіб». В той же час, у п. 4.3 Загальних положень зазначено, що місцем надання послуг є м. Київ, вул. Еспланадна, 42. Незрозуміло, з якою метою була включена умова щодо обов’язкової наявності відокремлених підрозділів у областях України, в той час, як територією дії договору є лише місто Київ. То ж цілком достатньо було б зазначити вимогу щодо наявності лінії підтримки клієнтів. Таким чином, зазначена вимога позбавляє можливості взяти участь у закупівлі страховиків, діяльність яких здійснюється з дотриманням вимог законодавства, але які не мають відокремлених підрозділів, що призведе до обмеження конкуренції між учасниками. Зазначене дає підстави говорити про можливе підлаштування умов закупівлі під окрему компанію, чим допущено дискримінацію та обмеження конкуренції. Враховуючи викладене, вимагаємо виключити з переліку документів, що надаються учасником, пункт 6, а саме - «Довідку/інформацію в довільній формі про наявність відокремлених підрозділів Учасника у м. Києві та не менш, ніж в 10 обласних центрів України, їз зазначенням їх адрес та ПІБ контактних осіб».
Відповідь: В ч. 6 ст. 3 Закону України «Про підтримку олімпійського, паралімпійського руху та спорту вищих досягнень в Україні», зазначено, що держава забезпечує соціальний захист членів збірних команд України з олімпійських та паралімпійських видів спорту шляхом фінансування витрат на обов'язкове державне та медичне страхування спортсменів вищих категорій. Згідно з ч. 3 ст. 43 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» спортсмени вищої категорії підлягають обов'язковому страхуванню порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 1995 № 378 затверджено Порядок та умови обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій (далі – Порядок). У відповідності до форми заяви про виплату страхової суми згідно Додатку 2 до Порядку та умови обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій заява про виплату страхової суми подається начальнику відділення страхової організації (району, міста). Згідно п. 7 Порядку та умови обов'язкового державного страхування спортсменів вищих категорій, у разі настання страхових випадків, передбачених пунктом 4 цього Порядку та умов, виплата страхових сум провадиться страховиком за місцем постійного проживання застрахованого шляхом їх перерахування на особистий рахунок одержувача в установі банку, видачі чека або поштового переказу за рахунок страхувальника В п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Загальних положень Тендерної документації зазначено: «Україна, м. Київ, вул. Еспланадна, 42, більш детальна інформація у додатку № 2 до тендерної документації.» Відповідно до п. 2.2 проекту договору про закупівлю, застраховані особи - спортсмени вищих категорій - члени збірних команд України, згідно з переліком (Додаток №1 до даного Договору). Кількість спортсменів – 584 особи (Додаток 2 до Тендерної документації). Спортсмени проживають по всій території України. Тому в пункті 8.1 проекту договору про закупівлю визначено: територія дії Договору – Україна (за виключенням тимчасово окупованих територій України та територій проведення операцій об’єднаннях сил), а також територій за кордоном, на яких проводяться офіційні міжнародні змагання та навчально-тренувальні збори, передбачені Єдиним календарним планом фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів на 2020 рік. Для забезпечення належної взаємодії між страховиком та застрахованими особами, оперативного обслуговування застрахованих осіб, які є особами з інвалідністю, в різних регіонах України, що включає обмін документами між зазначеними особами, невідкладну участь страховика у встановленні обставин, за яких стався страховий випадок встановлено вимогу щодо наявності відокремлених підрозділів Учасника у м. Києві та не менш, ніж 10 обласних центрів України, із зазначенням їх адрес та ПІБ контактних осіб. Тобто, в першу чергу визначальним фактором для надання послуг за договором страхування є спроможність страховика здійснити страхове врегулювання на всій території України. Адреса, м. Київ, вул. Еспланадна, 42 міститься в п. 4.3 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Загальних положень Тендерної документації у зв’язку з тим, що це юридична адреса замовника торгів (страхувальника за договором) – Українського центру з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт».
Дата відповіді: 05.03.2020 17:02