• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки АМ (13-25)

процедура проводиться для задоволення потреб протягом 2020 року

Завершена

2 106 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 600.00 UAH
Період уточнення: 21.02.2020 15:43 - 29.03.2020 11:00
Відповідь надана

Щодо товаро-транспортних накладних

Номер: f62d0701a5ef452486f7f207e780b952
Дата опублікування: 26.02.2020 12:03
Опис: Шановний Замовнику, чинним закнодавством не встановлено обовязку Сторонами складати та зберігати товарно-транспортні накладні. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації або зазначити видаткова накладана то/або тораротранспортні накладні. Документ який підтверджує виконання аналогічного договору є видаткова накладана або акт приймання передачі. У іншому видаку будемо змужені звернутися до конролюючих органів та АМКУ за захистом прав.
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачено надання у якості документального підтвердження досвіду аналогічних договорів передбачено надання копій документів, що підтверджують отримання вугілля покупцем згідно договору (копії видаткових накладних та товаро-транспортні накладні). Згідно з пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. У свою чергу, відповідно до частини 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні затверджених Наказом від 14 жовтня 1997 р. № 363 Міністерства транспорту України товаротранспортна документація - комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюється облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу, товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи. Згідно пунктів 11.1, 11.3, 11.4, 11.5, 11.7 вказаних правил основними документами на перевезення вантажів є товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля. У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що поставка товару буде відбуватися автомобільним транспортом тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо надання видаткових накладних та товаро-транспортних накладних.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:54
Відповідь надана

уточнення

Номер: 7a0800ff40844d079390ef0b5e4e0205
Дата опублікування: 26.02.2020 10:50
Опис: Шановний Замовнику, просимо надати пояснення яким нормативно-правовим актом встановлено показник якості "теплотворна здатніть палива". Просимо зазначити ДСТУ яким передбачено зазначений показник якості.
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. На виконання зазначеної вище норми чинного законодавства та з урахуванням умов ДСТУ 7146:2010 тендерним комітетом було встановлені вимоги до товару, який є предметом закупівлі, у тому числі показники теплотворної здатності, а тому порушене Вами питання є безпідставним та не зрозумілим.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:54
Відповідь надана

Щодо еквіваленту

Номер: aa2534ddd6fc4e5bae63587a59d58b13
Дата опублікування: 26.02.2020 09:58
Опис: Шановний,Замовнику! Прохання внести зміни в ТД,а саме, доповнити її виразом "або еквівалент"(зг.ЗУ "Про публічні закупівлі".)
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника….». Згідно з визначенням, наведеним в частині 1 статті 492 глави 44 книги 4 розділу ІІ Цивільного кодексу України, «торговельною маркою» може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами. У свою чергу згідно з положеннями ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» цей стандарт поширюється на буре, кам’яне вугілля та антрацит України і встановлює їхню класифікацію за марками та групами на основі характерних загальних ознак, які відображають генетичні особливості та основні технологічні характеристики. Тобто, на підставі ДСТУ 3472:2015 визначають марку вугілля залежно від значень класифікаційних показників, зокрема показника відбиття вітриніту, виходу летких речовин, теплоти згорання на сухий беззольний стан, спікливості, тощо. При цьому у відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» марку вугілля вносять у нормативну документацію шахти. У зв’язку з цим, а також зважаючи на те, що технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики) наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472-96 і не містять посилань на: конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а отже згідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» специфікація не повинна містити вираз "або еквівалент". Також звертаємо Вашу увагу, що на звернення багатьох учасників ДП «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР «ВУГЛЕІННОВАЦІЯ» ВП «УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ» надає роз'яснення, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені. На теперішній час питання марок та фракцій вугілля врегульовано ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Разом з цим, вираз «марки АМ» не є посиланням на конкретну фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а отже замовником жодним чином не порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:53
Відповідь надана

уточнення

Номер: ca13779c58774ea88ef63a8cbf140657
Дата опублікування: 25.02.2020 14:49
Опис: ТД встановлено вимогу щодо надання сертифікату походження товару. Просимо надати пояснення з вказнанням нормативно- правого акту згідно якого учасник повинен отримувати/надавати Замовнику сертифікат походження. У відповіді просимо зазаначити пункт, статтю, частину, назву нормативно-правовго акту, згідно якого Замовником встановлено дану вимогу. крім того, зазаначити пункт, статтю, частину, назву нормативно-правовго акту яким передбачено такий документ як "сертифікат походження" та встановлено порядок отримання такого документа. У разі ненадання розгорнутої відповіді будемо вимушені звернутись до контроюючих органів для захистом прав.
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до вимог тендерної документації передбачено придбання вугілля антрациту марки АМ. Листом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.06.2015 №2/35-2062 повідомлялося, що "на території підконтрольній українській владі вугілля антрацитової групи не видобувається. Родовища вугілля, зокрема марки А (антрацит) розташовані у частині Луганської та Донецької областей, яка контролюється незаконними збройними формуваннями. Відповідно до чинного законодавства України - на тимчасово окупованій території забороняється діяльність, що підлягає дерегулюванню (ліцензування, отримання дозвільних документів, сертифікація та інша) господарська діяльність, ввезення та або вивезення відповідних товарів, організація залізничних, автомобільних, морських, річкових, поромних, повітряних сполучень. Заборонено також користування державними ресурсами, в тому числі природними, фінансовими і кредитними, заборонено здійснення грошових переказів, а також фінансування або інше сприяння вище переліченої діяльності. Указом Президента України №62/2017 від 15.03.2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017 "Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України", яким заборонено переміщення вантажів через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення про необхідність надання учасником в складі пропозиції для імпортованого вугілля марки АМ сертифікат походження. У свою чергу, відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2012 № 737 «Про затвердження Порядку прийняття, відкликання попереднього рішення про країну походження товару, затвердження форми попереднього рішення про країну походження товару»: сертифікат про походження товару - документ, який однозначно свідчить про країну походження товару і виданий компетентним органом цієї країни або країни вивезення, якщо у країні вивезення сертифікат видається на підставі сертифіката, виданого компетентним органом у країні походження товару. Таким чином, жодних порушень під час встановлення зазначеної вище вимоги, тендерним комітетом допущено не було.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:53
Відповідь надана

уточнення

Номер: b8e8e73552774b8d91f0a34ba8aa5481
Дата опублікування: 25.02.2020 14:37
Опис: Чи вважається помилкою надання відомостей за ст. 17 у формі однієї довідки?
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до вимог підпункту 5.4.1.-5.4.6. встановлено вимоги про надання документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. При цьому, маємо намір звернути Вашу увагу, що у разі надання у складі поданої Вами тендерної пропозиції однієї довідки з відомостями про відсутність підстав для надання відмови участі у торгах згідно статті 17 Закону не вважатиметься порушенням та у жодному разі не буде підставою для прийняття рішення про відхилення поданої Вами тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:52
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 6079c71a2be14d4a9768cd66187cd5d3
Дата опублікування: 25.02.2020 14:36
Опис: Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги щод надання не менше трьох аналогічних договорів. Зазначаємо, що даа вимога суперчить ЗУ "Про публічні закупівлі" та звужує коло потенційних учасників, які мають два аналогічні договори. Вимагаємо внести зміни у ТД та привести ТД у відповідність ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, встановлено дискримінаційна вимога, що листи -відгуки від контрагентів повині буди не раіше ніж за 20 днів до кінцевого сроку понадння ТП. Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною так як за вже виконаними договорами Учасник отримав відгучи, що свідчать про належне виконання договору у повному обсязі. Строк дії листа- відгуку необмежений, відповідно до діючого законодавтва України. По- перше просимо пояснити на підставі якого нормативно- правового акте Вами встановлено таку вимогу (назвати станню, пункут, назву нормативно-правового акту) а по - друге виключити дискримінаційну, обмежувальну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У свою чергу, згідно норм статті частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Оскільки мова йде про вугілля кам’яне, то така форма підтвердження вимоги статті 16 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» прийнята комітетом з метою підтвердження наявного досвіду в учасника щодо поставки товару, а також відсутності зауважень до роботи учасника в такій сфері не в одного Замовника, а, щонайменше, в трьох.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:52
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 2d3270f1e2244753aefe08a86b225c61
Дата опублікування: 25.02.2020 14:29
Опис: Шановний замовнику, чи може учасник надавати скан оригіналу документа замість копії?
Відповідь: Тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог Розділу 3 тендерної документації встановлено, що якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан - копій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад: копії документів, отриманих учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються відповідно до вимог даної тендерної документації, а потім робиться кольорова скан - копія документу). Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан-копій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель кольорових скан-копій оригіналів документів, виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Перевірка відповідності тендерних пропозицій учасників вимогам цієї тендерної документації (відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, відповідність кваліфікаційним критеріям, відсутність підстав для відмови в участі у торгах) на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників здійснюється замовником на підставі наявних документів, які надані учасником у складі своєї тендерної пропозиції в електронному вигляді (скановані копії). У зв’язку з цим, під час підготовки тендерної пропозиції Вам необхідно враховувати вимоги Замовника та надавати документ у спосіб визначений тендерною документацією.
Дата відповіді: 27.02.2020 15:51