-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Актуалізація плану зонування м. Кривий Ріг)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період уточнення:
17.02.2020 15:04 - 24.02.2020 13:00
Відповідь надана
Просимо надати розяснення
Номер:
04928b3dcd1a41e4a5923df12cb1c89d
Дата опублікування:
24.02.2020 12:29
Опис:
ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ‘ЯСНЕННЯ
Як кореспондуються між собою вимоги п.6 Розділу 3 тендерної документації в яких зазначено, що вартість пропозиції та всі ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та будь-яких обставин НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗМІНІ АБО КОРИГУВАННЮ, у тому числі шляхом знижок/ надбавок, із нормами розділу 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачено поступове зниження ціни під час процедури відкритих торгів шляхом проведення електронного аукціону? Або просимо надати детальне роз’яснення щодо підготовки тендерної пропозиції п.6 Розділу 3 тендерної документації.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» існує два поняття:
- ціна (вартість) тендерної пропозиції;
- пропозиція за результатами аукціону.
Так, у розділі 3 п.6 тендерної документації визначена вартість тендерної пропозиції: «Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок».
Згідно п.1 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій Учасників.
Розділом ІУ Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 29) встановлений порядок проведення електронного аукціону.
Після завершення електронного аукціону в електронній системі автоматично оприлюднюється протокол розкриття тендерних пропозицій, за яким вказується напроти кожного Учасника - пропозиція за результатами аукціону.
Згідно ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» при укладанні договору про закупівлю визначатиметься вже поняття - тендерна пропозиція за результатами аукціону.
Внесення за результатами проведеного аукціону «змін або коригувань» до раніше наданої вартості тендерної пропозиції Учасника Законом не передбачено.
Дата відповіді:
27.02.2020 12:06
Відповідь надана
Роз'яснення стосовно деяких вимог тендерної документації
Номер:
71839f356fb5493fbc966507e3d3033d
Дата опублікування:
24.02.2020 11:08
Опис:
Шановний замовник!
Згідно Вашої тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено:
Обов'язково до виконання учасниками:
1) якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа або належним чином засвідченої копії документу, то учасник надає лише скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом» дата, власноручний підпис, посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі її використання);
Чи вважатиметься підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника за умови завіряння копій наданих у пропозиції документів надписом «З оригіналом згідно»?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Порядок засвідчення копій документів визначений пунктами 5.26, 5.27 Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно - розпорядчої документації ”Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55).
За вказаним нормативно-правовим актом, відмітка про засвідчення копії документа складається:
- зі слів "Згідно з оригіналом",
- назви посади,
- особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища,
- дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Дата відповіді:
27.02.2020 12:04
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
9079a5a73c58424480ffcbc8b50fb475
Дата опублікування:
18.02.2020 17:19
Опис:
Предмет закупівлі є містобудівною документацією і регулюється зокрема Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно статті 7 цього Закону заначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про інших спеціалістів мова НЕ ЙДЕ.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікованих фахівців. Кількість яких не впливає на якість та терміни виконання закупівлі та суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, зазначена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв закупівлі наявності фахівців буде оцінюватись як дискримінаційна умова та антиконкурентні узгоджені дії та буде підставою для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: В додаток №3 до тендерної документації (розділ №1) до кваліфікаційної вимоги «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» будуть внесені зміни у відповідності до пункту 4.5 розділу IV Порядку розроблення містобудівної документації, що затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, та житлово-комунального господарства України 16.11.2011№290.
Також зазначаємо, що відповідно до п.2.2 технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації), при розробці проекту актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавцем має бути враховано, у тому числі «стан землекористування, що склався на дату початку розроблення плану зонування». Відтак, для якісного виконання даних робіт із актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавець самостійно залучає відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів та інших.) на підставі діючого законодавства, що регулює трудові відносини.
Дата відповіді:
20.02.2020 14:55
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
005695652f4b4ef68f579a5080e3e7c3
Дата опублікування:
17.02.2020 18:06
Опис:
Просимо надати роз’яснення, що вважається аналогічним договором, відповідно до даної закупівлі
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" містобудівна документація - це затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій.
На місцевому рівні містобудівною документацією є:
- генеральний план населеного пункту;
- план зонування території (зонінг);
- детальний план території.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.
У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту. План зонування території може розроблятися і як окрема містобудівна документація після затвердження генерального плану.
Відповідно до статті 18 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" План зонування території розробляється на основі генерального плану населеного пункту (у його складі або як окремий документ) з метою визначення умов та обмежень використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.
Враховуючи наведене, детальний план лише уточнює положення генерального плану в певній частини території і є містобудівною документацією нижчого рівня ніж генплан, тоді як план зонування визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон.
Таким чином, вважаємо, що аналогічним (виконаним) договором слід вважати (виконаний) договір на розробку та оновлення плану зонування, а також розробку і оновлення генерального плану у складі якого є план зонування.
Дата відповіді:
20.02.2020 14:53
Відповідь надана
інженер-землевпорядник
Номер:
b24d68abae454a8db0ce8a02d5c60a05
Дата опублікування:
17.02.2020 15:55
Опис:
Доброго дня, скажіть буль-ласка сертифікований інженерів-землевпорядників, згідно тендерної документації, повинен бути в штаті?
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет департаменту повідомляє: В додаток №3 до тендерної документації (розділ №1) до кваліфікаційної вимоги «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» будуть внесені зміни у відповідності до пункту 4.5 розділу IV Порядку розроблення містобудівної документації, що затверджено Наказом Міністерства регіонального розвитку, та житлово-комунального господарства України 16.11.2011№290.
Також зазначаємо, що відповідно до п.2.2 технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації), при розробці проекту актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавцем має бути враховано, у тому числі «стан землекористування, що склався на дату початку розроблення плану зонування». Відтак, для якісного виконання даних робіт із актуалізації плану зонування території м. Кривий Ріг, виконавець самостійно залучає відповідних сертифікованих спеціалістів (інженерів-землевпорядників, інженерів-геодезистів та інших.) на підставі діючого законодавства, що регулює трудові відносини.
Дата відповіді:
20.02.2020 14:51