-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісні меблі різні
Офісні меблі різні Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Торги відмінено
3 225 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
14.02.2020 16:20 - 28.02.2020 14:00
Відповідь надана
технічні характеристики
Номер:
435e7b160f594507b56724c49397b314
Дата опублікування:
21.02.2020 10:45
Опис:
Добрий день, прошу уточнити по Додатку №1 до ТД:
п.5 В описі замок на дверцятах відсутній, на фотографії присутній. Питання - чи потрібен замок
п.6 В описі не згадуються ніжки або цоколь вироба, а фотографія вироба дає зрозуміти, що це верхня частина від п.5 Шафа для документів (тип 3). Питання - чи є шафа для документів (тип 4) окремостоячим виробом. Якщо так, то на чому він стоїть: на ніжках (яких) або на цоколі (габарити)
п.11 З опису і фото не зрозуміло, яка і в якої кількості потрібна фурнітура, до чого буде кріпитися даний відбійник
п.12,13 В описі зазначено два кольори плити: D881 PE Алюміній та U112PE Попелястій. Так як різниця у вартості плит велика, то потрібне уточнення: які частини виробів з якого кольору виробляти
п.13 В описі зазначено: Задня стінка ХДФ ламіноване білого кольору, накладне та ЛДСП. Питання: де саме має бути використано ЛДСП
Відповідь:
Шановний учаснику!
Замок потрібен.
Шафа тип 4 ставиться на шафу тип 3
Відбійник кріпиться на стіну потрібно 2 дюбеля
Фасадна частина попелястий, все решта алюміній
Задня стінка ХДФ ламіноване білого кольору, накладне на ЛДСП. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
24.02.2020 10:45
Відповідь надана
Надайте роз"яснення
Номер:
b708d59a2a854817b387187619d0025b
Дата опублікування:
17.02.2020 14:00
Опис:
Згідно Додатку 1 до тендерної документації замовник надає перелік документів, які учасник повинен надати у складі пропозиції та які будуть “Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі”. Третім пунктом даного переліку є наступна вимога:
• копії чинного на дату розкриття сертифікату відповідності виробника меблів, засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника.
Остання вимога в переліку звучить так: “• сертифікати відповідності, посвідчення про якість та/або декларація про якість”.
Виходячи з вищенаведеного, просимо надати відповідь: яку кількість і саме яких документів треба надати учасникам згідно останньої вимоги у зв”язку з вказаною фразою Замовника “та/або”?
Відповідь:
«Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації з метою конкретизації документів, які учасник повинен надати для підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі. Слідкуйте за оновленнями.».
Дата відповіді:
20.02.2020 11:01
Відповідь надана
Умови.
Номер:
9d9f4fdaf5b947ef9db21cdfaadf8875
Дата опублікування:
17.02.2020 11:30
Опис:
Доброго дня. Згідно тендерної документації "У разі не надання зразків пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації." Як розуміти наступну вимогу? Чи може данна вимога всуперечь чинному законодавсту свідчить про вашу прихільність до конктетного постачальника, а сама процедура проведення закупівлі про необхідність по типу "так потрібно державі"?
Відповідь:
Шановний учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення можливе внесення змін до тендерної документації. Слідкуйте за оновленнями.
Дата відповіді:
20.02.2020 10:59
Відповідь надана
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Номер:
77cd8ca205464d57813b030c3a5d174c
Дата опублікування:
17.02.2020 10:28
Опис:
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідь:
Шановний учаснику!
При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді:
19.02.2020 15:23