-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії))
Торги відмінено
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період уточнення:
13.02.2020 19:22 - 21.02.2020 19:27
Без відповіді
Тендерний комітет розглянув питання на запит №3 «ліцензія» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Номер:
cafdd98d34ea4214965d74729414b1a1
Дата опублікування:
18.02.2020 22:07
Опис:
Необхідність наявності ліцензії чітко визначається чинним законодавством України згідно з категорію складності об’єктів будівництва (класом наслідків). Нагадуємо, що ліцензія вимагається у разі класу наслідків СС2 та СС3. Але в цьому випадку вимагається складання проектно-кошторисної документації. Просимо уточнити класс наслідків будівництва цією закупівлі та оприлюднити проектно-кошторисну документацію.
Без відповіді
ендерний комітет розглянув питання на запит №6 «Проектно-кошторисна локументація» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Наголошуємо, що у додатку №3 до тендерної документації викладено проект Договору. Даний додаток обумолює відповідальність Сторін, які будуть укладати договір за результатами проведених даних відкритих торгів. Основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Номер:
03cf12f2ba7d4a9fb4319dcb411c35bd
Дата опублікування:
18.02.2020 21:58
Опис:
Істотні умови договору мають бути остаточними і вичерпними. На то вони і істотні.
Відповідь надана
Проектно-кошторисна локументація
Номер:
b35288fffe99410baffb28df0b3859d5
Дата опублікування:
16.02.2020 16:03
Опис:
Згідно з тендерною документацією (проектом договору) замовник має надати переможцю проектно-кошторисну документацію за печаткою до виконання. Просимо пояснити наявність проекту та оприлюднити його.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №6 «Проектно-кошторисна локументація» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Наголошуємо, що у додатку №3 до тендерної документації викладено проект Договору. Даний додаток обумолює відповідальність Сторін, які будуть укладати договір за результатами проведених даних відкритих торгів. Основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:12
Відповідь надана
перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень"
Номер:
2beef75d773942078920810a76612811
Дата опублікування:
16.02.2020 16:01
Опис:
Згідно з затвердженим примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства
від 10 серпня 2004 року N 150
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
21 серпня 2004 р. за N 1046/9645,
перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень". Просимо пояснити.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №5 «перелік робіт, зазначений в дефектному акті, не відповідає предмету закупівлі "Послуги з поточного ремонту приміщень"» від 16.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Відповідно пункту 17 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Згідно пункту 18 статті 1 цього Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Отже, тендерний комітет під час визначення предмета закупівель керується положенями Наказу Міністерста економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Тому, за вищенаведених підстав з боку тендерного комітету відсутні порушення як Закону так і Наказу щодо визначення предмета закупівлі, а отже вимога в цій частині не може бути задовлена.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:12
Відповідь надана
комерційна таємниця
Номер:
f5ef967e4ca84fdb9e83f6983037dd88
Дата опублікування:
15.02.2020 20:32
Опис:
Відповідно до ч. 2 ст. 505 ЦК України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Згідно з тендерною документацією п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям 1.3 Обов’язково до зазначеної довідки надаються довідки/дoвiдка пpo вapтiсть виконаних poбiт (фopми КБ-3) засвідчена учасником та попереднім замовником та повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності) . Ця інформація є комерційною таємницею та вимоги її оприлюднити порушують законодавство. Це порушує чинне законодавство України та права учасників тендеру. Вимагаємо пояснити та виключити.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №4 «комерційна таємниця» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень статті 16 та 17 цього Закону. При цьому поняття комерційної таємниці наведено у ст. 505 Цивільного кодексу України, згідно з якою комерційна таємниця ― це інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв’язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Проте, просимо Вас звернути увагу, що положеннями основного спеціального Закону, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Таким чином, зміни до тендерної документації в цій частині не плануються вноситися.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:12
Відповідь надана
ліцензія
Номер:
14892a2a8ef941158ad60188eefc9188
Дата опублікування:
15.02.2020 20:26
Опис:
Згідно з тендерною документаціє п.1. Кваліфікаційні критерії та перелік до1. Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
кументів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям пп 3.3 вимагається надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Згідно з обговореннями до https://www.dzo.com.ua/tenders/4928175/questions будівельна ліцензія не вимагалася. Згідно з https://www.dzo.com.ua/tenders/5049405 ФОП Мамонта виконує роботи з поточного ремонту (предмет договору такий самий) без дійсної будівельної ліцензії -https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC
Просимо пояснити
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №3 «ліцензія» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства України. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:11
Відповідь надана
кваліфікаціійні вимоги
Номер:
6de5edda767847879394516acc4cc5f0
Дата опублікування:
15.02.2020 07:49
Опис:
Відповідальним представникам
Військово-медичного клінічного центру Південного регіону
Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
було з’ясовано наступне:
Згідно з коментарями замовника:
-Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції.
-Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти.
Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу.
Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів.
Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.
Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №2 «кваліфікаціійні вимоги» від 15.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, Вами викладена наступна інформація: «Відповідальним представникам Військово-медичного клінічного центру Південного регіону Згідно з обговоренням закупівлі «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) (джерело фінансування: кошти державного бюджету), місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2 було з’ясовано наступне: Згідно з коментарями замовника: -Відсутність будь якої довідки в електронному варіанті буде підставою для відхилення пропозиції, навіть у випадку найбільш економічно привабливої пропозиції. -Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець. Просимо щонайшвидше надати відповідь для можливого надання скарги в АМКУ.» Розгляднувиши зміст вищенаведеного питання тендерний комітет інформує, що Вами оприлюднено запит (питання) в рамках оголоених відкритих торгів за номером оголошення № UA-2020-02-13-003628-c. Слід зазначити, що дане питання не стосується цих оголошених відкритих торгів. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі наведені Вами у запиті не можуть бути предметом рогляду під час проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2020-02-13-003628-c.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:11
Відповідь надана
необхідність ліцензії
Номер:
c6ab11bfd4e9465b92c0ecab76d21ad8
Дата опублікування:
14.02.2020 06:36
Опис:
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) пп. 3.3 вимагається копія (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Просимо підтвердити необхідність надати ліцензію.
Відповідь:
Тендерний комітет розглянув питання на запит №1 «необхідність ліцензії» від 14.02.2020р. та вирішив надати відповідь наступного змісту: Шановний Учаснику, дякуємо за питання. Тендерна документація розроблена та затверджена рішенням тендерного комітету. В свою чергу тендерна документація має невід’ємні частини до неї, зокрема додаток №1. Даним додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
18.02.2020 09:10