-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Громадський проект переможець № 112 "Класи дитячого розвитку" Інтерактивна дошка та проектор
Завершена
71 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період уточнення:
13.02.2020 14:51 - 18.02.2020 15:00
Відповідь надана
Тип розпізнавання торкання інтерактивної поверхні
Номер:
b8268f42a02a4327b1dcb50c5ff70ef5
Дата опублікування:
14.02.2020 12:32
Опис:
Шановний замовнику. В Додатку №1 Технічно-якісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія розпізнавання дотику: Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п.3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технологія є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників.
В п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель.
Просимо Замовника привести тендерну документацію і відповідність з чинним законодавством.
Відповідь:
При виборі моделі інтерактивної дошки, АВТОР ГРОМАДСЬКОГО ПРОЕКТУ надаватиме перевагу інтерактивна дошка SMART Board компанії SMART Technologies оскільки програмне забезпечення, що поставляється в комплекті відповідає нашим потребам. Аналогом буде вважатися інтерактивна дошка (можливо іншого виробника), але обов`язково з програмним забезпеченням, яке дозволить використовувати технології інтерактивних уроків.
Дата відповіді:
17.02.2020 17:48
Відповідь надана
Щодо монтажу
Номер:
adb49beab6fc482c95b331670c817c79
Дата опублікування:
14.02.2020 12:18
Опис:
Шановний замовник. Чи потрібен Вам монтаж інтерактивної дошки? Якщо потрібен внесіть будь-ласка зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Монтаж не передбачено.
Дата відповіді:
17.02.2020 17:49
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
4f1a32128799403f84f53543694a8dba
Дата опублікування:
14.02.2020 12:09
Опис:
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Відповідь:
Замовником допускаються на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних у тендерній документації, але Учасник може надати аналог з відповідними технічно-якісними характеристиками (згідно додатку 1 до тендерної документації). Замовник очікувану вартість товару/послуги вказує з урахуванням ПДВ. Тому цінова пропозиція учасника буде розглядатися як остаточна ціна.
Дата відповіді:
17.02.2020 17:54
Відповідь надана
Строк поставки товарів
Номер:
0face3e641234a3391608ee6ebfa366c
Дата опублікування:
14.02.2020 11:33
Опис:
Шановний замовник в ОГОЛОШЕННІ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель в пункті 3.7 Вами вказано строк поставки товарів лютий 2020 року . Надайте будь-ласка пояснення на основі яких даних ви користувалися при встановленні таких строків поставки оскільки дата подачі пропозицій закінчується 21.02.2020 о 17:00. Аукціон відбудеться 24.02.2020. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" строк укладання договору відбувається не раніше 2 роб.днів з дня визначення переможця.
Відповідь:
Замовником було внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
14.02.2020 11:59
Відповідь надана
Аналог предмету закупівлі
Номер:
57f12cc1dd844dbba4a3d302c9e73ca2
Дата опублікування:
13.02.2020 15:58
Опис:
Шановний Замовник! Чи буде вважатися аналогом інтерактивна дошка з габаритними розмірами, яки дещо відрізняються від ваших вимог (кращі), зокрема: Діагональ - 78", Розмір робочої зони - 1585 х 1189 мм, Габаритні розміри - 1653 х 1258 мм х 72,3 мм. При цьому всі інші параметри аналогічні
Відповідь:
Замовник розглядає аналог товару з іншими габаритами, але з технічними характеристиками згідно тендерної документації.
Дата відповіді:
13.02.2020 18:19