-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо
м"ясо свинина котлетне охолоджене - 2200 кг, м"ясо куряче філе охолоджене - 2100 кг
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 100.00 UAH
Період уточнення:
13.02.2020 08:15 - 28.02.2020 08:00
Відповідь надана
За документацією
Номер:
151b8db1c28b48fcb2b46227279f5791
Дата опублікування:
21.02.2020 05:52
Опис:
Шановний Замовнику!
1). Поясніть, будь ласка, яке документальне підтвердження необхідно надати у складі тендерної пропозиції учасника, якщо він не застосовує у своїй роботі систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках?
2). На якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте надання декларації виробника/якісного посвідчення на товар видані не раніше, ніж за місяць до дати подання пропозиції та протоколи досліджень товару видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції?
3). На якій законодавчій підставі Ви, як Замовник, вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника товару щодо забезпечення ним під час виробництва постійного контролю за якістю та безпечністю товару/продукції? Адже факт наявності сертифікату ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» гарантує, що виробник дотримується всіх вимог щодо контролю якості та безпечності.
4). Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданий не раніше ніж 180 днів до дати подання пропозиції, тобто у 2019 році відповідним управлінням Держпродспоживслужби, із зазначенням в акті всіх потужностей учасника, зазначених у листі учасника про матеріально – технічну базу.
Але ж:
• якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, за 2019 рік відповідно до плану перевірок, розміщеному на сайті www.consumer.gov.ua не проходило та відповідно не має на теперішній час пройденого заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства щодо поводження з харчовими продуктами;
• або ж якщо учасник змінив складське приміщення і його матеріально-технічна база, існуюча зараз в 2020 році не відповідає матеріально-технічній базі, яка була у нього у 2019 році та була вказана в акті Держпродспоживслужби за 2019 рік;
• або ж якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, звернеться зараз до Держпродспоживслужби із заявою про проходження позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, то тільки на розгляд його заяви законодавчо встановлений період 15 (п'ятнадцять) днів;
тобто з будь-яких перелічених вище трьох обставин, підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, не буде мати змогу відповідати Вашому кваліфікаційному критерію про надання копії акту, складеному за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданого на потужності учасника, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а тому ця вимога є дискримінаційною.
5). Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 ВР:
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
А тому Ваша вимога про надання акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданого на транспортний(ні) засіб(би) є невідповідною вимогам чинного законодавства та дискримінаційною.
6). На якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника з датою видачі не раніше ніж за місяць до аукціону. Адже, якщо учасник не змінював ніякі відомості у цьому реєстрі відповідно до своєї господарської діяльності, то зазначена раніше інформація є чинною відповідно до діючого законодавства. А тому вимога про надання витягу або виписки тільки із зазначеною Вами датою є дискримінаційною.
7). У Додатку 3 тендерної документації вказано, що «автомобільний транспорт повинен мати санітарний паспорт». У зв’язку з цим, інформуємо Вас, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовим продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Зважаючи на викладене вище, прохаємо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою відповідності до чинного законодавства та усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку, адже позиція Антимонопольного комітету, як органу оскарження, є принциповою в даному питанні щодо дотримання замовниками прозорого механізму державних закупівель.
Дякуємо.
Відповідь:
1)Відповідно до вимог тендерної документації передбачено:
- копії документів, що підтверджують застосування учасником ДСТУ ISО 22000:2007 "Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я учасника*.
* учасники, які не застосовують систему аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках надають документальне підтвердження застосування інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до виду діяльності учасника
- протоколи досліджень товару, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією (видані не раніше, ніж за три місяці до дати подання пропозиції)
- копія сертифіката ДСТУ ISО 22000:2007 "СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БЕЗПЕЧНІСТЮ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга", виданих на ім'я виробника товару або довідка уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації ДСТУ ISО 22000:2007
- гарантійний лист від виробника товару щодо забезпечення ним під час виробництва постійного контролю за якістю та безпечністю товару/продукції
2) Для підтвердження того, що учасник здійснює свою діяльність відповідно до вимог діючого законодавства потенційний учасник надання витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника з датою видачі не раніше ніж за місяць до аукціону.
3)відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» статті 22 пункту 3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Замовник повинен бути впевнений, що учасником під час своєї діяльності застосовуються та дотримуються вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР
4) Вимогами тендерної документації передбачено «Документ, що посвідчує право власності на виробничі потужності та/або складські приміщення, або документ (дійсний на дату розкриття) що підтверджує право використання зазначених приміщень (надається на потужності - складські приміщення, зазначені в листі учасника)»
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР передбачено :
Стаття 23. Експлуатаційний дозвіл
1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тому вищезазначена вимога передбачена чинним Законодавством України.
5)Щодо наявності санітарного паспорту на автомобільний транспорт, така вимога визначена в системі НАССР.
Дата відповіді:
25.02.2020 08:49