• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект учнівський одномісний антискаліозний, регулюємий на ростові групи № 4-6

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
Період уточнення: 11.02.2020 15:13 - 17.02.2020 15:18
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: c4e9ddb7b6394704a88d100e2a5f7299
Дата опублікування: 17.02.2020 08:45
Опис: Доброго дня, шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу на те, що дана тендерна документація містить деякі вимоги, що суперечать та порушують норми чинного законодавства. Зокрема в технічних вимогах щодо предмета закупівлі викладено фото парти та стільця, а також наведено характеристики виробу окремо взятого виробника. Також, є вимога щодо труби «Бокові стійки – кругла металева труба d25х1,25мм, d32х1,2 мм, зварної конструкції, що регулюється по висоті.». Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України №283 від 23.03.2018 року « Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи»(далі Методичні рекомендації), допускаються інші види труби (квадратна , плоскоовальна). «Покриття металевих частин -напилення порошкової фарби сірого і оливкового кольору». Згідно методичних рекомендацій є рекомендація стосовно відповідності стилю загального облаштування приміщень, але не вказано про те, що має бути конкретний колір. Якщо замовник вибирає неяскравий світлий теплий відтінок зеленого кольору , то конретна вимога «сірий та оливковий» є неправомірною, оскільки дискримінує учасників,які можуть надати аналогічні кольорові відтінки, але з іншою назвою. Вважаємо, що не допускаючи розгляд аналогу виробу на ін..трубі та колір покриття, замовник неправомірно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників даної процедури закупівлі та порушує принципи визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону). При цьому, згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У зв’язку з цим, вказані порушення можуть бути усунені шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, просимо: Внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства України. В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися з відповідними заявами до АМКУ та Національної поліції для проведення відповідних перевірок та встановлення осіб, що свідомо порушують законодавство України.
Відповідь: Шановний Учаснику, стосовно змісту Вашої скарги повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 р. № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи", встановлює мінімальні вимоги до обладнання. Ні даним наказом, ні іншими нормативно-правовими актами не заборонено встановлювати кращі технічні характеристики, враховуючи наявну суму коштів, відповідно до плану закупівлі. Щодо встановлення дискримінаційних вимог: Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові. Ураховуючи викладене технічні вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником, відповідають вимогам законодавства.
Дата відповіді: 17.02.2020 10:15
Відповідь надана

Запитання

Номер: ee6d4e9934214343b0d37446c35111ee
Дата опублікування: 14.02.2020 07:23
Опис: Шановний Замовнику. Розясніть, щодо товщини кромки в 20 мм. З параметром ширина, питань би не було, а от товщина - це нонсенс. Таке виконаннч можливе лише при накладенні деревяної накладки на стіл. Якщо це насправді так, вкажіть будь ласка, в рекомендаціях МОН, де передбачається такий дивний компонент!!!
Відповідь: Шановний Учасник! Прошу звернути Вашу увагу, саме товщина поліуретанової крайки має бути не менше 20 мм зі сторони учня та мати обмежувач, також при виготовленні поліуретанової крайки не потрібне накладання дерев'яної накладки на стіл, зверніть увагу на фото у технічній частині тендерної документації. Прошу розрізняти ПВХ личку з поліуретановою крайкою. В рекомендаціях МОН зазначено про вандалостійкість, саме за рахунок поліуретанової крайки зі сторони учня досягається дана рекомендація. Поліуретанова крайка унеможливлює псування столешні зі сторони учня, а саме відклеювання крайки, що призводить в подальшому до псування одягу учня та потребує додаткового ремонту та додаткових витрат.
Дата відповіді: 14.02.2020 11:22
Відповідь надана

Щодо технычних вимог

Номер: d99197330a90434a87c331eff2a81785
Дата опублікування: 13.02.2020 13:00
Опис: Доброго дня, шановний замовник. 1. Технічними вимогами передбачено, що металевий каркас парти та стільця, мають бути виготовлені з металевої труби d25х1,25мм, d32х1,2 мм. Скажіть будь ласка, чи розглядатиметься товар виготовлений на квадратній або плоскоовальній трубі? В разі якщо Ви не розглядатимете такий товар, просимо Вас надати роз’яснення причини, адже Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього простору Нової Української Школи допускаються дані види труб (квадратна та плоскоовальна). 2. Чи розглядатиметься товар в іншій кольоровій гаммі, яка не суперечитиме Методичним рекомендаціям щодо організації освітнього простору Нової Української Школи? В разі якщо не розглядатиметься, також просимо надати пояснення.
Відповідь: Під час розроблення технічних вимог до предмета закупівлі керувалися Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього простору Нової Української Школи. Якими передбачено рекомендації стосовно міцності та стійкості конструкції, саме за рахунок металевої труби d25х1,25мм, d32х1,2 мм при виготовленні металокаркасу з даної труби – всі Т-подібні з’єднання круглих труб виконані методом радіусної висічки, що в свою чергу дає збільшену площу зварного з’єднання деталей (виріб має підвищену міцність і надійну конструкцію). У випадку виготовлення металокаркасу з квадратної чи плоскоовальної труби збільшити площу зварного з’єднання неможливо, відповідно і рекомендації міцності та стійкості конструкції можливо будуть не дотримані в повному обсязі. Основні виробники навчальних меблів виготовляють шкільні меблі використовуючи дану технологію. В Методичних рекомендаціях щодо організації освітнього простору Нової Української Школи чітко не визначено саме який колір має бути – отже на розсуд Замовника, але водночас є рекомендація стосовно відповідності стилю загального облаштування приміщень. Враховуючи вище вказане Замовник обрав неяскравий світлий теплий відтінок зеленого кольору, що не суперечить відповідності стилю загального облаштування приміщень.
Дата відповіді: 14.02.2020 11:07
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: 37fe9e0960844fdf919a376a0c79fe34
Дата опублікування: 13.02.2020 08:35
Опис: Доброго дня,шановні. Вдумайтесь, де ширина крайки ,а де її товщіна. Внесіть коректні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня, шановні! В тендерній документації все вірно, саме товщина крайки має бути не менше 20 мм, а висота крайки має відповідати товщині стільниці. Також звертаємо Вашу увагу, що з робочої сторони стільниці має бути обмежувач.
Дата відповіді: 13.02.2020 11:54
Відповідь надана

Технічне

Номер: c5fa9f4488c141448d0f89ec798f88dc
Дата опублікування: 12.02.2020 11:28
Опис: Доброго дня. Торець робочої частини стільниці зі сторони учня личкується поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм, а торці не з робочої сторони учня, не будуть пошкоджуватись?
Відповідь: Доброго дня! Інша частина не є робочою для учня, якщо ви запропонуєте повністю закриту поліуретановою личкою це буде віднесено до переваг, без збільшення вартості комплекту.
Дата відповіді: 12.02.2020 12:07
Відповідь надана

технічні характеристики

Номер: 4a6c735293cd42709072ac5a4643af36
Дата опублікування: 12.02.2020 08:58
Опис: Добрий ранок. Торець робочої частини стільниці зі сторони учня личкується поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм.-це згідно Вашого технічного завдання. Ви впевнені, що Вам потрібна крайка 20мм тобто 2см?
Відповідь: Доброго дня! Завдяки поліуретановій крайці 20 мм досягаються антивандальні характеристики столешні, завдяки чому підвищується період безремонтової експлуатації парти, що зменшує майбутні витрати на ремонт чи заміну парт. За рахунок поліуретанової крайки виготовляється обмежувач, що унеможливлює падіння навчального приладдя при регулюванні кута нахилу столешні.
Дата відповіді: 12.02.2020 10:35