-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект учнівський одномісний антискаліозний, регулюємий на ростові групи № 4-6
Завершена
760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2020 15:13 - 23.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
36ef8f80cb454ec9bbc2b8833d973090
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-11-000959-c.a1
Назва:
Порушення одного з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект учнівський одномісний антискаліозний, регулюємий на ростові групи № 4-6) згідно з оголошенням опублікованим на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-02-11-000959-c доводимо до Вашого відома, що Технічні вимоги Додатку№ 1 тендерної документації не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон). Тендерна документація, а саме Технічні вимоги Додатку №1 містять дискримінаційні умови, у зв’язку з чим, потенційні учасники не мають можливості взяти участь в процедурі закупівлі, тому просимо внести зміни в тендерну документацію. Вважаємо необґрунтованою вимогу щодо личкування меблів поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм, інша частина столу кромкується крайкою ПВХ не менше 1 мм. Використання даних матеріалів призведе до значного збільшення вартості виробів, проте безпечність та якість матеріалів однакові, що підтверджується санітарними висновками. Використання даного матеріалу не впливає на термін експлуатації меблів. Вимоги, щодо такої кромки до парт є дискримінаційними, оскільки технічна характеристика на парти та стільці вказана у тендерній документації повністю співпадає з технічними характеристиками товару одного із виробників шкільних меблів. Вказуючи, як предмет закупівлі, товар конкретного виробника, ви грубо порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі, а саме ст. 3, 5. Це означає, що ваша закупівля є договірною з конкретним виробником. Вимагаємо виключити дискримінаційні критерії відбору постачальника з тендерної документації. В інакшому випадку ми будемо звертатись до вповноважених на це органів оскарження закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 14:37
Вирішення:
Доброго дня! У додатку 1 вказується «В місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент», який не гірше за своїми характеристиками, ніж зазначено в технічних вимогах Документації.
Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. Товар гірший по якісним показникам не є еквівалентом.
Замовник повідомляє, що закупівля здійснюється в рамках діючого санітарно-екологічного законодавства, державних стандартів, концепції Нової української школи, керуючись Наказом МОНу від 23.03.2018 №283 та Наказом МОНу від 13.02.2018 №137, вимогами яких є зокрема ергономічність, безпечність, міцність, естетичність. Виходячи із досвіду закупівель та проаналізувавши аналогічні закупівлі іншими Замовниками по експлуатації шкільних меблів, як у нашого району, так і в інших районах, встановлено, що відповідна продукція широко представлена на ринку України. Тобто шкільні меблі, що становлять предмет закупівлі закуповуються вже не вперше і постачальники вже пропонували та підтверджували можливість поставити таку продукцію у минулих закупівлях, де личкування меблів поліуретановою крайкою завтовшки не менше 20 мм, інша частина столу личкується крайкою ПВХ не менше 1 мм. Поліуретан в шкільних меблях є загальноприйнятою практикою як в Україні, так і за кордоном. Крім того, крайка ПВХ зі сторони учня, виходячи з досвіду використання парт провідних виробників України – від 15% парт відклеюється в перший рік використання. Тому прийнято рішення використовувати личкування поліуретановою крайкою зі сторони учня , що виключає можливість відклеювання крайки і забезпечує багаторічне використання. Зменшує витрати на подальший ремонт та надає властивості вандалостійкості для меблів. Згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього середовища Нової української школи у вимогах «Безпечність» вказана рекомендація «Відсутність гострих кутів» та «Стійкість конструкції», у вимогах «Міцність» вказана рекомендація «Вандалостійкість», у вимогах «Естетичність» вказана рекомендація «Відповідність стилю загального облаштування приміщення». Отже, вимоги до меблів відповідають вимогам Нової української школи та діючим стандартам.
З метою дотримання вимог Закону та добросовісної конкуренції, відділ освіти звернувся до вітчизняних виробників меблів за підтвердженням можливості виготовлення товару, що становить предмет закупівлі ( столів та стільців одномісних ) з технічними характеристиками, визначеними відділом освіти. У відповідь було отримано підтвердження від вітчизняних виробників про можливості виготовлення та постачання комплекту шкільних меблів, відповідно до технічного завдання. Замовник повідомляє, що той факт, що виходячи з певних технічних можливостей, один з виробників продукції виготовляє її за застарілими стандартами та не встигає за конкурентами та новими технологіями у галузі, не може розглядатися як будь – яке обмеження його прав на ринку.
Відповідно вимоги Документації жодним чином не порушують положення чинного законодавства України щодо забезпечення конкуренції. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено