-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.
Завершена
138 587 277.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 692 936.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 692 936.39 UAH
Період уточнення:
10.02.2020 12:42 - 13.03.2020 17:00
Відповідь надана
Транспортна схема
Номер:
48eb7b04705f437195608ca32a12dbac
Дата опублікування:
01.03.2020 21:21
Опис:
Згідно умов ТД а саме таблиці - транспортна схема, треба зазначити : "Перелік автомобільних доріг маршруту транспортування із зазначенням пікетажної прив’язки"
Навіщо так ускладнювати життя ? Скрін шоту з карти ГУГЛ Вам не достатньо ? Зазначення пікетажної привязки ? Ви ж розумієте, що все це не з матиматичною точністю ( при розрахунку використовують ГУГЛ карту- яка не є офіційним місцем отримання данної інформації), а тому в чому сенс ? Ускладнення заради ускладнення ?
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до Вашого запитання Замовник наголошує, що у відповідності до Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч.3 ст22 надалі закон(Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає до неї включити). Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що вимога із зазначенням пікетної привязки є цілком зрозуміла.
Дата відповіді:
03.03.2020 10:50
Відповідь надана
Досвід
Номер:
f608b1526e9946b89dc0a52ca8572812
Дата опублікування:
01.03.2020 21:00
Опис:
За умовами ТД, учасник повинен надати: копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 10.02.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 10.02.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Доброго дня, відповідно до Вашого запитання Замовник наголошує, що у відповідності до Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч.3 ст22 надалі закон(Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає до неї включити). Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що надання відгуку який має бути виданий не раніше дати оголошення є цілком зрозумілим та не обмежує в отримання даного відгука. Якщо роботи виконувались якісно та вчасно то замовник видасть даний відгук повторно. Тому не бачемо доцільності вносити зміни.
Дата відповіді:
03.03.2020 10:53
Відповідь надана
ДОСВІД
Номер:
703e929b7b4843588f2347a4b595661a
Дата опублікування:
01.03.2020 20:55
Опис:
Згідно умов ТД:
Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копію аналогічного договору з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2;
- влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2;
- влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.
Щодо об'ємів робіт які повинні бути виконанні за 1 КАЛЕНДАРНИЙ РІК – дана вимога НЕ дозволить взяти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід з аналогічними видами робіт, але наприклад з влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не 60627,0 м2 за 1 календарний рік, а 60 000 м2 за 1 календарний рік- тобто якісь 627 м2 яких не вистачає в одному календарному році не дозволять учаснику прийняти участь у закупівлі ? Зазначена вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дозволить нашому підприємству взяти участь у закупівлі.
З вищевикладеного виходить, що встановлені в тендерній документації вимоги не відповідають принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації та усунути вимоги ЩОДО ВИКОНАННЯ ОБ'ЄМІВ ЗА 1 КАЛЕНДАРНИЙ РІК.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до Вашого запитання, в якому наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхідне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад: 1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ; 2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту; 3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше. Зважаючи на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.
Дата відповіді:
03.03.2020 09:38
Відповідь надана
Щодо можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв стосовно Учасника - документами субпідрядної організації
Номер:
50b142d252e2404a98e4336f478a3638
Дата опублікування:
24.02.2020 17:23
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Просимо надати чітке роз'яснення і внести зміни в тендерну документацію.
Вище було задано запитання щодо можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв за рахунок субпідрядних організацій та отримано позитивні відповіді, а саме:
1) досвід виконання аналогічного договору - тобто фактично, Учасник, що не має досвіду виконання аналогічного договору може залучити субпідрядну організацію, яка має досвід і таким чином задовольнити вимоги кваліфікаційного критерію щодо аналогічного договору?
2) Наявність обладнання
3) Наявність працівників
Тому просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документаці, оскільки Учасник при поданні тендерної пропозиції керується ВИКЛЮЧНО умовами тендерної документації. А в умовах тендерної документації чітко передбачено підтвердження КВАЛІФІКАЦІЙНИХ критеріїв для УЧАСНИКА, без обгрунтування можливості підтвердити кваліфікацію документами інших організацій (субпідрядних).
Відповідь:
Доброго дня, Замовником будуть внесені відповідні зміни в Т.Д.
Дата відповіді:
25.02.2020 11:35
Відповідь надана
Щодо можливості використання документів, викладених російською мовою
Номер:
d3380b882cd54e7d882b0940b2a798f2
Дата опублікування:
11.02.2020 19:04
Опис:
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство має найманих працівників, які навчались на території колишнього СРСР, і документи їм були відповідно видані російською мовою.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти та науки України від 05.05.2015 р. № 504 «Деякі питання визнання в Україні іноземних документів про освіту» та Розділу ІІІ «Порядку визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах ступенів вищої освіти» Документи, що не потребують процедури визнання:
1) документи про освіту громадян колишнього СРСР, видані до 15 травня 1992 року (на підставі Угоди про співробітництво в галузі освіти (Ташкент, 1992));
2) документи, видані особам, за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР.
Таким чином, Вимога Замовника про те, що всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, а якщо документ, що складений на іншій, ніж передбачено абзацом вище, мові, учасник надає переклад цього документу, переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку – незаконною та необґрунтованою
Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити надання документів що викладені російською мовою відносно документів про освіту, що видані до 15 травня 1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР.
Відповідь:
Будуть вноситись зміни до тендерної докуметації
Дата відповіді:
14.02.2020 15:57
Відповідь надана
Щодо можливості використання матеріально-технічної бази субпідрядної організації
Номер:
f5066a81becf4219b49299503de3804b
Дата опублікування:
11.02.2020 18:52
Опис:
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується матеріально-технічної база субпідрядної організації, яку планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності матеріально-технічної бази? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних одиниць техніки, як то асфальтоукладачі, котки дорожні самохідні вібраційні, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію матеріально-технічною базою субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь.
Відповідь:
Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 1. «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» тендерної документації.
Дата відповіді:
14.02.2020 15:58
Відповідь надана
Щодо можливості використання працівників субпідрядної організації
Номер:
e1b1fa1f115b40599d196ea08d48570e
Дата опублікування:
11.02.2020 18:48
Опис:
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховуються працівники субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) певних працівників, що обов’язково повинні бути, як то геодезист, майстер, тощо, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію працівниками субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь.
Відповідь:
Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 4. «Інформація про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» тендерної документації.
Дата відповіді:
14.02.2020 15:59
Відповідь надана
Щодо кількісних обмежень досвіду виконання аналогічних робіт
Номер:
361adace947e4bfcbc9b05518247be32
Дата опублікування:
11.02.2020 18:40
Опис:
У документації Замовником встановлено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен бути підтверджений учасниками у тому числі сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення».
З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення. Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення» в рамках поточного середнього ремонту дороги є однаковими, без залежності від обсягів виконаних робіт.
Таким чином вважаємо, що наявність відповідної вимоги у документації штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного, просимо Вас видалити вимогу щодо кількісного обсягу робіт, асаме: «сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах»
Відповідь:
Вимоги Замовника щодо підтвердження кількісного обсягу робіт вважаємо правомірними! Документальне підтвердження надане учасником торгів має підтвердити спроможність його виконати обсяги робіт (послуг) визначені Замовником в тендерній документації своєчасно та з відповідною якістю.
Дата відповіді:
14.02.2020 15:59
Відповідь надана
Щодо кількісних обмежень досвіду виконання аналогічних робіт
Номер:
93d227e5feaa491a84b5dba70ea89ff5
Дата опублікування:
11.02.2020 18:40
Опис:
У документації Замовником встановлено, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен бути підтверджений учасниками у тому числі наявністю досвіду - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, та просимо Вас розглянути можливість її зміни з огляду на наступне.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій, ставив на меті ціль виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення».
З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до ч.2 ст.16 Закону Замовник вправі вимагати, щоб учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення. Вищезазначеною вимогою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі кількісні обмеження обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші в рамках поточного середнього ремонту дороги є однаковими, без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт.
Таким чином вважаємо, що наявність відповідної вимоги у документації штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного, просимо Вас видалити вимогу щодо кількісного обсягу робіт з - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг»; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші.
Відповідь:
Вимоги Замовника щодо підтвердження кількісного обсягу робіт вважаємо правомірними! Документальне підтвердження надане учасником торгів має підтвердити спроможність його виконати обсяги робіт (послуг) визначені Замовником в тендерній документації своєчасно та з відповідною якістю.
Дата відповіді:
14.02.2020 16:00
Відповідь надана
Щодо можливості використання досвіду субпідрядної організації
Номер:
3dcf405411174a869763bf7880ad2b3b
Дата опублікування:
11.02.2020 18:39
Опис:
Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору? Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) власного досвіду виконання робіт з: 1. влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг; 2. влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; 3. влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію досвідом субпідрядної організації? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації для виключення будь-яких непорозумінь. Якщо ні – то просимо надати про це пряму відповідь. Дякуємо.
Відповідь:
Так можна, з наданням всіх підтверджуючих документів відповідно до умов розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частини 7. «Інформація про субпідрядника» та Додатку 2 частини 5. «Інформація про виконання аналогічного договору» тендерної документації.
Дата відповіді:
14.02.2020 16:01