• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.

Завершена

138 587 277.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 692 936.39 UAH
Період оскарження: 10.02.2020 12:42 - 19.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 5d5f7f1d6e6e4c2eb2b424a6f2909e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.c5
Назва: Порушення Замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2020 22:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.05.2020 21:31
Дата виконання рішення Замовником: 07.05.2020 08:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Учасника ТОВ "Компанія "Євродор" не допущено до аукціону
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ШБУ-77", Хоменко Іван Васильович +380673829005 vanya.khomenko@gmail.com
Скарга
Відхилено

Порушення Замовником Закону України " Про публічні закупівлі"

Номер: a7003f392643441392f621a5e134d4cd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.a6
Назва: Порушення Замовником Закону України " Про публічні закупівлі"
Скарга:
Зобовязати Замовника - Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області скасувати своє рішення від 03.04.2020 року про допуск до аукціїну (публічної закупівлі тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “ШБУ-77” по закупівлі послуг з «Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг )» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-000809-a , про що постановити відповідне рішення.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2020 20:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2020 21:00
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Компанія "Євродор", Наталья Поборознюк 0968805009 evrodor2011@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників

Номер: beebace3b97a4bf3a2c74a0a98207a66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.b7
Назва: Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників
Скарга:
Скарга на помилкове рішення Замовника про допуск до аукціону інших учасників (детальніше у доданій скарзі).
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2020 17:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2020 20:43
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Миколаївбудцентр, Амірханян Вагінак Рушанович +380960000005 mykbudcentr@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

скарга до АМКУ

Номер: 51e0ea87fa9a43d1a2f200519f79fc5d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.a4
Назва: скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області про відхилення пропозиції учасника) 10 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг )» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-000809-a; ID у ЦБД e9190f9c642b4f48a2c5bd9627daa5d3 ) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол № 28 від 10 лютого 2020 року (надалі – Тендерна документація). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (надалі Закон) встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 03.04.2020 Замовник дискваліфікував (відхилив тендерну пропозицію) ТОВ «ПБС».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.04.2020 17:16
Опис причини скасування: Товариство втратило подальший інтерес до даної закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.04.2020 16:35
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.04.2020 20:58
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ПБС, Пастернак Олексій Станіславович +380979384234 pbs.tender@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов торгів

Номер: 9861585e003b45c89af6a42b6ea9eb63
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.b3
Назва: скарга до АМКУ щодо дискримінаційних умов торгів
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Щодо встановлення дискримінаційних умов тендерної документації ) 10 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг.» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-10-000809-a ; ID у ЦБД e9190f9c642b4f48a2c5bd9627daa5d3) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №28 від "10" лютого 2020 РОКУ із змінами і доповненнями (надалі – Тендерна документація). Умовами тендерної документації були встановлені кваліфікаційні вимоги щодо учасників в тому числі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором зокрема вважався : «Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Замовником внесені зміни до тендерної документації що оскаржувалася
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 17.03.2020 08:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.03.2020 11:01
Автор: ТОВ ПБС, Пастернак Олексій Станіславович +380979384234 pbs.tender@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації Закупівлі дискриминаційних умов

Номер: 6bfde29454fe42d7bc3a464998ef23c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.a2
Назва: Скарга на дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації Закупівлі дискриминаційних умов
Скарга:
Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області внести зміни до тендерної документації на закупівлю – " Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг, в частині зазначення кількості працівників та визначення їх посад в розділі 4 додатку №2 Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: ТОВ "Компанія "Євродор" повідомляє про відкликання скарги №257 від 07.03.2020 та просить припинити ії розгляд
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 11.03.2020 20:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.03.2020 18:08
Автор: ТОВ "Компанія "Євродор", Наталья Поборознюк 0968805009 evrodor2011@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 99710b3e225446acbaad70e59560ad44
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-10-000809-a.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
10 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі - Замовник) оголошено закупівлю: “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 317+564 – км 323+911, Чернівецька область”, Код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг (далі - Закупівля). Тендерна документація, що була опублікована Замовником та затверджена Рішенням тендерного комітету Протокол №28 від 10 лютого 2020 року, має положеня, що грубо порушують вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та права Учасників Закупівлі, а саме: Відповідно до Додатку № 5 ІНФОРМАЦІЯ про виконання аналогічного договору, Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2. Відповідно до п. 3, ч. 1, ст. 3 Закону, Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників; Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник встановленням кількісних обмежень у вигляді подачі Учасником аналогічного договору з обсягом виконаних робіт у 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах (- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.) встановлює додаткові, не обумовлені Законом вимоги, чим обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників. З урахуванням викладеного, вимагаємо видалити вимогу, що обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників, щодо подачі Учасником аналогічного договору з обсягом виконаних робіт у 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах (- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 60627,0 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 58787,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 58469,0 м2.) та внести зміни до Тендерної документації щодо даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Відповідно до Вашої вимого, в якій наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхфдне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад: 1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ; 2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту; 3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше. Зважаюси на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 19.02.2020 08:27
Підтвердження вирішення: Доброго дня. Відповідно до Вашої вимого, в якій наголошено на дискрімінаційні вимоги у тендерній документації Замовника вважається абсурдним та незрозумілим. У відповідності Закону України про Публічні Закупівлі, а саме ч3. ст.22 надалі Закон (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхедне до неї включити). Вважається за необхфдне наголосити, щодо дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників торгів, зокрема, встановлення обмежуючих вимог відносяться як приклад: 1.Вимога щодо можливості подання пропозиціївиключно платниками ПДВ; 2.Необгрунтовані вимоги щодо наявності конкретного річного обороту; 3. Вимоги щодо підтвердження в учасника досвіду роботи лише з Державними строктурами, та інше. Зважаюси на вище викладене Замовник вважає, що вимоги які передбачені тендерною документацією в натуральних велечинах є цілком зрозумілі, у звязку з чим не бачемо необхідності вносити зміни.