-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період уточнення:
07.02.2020 15:19 - 13.02.2020 11:00
Без відповіді
...
Номер:
8f84e76756e34e33982220234741653e
Дата опублікування:
10.02.2020 10:30
Опис:
Перечитайте уважніше, що я написала: не публікація пропозиції - дискримінація. Дискримінація - вимагати підтверджень про перемоги по площадці. причину я зазначила.
Ви не приватне підприємство, а комунальна установа. Іншими словами, ви є розпорядником бюджетних коштів. Отже, встановлювати свої вимоги ви маєте право, але виходити за рамки закону ні.
Відповідь надана
пояснення
Номер:
2a077a4158ee4320a50e380f6f4a96da
Дата опублікування:
10.02.2020 10:07
Опис:
Дискримінація полягає загалом в тому, що ви вказали роки, з якого по який треба підтвердження наявності договорів та, відповідно, рекомендацій. Були з цього приводу роз'яснення: якщо компанія створена пізніше і в принципі не може мати таких договорів, але замовник вимагає - це і є дискримінація. Тож достатньо буде зазначити в тендерній документації про наявність хоча б одного договору на підтвердження ведення державних комунальних закладів охорони здоров'я і відгук по ньому.
Це ж стосується доказів відносно перемог на площадці. Оскільки не обов'язково проводити тендер (навіть державним, комунальним підприємствам, установам), але обов'язково публікувати звіт. Тож це теж є дискримінація.
Відповідь:
Якщо у вас чогось не має то це не означає що це дискримінація. Ми Замовники і в нас такі вимоги. Отже якщо підприємство проводить закупівлю на площадці то це теж дискримінація. І в якому законі це вказано. Ви ж юрист
Дата відповіді:
10.02.2020 10:14
Відповідь надана
регулюється законом
Номер:
905ffe57b0904c3384fed4a8d6737d7d
Дата опублікування:
10.02.2020 09:46
Опис:
Закон "Про публічні закупівлі" застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель!!!! (одним з яких є принцип недискримінації), установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Ви є комунальним закладом, тож всі закупівлі регулюються так чи інакше Законом. Ціна закупки впливає на порядок проведення, публікації результату виконання договору (звіт про виконання) тощо.
Тож прошу внести зміни до тендерної документації, щоб не було дискримінації.
Відповідь:
Замовник має право сам встановлювати свої вимоги, бо ця послуга потрібна йому.
Дата відповіді:
10.02.2020 10:04
Відповідь надана
дискримінаційні умови
Номер:
ae19a299a2af4c1a8ba9540181c71324
Дата опублікування:
08.02.2020 13:53
Опис:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, вимога стосується п. 11 Вимог до Кваліфікації учасників.
Тендерна документація повинна містити, окрім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (п.2 ч.2. ст. 22 Закону).
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону).
Так, з аналізу рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, а саме: укладення договорів з комунальними або державними закладами охорони здоровя, при цьому не менше 9 аналогічних договорів з 2015 по 2019 роки; а також умова про наявність не менше дев’яти закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров’я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможцем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг є дискримінаційною.
Позиція АМКУ в цих питаннях: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору). Отже, вимога замовника про надання підтверджень виконання щонайменше двох договорів або виконання за замовленням держави/для конкретної категорії підприємств є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
З огляду на вищевикладене прошу внести зміни до тендерної документації, які не порушуватимуть чинне законодавство.
Відповідь:
Це допорогова закупівля, яка не регулюється законом
Дата відповіді:
10.02.2020 09:14
Відповідь надана
Об'єм послуг
Номер:
9ddad222ff3d437d9828665447e0a8f7
Дата опублікування:
07.02.2020 16:01
Опис:
Доброго дня. Який об'єм послуг з юридичного консультування та юридичного представництва ви закуповуєте, які саме послуги потрібно надати, повідомте кількість та перелік. Дякую
Відповідь:
Ми бюджетна організація перелік може бути різним в залежності від ситуації. Ми не знаємо хто завтра на нашу організацію наприклад подасть в суд, чи якийсь орендар не заплатить орендну плату, тому нам прийдеться на нього подавати до суду. Різні бувають ситуації.
Дата відповіді:
07.02.2020 16:10