-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2020 15:19 - 13.02.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо корупціійних ризиків до дотримання принципів публічних закупівель.
Номер:
63b6fb5482a3447fa18a31cd7a3ba363
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001984-c.c3
Назва:
Щодо корупціійних ризиків до дотримання принципів публічних закупівель.
Вимога:
Доброго дня,
Згідно статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Принципи публічних закупівель зафіксовані в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі це:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваша тендерна документація порушує фактично всі принципи здійснення публічних закупівель.
Чи порушує Ваша тендерна документація принципи запобігання корупційним діям і зловживанням та недискримінації учасників? Так однозначно порушує адже ви оголошуєте закупівлю навіть приблизно не визначивши обсяг послуг, це дасть Вам змогу відсіяти всіх «несвоїх», а якщо хтось «чужий» і подасть свою пропозицію умови Вашої тендерної документації дадуть згогу завалити його буть-якою кількістью буть-якої юридичної роботи. Натомість для «своїх» така невизначеність в обсягах робіт дасть Вам змогу заплатити 80000 грн. за одну годину роботи.
Чи порушує Ваша тендерна документація принцип добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі ? Так однозначно адже вище описаним способо легко забезпечити перемого «своєму» учаснику.
Чи порушує Ваша тендерна документація принцип максимальної економії та ефективністі? Так однозначно порушує, адже обсяг роботи яка вимагається від «свого» кандидата вочевидь буде меншою ніж та яку міг би запропонувати нейтральний учасник.
Чи порушує Ваша тендерна документація принцип відкритісті та прозорісті на всіх стадіях закупівлі? Так однозначно порушує, адже Ви навіть не вказали який обсяг робіт за таких обсавин учасник просто неможе сформувати об’єктивну ціну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2020 13:03
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Номер:
b7064d18502d4dfeaf8d0e61f04466d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001984-c.b2
Назва:
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Вимога:
Умови вашої тендерної документації протирічать чинному законодавству.
Так пунктом 11 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (додаток 2) ви вимагаєте від учасника довідку про підтвердження інформації укладення аналогічних договорів у кожному з років: 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 не менш девяти аналогічних договорів. У разі наявності обставин, які перешкоджають наданню довідки з вищезазначеною інформацією, учасник повинен надати відповідне нормативно-правове обґрунтування та довідку з інформацією про номера не менше девяти закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров'я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможцем та яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг.
Такі умови є дискримінаційними, про що неодноразово зазначалось Антимонопольним комітетом.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Так, з аналізу рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Вимога замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічних договір, а саме: укладення договорів з комунальними або державними закладами охорони здоров'я, при цьому не менше 9 аналогічних договорів з 2015 по 2019 роки; а також умова про наявність не менше дев’яти закупівель, проведених комунальними або державними закладами охорони здоров’я із використанням електронної системи закупівель, за якими учасник визначений переможцем та з яким було укладено договір про закупівлю юридичних послуг є дискримінаційною. Позиція АМКУ в цих питаннях: ч. 1 ст. 16 Закону встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв (зокрема, досвід виконання аналогічного договору).
Тож прошу привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2020 10:50
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Номер:
ac80503d022a4358b76e0346a7462e62
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-07-001984-c.a1
Назва:
Невідповідність тендерної документації вимогам чинного законодавства України
Вимога:
Доброго дня, умови Вашої тендерної документації, абсолютно не відповідають тим вимогам які висуваються до оголошень про проведення процедури відкритих торгів чинним законодавством України. Так згідно пункту 2, статті 21 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. Натомість у тендерній документації до публічної закупівлі ДК 021:2015 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва не зазначений навіть приблизний обсяг юридичних послуг, що унеможливлює здійснення розрахунку та виставлення учасником закупівлі своєї цінової пропозиції. Це ж всерівно, щоб оголосити тендер на закупівлю скажімо, паперу вказавши при цьому кількості упаковок який планується закупити.
В зв’язку з вищевикладеним прошу привести Вашу тендерну документацію до публічної закупівлі ДК 021:2015 79110000-8 «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва» у відповідність до вимог п. 2, ст. 21 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі», та доповнити її обсягом годин юридичних послуг, які Ви маєте намір закупити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 21:25
Вирішення:
Це допорогова закупівля яка не регулюється законом. Тому замовник мав встановлює свої вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2020 11:20
Підтвердження вирішення:
Це допорогова закупівля яка не регулюється законом. Тому замовник мав встановлює свої вимоги