-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з технічного переоснащення підприємства: виконання робіт із переобладнання, часткового демонтажу існуючого обладнання та монтажу нового обладнання. Розробки, встановлення та налаштування програмно-технічного комплексу який забезпечуватиме функціонування системи диспетчерського контролю(GPRS), системи сповіщення пасажирів (СУГТ, монітори), системи автоматизованої оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП, валідатори) на підприємстві замовника, налагодження терміналів, налаштування ЦОТТ АРМ клієнта, розробка функціоналу звітності, розробка програмних продуктів, налаштування взаємодії складових системи, тестування та запуск системи в експлуатацію, розробка методичної документації та звітності, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника і інші роботи та супровідні роботам послуги .
Завершена
3 356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 780.00 UAH
Період уточнення:
30.11.2016 09:55 - 06.12.2016 09:51
Без відповіді
третій запит на отримання роз'яснення
Номер:
402caa16de4044a194894125f3a5a747
Дата опублікування:
06.12.2016 09:41
Опис:
надання роз'яснень
Загальне запитання щодо оголошення
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено, що «АСОП ТА ОП повинна включати в себе забезпечення таких можливостей але не обмежуватись ними:
-інтернет - портал користувача для оперування засобами оплати/фіксації проїзду;
Прошу надати роз’яснення, що має на увазі замовник- розробка нового інтернет порталу або інтеграція із існуючим. Також необхідно надати технічне завдання, якщо роботи потребують створення нового порталу.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:02)
Можливість продажу квитків в інтернеті і тп.
Питання: Ваша відповідь не є точною на наше запитання. Для можливості продажу квитків в інтернеті Ви вимагаєте розробити інтернет портал/ Прошу надати Вимоги та технічне завдання для інтернет порталу!
Без відповіді
третє третій запит на отримання роз'яснення
Номер:
5f11b462bf814f1984f55301c25cd128
Дата опублікування:
06.12.2016 09:38
Опис:
надання роз'яснень
Загальне запитання щодо оголошення
У таблиці 1.1 «Загальна інформація про вимоги» Додатку 1 до Оголошення визначено:
«Система САСП:
- інформаційні дисплеї автоматичного аудіо-візуального сповіщення зупинок в середині транспортних засобів;
- інформаційні дисплеї, що відображають інформацію про прибуття транспортних засобів у режимі реального часу, розміщені на зупинках громадського транспорту.»
Замовником не визначені будь-які технічні вимоги до інформаційних дисплеїв, що не дає можливості оцінити майбутні витрати на виконання замовлених робіт.
Прошу надати роз’яснення з цього приводу.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:12)
Вимоги 5.2.1.1.1. Технічні характеристики обладнання:
A. живлення бортове та автономне з вхідним постійним струмом 12/24/ вольти, з забезпеченням роботи на автономному живленні не менше ніж 60хв.;
B. температурний режим роботи від -20 до +50 градусів Цельсія;
C. максимально допустиме відхилення даних GPS приймача до 3-х метрів;
D. наявність інтерфейсу RS 232 або 485 або їх аналогів, з можливістю трансляції GPS координат на дані порти;
E. запис GPS координат у внутрішню пам’ять пристрою з мінімальним кроком кожні 5 секунд;
F. об’єм пам’яті пристрою повинен забезпечувати зберігання GPS координат та інших даних за період не менше 240 годин.
G. модуль передачі даних GPRS та/або 3G;
Додаткові вимоги 5.2.1.1.1.А.:
A. високо контрастний інформаційний дисплей/дисплеї з аудіо системою, для автоматизованого сповіщення зупинок та іншої інформації для пасажирів;
B. пристрій керування водія, для забезпечення обміну інформацією та повідомленнями з ЦДС , та керуванням іншими пристроями та елементами.
Питання: Ці вимоги надані для нформаційні дисплеї автоматичного аудіо-візуального сповіщення зупинок в середині транспортних засобів або для інформаційні дисплеї, що відображають інформацію про прибуття транспортних засобів у режимі реального часу, розміщені на зупинках громадського транспорту???
Без відповіді
другий запит на отримання роз'яснення
Номер:
b42d0fa1ace943a597973ba4baaae9ee
Дата опублікування:
06.12.2016 09:35
Опис:
Загальне запитання щодо оголошення
У пункті 3.3.3. Додатку 1 «Зупинки громадського транспорту - поділяються на три категорії» надається опис зупинок, але не надано кокретної кількості зупинок кожної категорії, що не дає можливості провести розрахунок майбутніх витрат для обладнання таких зупинок.
Прошу надати інформацію щодо кількості та місць розташування зупинок усіх трьох категорій.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:19)
Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду.
A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.
Трерій раз Прошу надати кокретну кількості зупинок КОЖНОЇ категорії окремо, що дасть можливість провести розрахунок майбутніх витрат для обладнання таких зупинок.
Без відповіді
третій запит на отримання роз'яснення
Номер:
f61d235e8ef441c186c7b4a286f00c5d
Дата опублікування:
06.12.2016 09:33
Опис:
повторне надання роз'яснень
Загальне запитання щодо оголошення
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «Видача персоналізованих карток в першу чергу буде відбуватися для пільгової категорії громадян, які мають право на безкоштовні послуги громадського транспорту».
Прошу надати вимоги до обліку персоналізованих карток та пільгової категорії громадян, перелік категорій пасажирів, що мають право на пільговий проїзд. Також прошу повідомити конкретну кількість пільговиків для розрахунку витрат на виготовлення персоналізованих карток.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:34) 70000
Повторне запитання: Вами не надано ВИМОГИ ДО ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ПЕРЕЛІК КАТЕГОРІЙ ПАСАЖИРІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД - ЦЕ НЕОБХІДНО ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ВИТРАТ НА ПЕРСОНАЛИЗАЦИЮ. Відсутність цієї інформації унеможливлює розрахунок пропозиції
Трерій раз прошу надати конкретні вимоги до ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН!!!
Без відповіді
повторне надання роз'яснень
Номер:
52263af68a6f4c1983772cb2d8cc611c
Дата опублікування:
06.12.2016 09:31
Опис:
Вам було надано запитання:
У «Вимозі 4.2.3.2. Обладнання для автоматичного продажу/поповнення» визначено: «повинно інтегруватись у кіоски та торгові точки на визначених зупинках громадського транспорту з зовнішньої сторони стіни, та забезпечувати цілодобову можливість продажу/поповнення засобів оплати проїзду.
Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Відсутність цієї інформації не дає можливості прорахувати майбутні витрати на встановлення обладнання.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 09:20)
Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду.
A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.
Повторне запитання: Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Так як необхідно переглянути можливість встановлення необхідного обладнення на них. Також потрібно розрахувати кошторис витрат на підключення обладнення до електричних мереж!
Без відповіді
повторне надання роз'яснень
Номер:
748aa4158ac04561b9a2d00ecf3d5ce9
Дата опублікування:
06.12.2016 09:27
Опис:
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «На стадії реалізації відповідно до умов укладеного з виконавцем договору з КП «ЛПЕ» першим етапом має бути:
-емісія персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП;
Прошу повідомити кількість персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП, що потребують емісії. Без отримання такої інформації неможливо прорахувати витрати на проведення робіт.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:36) ОРИЕНТОВНО 100 000
Повторне питання: яка кількість буде персоніфікованих та неперсоніфікованих ЗОФП - це суттєво впливає на розрахунок пропозиції!
Відповідь надана
повторне надання роз'яснень
Номер:
5cc93c89ce20438ea0de5db11dba109d
Дата опублікування:
06.12.2016 09:22
Опис:
У розділі 2.1. Додатку №1 до Оголошення- «СУГТ та АСОП ТА ОП у м. Луцьк» визначено: «Видача персоналізованих карток в першу чергу буде відбуватися для пільгової категорії громадян, які мають право на безкоштовні послуги громадського транспорту».
Прошу надати вимоги до обліку персоналізованих карток та пільгової категорії громадян, перелік категорій пасажирів, що мають право на пільговий проїзд. Також прошу повідомити конкретну кількість пільговиків для розрахунку витрат на виготовлення персоналізованих карток.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:34) 70000
Повторне запитання: Вами не надано ВИМОГИ ДО ОБЛІКУ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ КАРТОК ТА ПІЛЬГОВОЇ КАТЕГОРІЇ ГРОМАДЯН, ПЕРЕЛІК КАТЕГОРІЙ ПАСАЖИРІВ, ЩО МАЮТЬ ПРАВО НА ПІЛЬГОВИЙ ПРОЇЗД - ЦЕ НЕОБХІДНО ДЛЯ РОЗРАХУНКУ ВИТРАТ НА ПЕРСОНАЛИЗАЦИЮ. Відсутність цієї інформації унеможливлює розрахунок пропозиції
Відповідь:
ПЕРЕЛІК
нормативно-законодавчих актів України, якими встановлюється безоплатний проїзд в міському електротранспорті
№ пп Назва нормативно-законодавчого акту Номер статті, пункту тощо Категорія громадян, які мають безоплатний проїзд
1 2 3 4
1 Кодекс України про адміністративні правопорушення (прийнятий Постано¬вою Верховної Ради України 07.12,84 р.) Глава 10 Стаття 135 Діти до 7 років
2 Закон України «Про поліцію» (від 02.07.2015 р. № 580--19) Стаття 62 пункт10(7) Працівники поліції при виконанні покладених на них обов'язків
3 Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (від 28.02.91 р. № 796-ХІЇ) Стаття20 п15; Стаття21п 9; Стаття30п 3 Особи 1 і 2 категорії, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;потерпілі діти та особа, яка супроводжує хвору дитину до місця лікування та назад
4 Закон України «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні» (від 17.04.91 р. № 962-ХІІ) Стаття 6 абзац 8 Реабілітовані особи, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами
5 Закон України «Про прокуратуру» (від 05.11.91 р. № 1789-ХІІ) Стаття 49 частина 3 абзац 1 Прокурори і слідчі прокуратури
6 Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (від 20.12.91 р. № 2011-XII) Стаття 14 пункт 2 Військовослужбовці строкової служби; батьки військовослужбовців, яки загинули чи померли, або пропали безвісти під час проходження служби
7 Закон України «Про Службу безпеки України» (від 25.03.92 р. № 2229-12) Стаття 25 пункт 15 Військовослужбовці Служби безпеки при виконанні покладених на них обов’язків
8 Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (від 22.10.93 р. №3551 -XII) Пункт 7 до Ст. 12-15; стаття 16 пункт 16 Ветерани війни та особи, прирівняні до них;
Особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною
9 Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»
(від 19.12.93 р. №3721-ХІІ) Ст.7 п.12 Ветерани праці
10
Дата відповіді:
06.12.2016 09:27
Відповідь надана
надання роз'яснень
Номер:
cf20791fe8d7439da9d0edcc13697644
Дата опублікування:
06.12.2016 09:19
Опис:
Вам було задане напитання:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено про обов’язкову інтеграцію з програмним комплексом 1С:8 «Управління торговим підприємством для України».
Прошу надати роз’яснення, чому повинен бути використаний саме цей комплекс, чи встановлена лицензійна версія 1С:8 на Вашому підприємстві?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 06.12.2016, 08:33)
так підприємство буде переходити на дану систему обліку
Питання: з якої дати Ваше підприємство буде обов'язково переходити на дану систему обліку? Це необхідно для розрахунку часу адаптації нашего програмного забезпечення під 1С.
Відповідь:
Січень-березень 2017 року
Дата відповіді:
06.12.2016 09:32
Відповідь надана
надання роз'яснень
Номер:
6a30577c05b040de990685fc508047e2
Дата опублікування:
06.12.2016 09:11
Опис:
Вам було задане запитання:
Відповідність Правилам надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом
Загальне запитання щодо оголошення
Згідно п. 30. Постанови Кабінету міністрів України від 23 грудня 2004 р. N 1735 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом»: «Зразки проїзних документів затверджуються Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями з обов'язковим визначенням їх вартості, виду міського електричного транспорту, назви міста та друкарні їх виготовлення». Квитки, які видруковують ручні термінали не відповідають даній вимозі. Надайте роз’яснення, чому цей пункт постанови не врахований у Технічному завданні?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 05.12.2016, 14:49)
Чекаємо закон про електронний квиток.
ПИТАННЯ ДРУГЕ: Ви вважаєте доцільним витратити 3 356 000 грн та чекати потім можливість прийняття Закону пр єлектронний квиток?
Відповідь:
Дане питання вирішувала міська рада.
Дата відповіді:
06.12.2016 09:34
Відповідь надана
надання роз'яснень
Номер:
45cac5315e07442cad172878a635cb02
Дата опублікування:
06.12.2016 00:27
Опис:
У «Вимозі 4.2.3.2. Обладнання для автоматичного продажу/поповнення» визначено: «повинно інтегруватись у кіоски та торгові точки на визначених зупинках громадського транспорту з зовнішньої сторони стіни, та забезпечувати цілодобову можливість продажу/поповнення засобів оплати проїзду.
Прошу вказати перелік зупинок, на яких повинно бути встановлено таке обладнання. Відсутність цієї інформації не дає можливості прорахувати майбутні витрати на встановлення обладнання.
Відповідь:
Вимога 4.2.3.1. Обладнання кіосків та торгових точок на зупинках громадського транспорту та/або поблизу них а також інших відповідних точок, - повинно забезпечувати персоналу можливість продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду.
A. кількість об’єктів в яких потрібно встановити обладнання - 100.
Дата відповіді:
06.12.2016 09:20