-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з технічного переоснащення підприємства: виконання робіт із переобладнання, часткового демонтажу існуючого обладнання та монтажу нового обладнання. Розробки, встановлення та налаштування програмно-технічного комплексу який забезпечуватиме функціонування системи диспетчерського контролю(GPRS), системи сповіщення пасажирів (СУГТ, монітори), системи автоматизованої оплати проїзду та обліку пасажирів (АСОП та ОП, валідатори) на підприємстві замовника, налагодження терміналів, налаштування ЦОТТ АРМ клієнта, розробка функціоналу звітності, розробка програмних продуктів, налаштування взаємодії складових системи, тестування та запуск системи в експлуатацію, розробка методичної документації та звітності, інструктування та навчання персоналу на підприємстві Замовника і інші роботи та супровідні роботам послуги .
Завершена
3 356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 780.00 UAH
Період оскарження:
30.11.2016 09:55 - 06.12.2016 09:51
Вимога
Відхилено
Щодо оскарження визначення переможцем ТОВ "Системний зв'язок"
Номер:
178676e690b7409590fb78237b98171f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b12
Назва:
Щодо оскарження визначення переможцем ТОВ "Системний зв'язок"
Вимога:
20.12.2016 року Вами прийнято рішення про визначення переможця по допороговій закупівлі UA-2016-11-30-000178-a, в якому зазначено, що переможцем визнано ТОВ "Системний зв'язок". ТОВ «АВТОР» висуває вимогу щодо оскарження даного рішення, користуючись наступним:
(докладно у вкладенні, Лист № 20/12-3 від 20.12.2016)
Пов'язані документи:
Учасник
- АВТОР_Лист№20-12-3.pdf 21.12.2016 13:16
Дата подачі:
21.12.2016 13:16
Вирішення:
Закупівля проведена згідно чинного законодавста. Переможець вибрано згідно вимог допорогової закупівлі .
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо обґрунтування відхилення пропозиції
Номер:
c434ef78b2824d2fa8356caf5b25de83
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b11
Назва:
Щодо обґрунтування відхилення пропозиції
Вимога:
Просимо докладно вказати, в чому полягає невідповідність поданої Товариством пропозиції умовам кваліфікаційних вимог, зазначивши конкретні кваліфікаційні вимоги, яким не відповідає ТОВ «АВТОР».
Пов'язані документи:
Учасник
- 161213-18_Лист_АВТОР.pdf 13.12.2016 16:07
Дата подачі:
13.12.2016 16:07
Вирішення:
У відповідь на Ваш лист №13/12-18 від 13.12.2016 року повідомляемо, що дія Закону про публічні закупівлі для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання поширюється на закупівлі, у яких вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Якщо ж замовник проводить закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вказані пороги, він має дотримуватися тільки принципів здійснення публічних закупівель, а не порядку проведення процедур закупівель, визначеного цим Законом. Для організації та проведення допорогових закупівель замовник призначає відповідальну особу, обов’язки і функції якої обумовлює в положенні про проведення допорогових закупівель. В допороговій закупівлі UA-2016-11-30-000178-a Ваша пропозиція відхилена в зв’язку з відсутністью у ТОВ АВТОР досвіду із розробок, робіт із встановлення, введення в експлуатацію та обслуговування систем АСОП та ОП та СУГТ, в галузі міських пасажирських перевезень, зокрема на міському електротранспорті. Дана вимога була вказана в Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» даної закупівлі. Також Вами в пропозиції (додаток 3 даної закупівлі) висунуто вимоги до окремих пунктів договору, які не влаштовують КП Луцьке підприємство електротранспорту та не відповідають умовам даної допорогової закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення Податкового кодексу України з боку Замовника
Номер:
0560e6b5933947f5ae64f93b02808e9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b10
Назва:
порушення Податкового кодексу України з боку Замовника
Вимога:
Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
Стаття 3 цього Закону встановлює, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані:
1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;
2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;
3) застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування;
У Оголошенні про проведення закупівлі та додатках до нього не міститься жодного посилання на застосування РРО при роботі системи, яку закуповує Замовник. Не визначено, яке саме обладнання несе функцію реєстратора розрахункових операцій, не зазначено взагалі необхідність такого обладнання та вимоги до нього.
Вважаю це порушенням ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та вимог Податкового кодексу України.
Вимагаю негайно усунути зазначене порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:59
Вирішення:
В верховній раді знаходиться законопроект де є поняття електронний квиток
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
f84071fbd7b144a6a78c7fc8673304da
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.c9
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «інтеграція з іншими системами;»
Прошу надати детальний опис систем, з якими повинну бути проведена інтеграція.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:18
Вирішення:
интеграція між собою та 1с8 бухгалтерією
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
b8a94e490b064b27848fd2b9ed832f3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.c8
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-сумісність з діючими засобами оплати/фіксації проїзду;»
Прошу надати опис існуючих засобів оплати проїзду.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:18
Вирішення:
Кондукторний метод та продаж проїздних у точках продажу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
f5110330bc964b1ab275af3bcfb9a7e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.c7
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-валідація готівкової оплати проїзду з підтвердженням операції у вигляді разового квитка;»
Прошу повідомити кількість працюючих контролерів, кількість їх змін.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:17
Вирішення:
9 чоловік працюють 2 зміни
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
5de8dbad3f7b464ebef1d75e3413790d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b6
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «забезпечення продажу та поповнення засобів оплати/фіксації проїзду у торгових точках (кіосках);»
Прошу повідомити конкретну кількість торгових точок (кіосків).
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:16
Вирішення:
на даний момент 5 точок
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації з предмету закупівлі
Номер:
1f31d3ef76dc41d9980c6796f077c742
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b5
Назва:
ненадання повної інформації з предмету закупівлі
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «-підтримка існуючих автоматів з продажу послуг;»
Прошу надати інформацію щодо технічних характеристик існуючих автоматів.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:15
Вирішення:
на даний момент автоматів немає
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
71d335990e7744f6a85fde9e6d409631
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.a4
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.3. «АСОП ТА ОП - сфера застосування» визначено: «Окрім того, АСОП та ОП має використовуватися для отримання оплати майбутніх громадських послуг, таких як паркування, прокат велосипедів, тощо; карткова система також має використовуватись як «Карта Лучанина», і забезпечити доступ до окремих громадських засобів обслуговування.
У Оголошенні та Додатках до нього відсутні вимоги до системи оплати майбутніх громадських послуг, не надається перелік цих громадських послуг. Не надано конкретних вимог до «Карти Лучанина», яка взагалі не передбачена текстом оголошення та самим змістом предмету закупівлі.
Прошу надати запитану інформації.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:14
Вирішення:
Дане питання буде наступним етапом переговорів з переможцем
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ненадання повної інформації про закупівлю
Номер:
8210039d50434c4e8a10b36ee47b70f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-30-000178-a.b3
Назва:
ненадання повної інформації про закупівлю
Вимога:
У Додатку 1 Оголошення про закупівлю, а саме у підпункті 1.1. «Передумови» визначено: «Нова система АСОП та ОП повинна замінити існуючу систему», при цьому а ні у тексті Оголошення, а ні у Додатках до нього немає детального опису існуючої системи, що не дає можливості потенційному учаснику встановити об’єм роботи щодо заміни існуючої системи та прийняти рішення щодо участі у закупівлі.
Прошу надати роз’яснення з цього приводу, детально описати існуючу на теперішній час систему оплати проїзду.
Вимагаю внести відповідні зміни щодо запитаної інформації до Оголошення та Додатків до нього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2016 00:14
Вирішення:
Кондукторна система продажу квитків
Статус вимоги:
Відхилено