• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування

Завершена

4 226 691.59 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 12 250.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2020 14:14 - 21.02.2020 10:00
Відповідь надана

Щодо доскримінаційних вимог ТД

Номер: a9b42e99187a4d34afe68fb978e867a4
Дата опублікування: 14.02.2020 11:24
Опис: Чим на вашу думку відрізняється заклад громадського харчування від харчоблоку навчального закладу? Меню та тим, що в вашому закладі харчуються тільки учні. Якщо у нас впроваджена сиситема НАРРС на заклад громадського харчування та є акти № 446 та 447 ми не можемо прийняти участь у вашій закупівлі. Ви нас обмежуете у участі. Просимо виключити словосполучення на виданого на харчоблок навчального закладу. В іншому випадку будемо звертатися до правоохоронних органів та АМКУ.
Відповідь: Шановний учасник! Оскільки акти за формою № 446 та № 447 є уніфікованими, та можуть видаватися на різні потужності операторів ринку, у тендерній документації зазначено найменування потужності, на які їх потрібно отримати. Що стосується відмінностей закладів громадського харчування від харчоблоку навчального закладу можемо зазначити, що спектр діяльності закладів громадського харчування дуже різноманітний ( кафе-морозиво , гриль-бар, різні буфети, пельменні, піцерії тощо), але тендер проводиться нами на закупівлю послуг їдалень (послуг гарячого харчування), які будуть надаватися виключно учням, та у зв’язку з цим мають певні обмеження як в асортименті продуктів так і в способах їх кулінарної обробки. Тому отримання вище зазначених актів для всіх учасників закупівлі є важливою передумовою забезпечення ними належних умов для виробничих процесів відповідно до асортименту харчових продуктів.
Дата відповіді: 17.02.2020 08:51
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 47ee1923509b4c099493b916132f86f2
Дата опублікування: 13.02.2020 11:55
Опис: Ми розуміємо, що впровадження системи НАССР для Вашого харчоблоку є ключовим моментом для надання якісних послуг. Я маю сертифікат НАССР на харчоблок але отримати АКТИ не встиг в зявязку з тим, що їх почали видавати тільки з 08.08.2019 а місце провадження моєї діяльності зараз на ремонті до теперешнього часу. Надання сертифікату НАССР на харчоблок Вас влаштує? це є підтвердженням, що сиситема НАССР впроваджена на моїй потужності. Та наступне питання яким чином наявність актів у учасника на інший обьєтк на Вашу думку підтверджує його здатність впровадити систему НАССР на вашому харчоблоці?
Відповідь: Шановний учасник! В Україні з 2017 року триває поетапний обов’язковий перехід на систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР (міжнародно визнаний метод виявлення та управління ризиками, пов’язаними із безпечністю харчових продуктів). З 20 вересня 2019 року всі українські підприємства харчової галузі, в тому числі і харчоблоки закладів освіти, які надають послуги з харчування, мають впроваджувати цю систему. Наявність у Учасника сертифікату НАССР є додатковим підтвердженням, щодо впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, оскільки сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємствах з виробництва харчових продуктів, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. Закон «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачає встановлення прозорого механізму надання державних гарантій безпечності та якості харчових продуктів та запровадження державного контролю в сфері санітарних та фітосанітарних заходів «від лану – до столу». Одна з обов’язкових вимог для оператора ринку харчових продуктів є система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Це система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Наявність актів інспектування за формами №446 та № 447 у Учасника на харчоблок іншого навчального закладу підтверджує не тільки впровадження системи НАССР на інспектованому харчоблоці, а свідчить про проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Саме наявність результатів такого державного контролю є додатковою гарантією здатності Учасника впровадити систему НАССР і при наданні послуг гарячого харчування для нашого навчального закладу.
Дата відповіді: 14.02.2020 11:01
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог в ТД

Номер: a439f1526ef348a6a7432f6093ced018
Дата опублікування: 12.02.2020 15:09
Опис: Шановний Замовник Відповідно до статті 21 Закону встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках; 1. Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. 2. Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов'язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання. Виходячи з вищевказаних норм Закону об'єкт харчоблоку для Учасника є тимчасовим об'єктом(надається в оренду на певний термін ) , а для Закладу харчоблок є постійно діючим ,тому насамперед Заклад повинен розробити та впровадити систему НАССР для Закладу ,а Учасники повинні виконувати вимоги цієї системи Тому переконливо прошу Вас вилучити з документації дискримінаційні вимоги стосовно надання актів №447 та №446 на харчоблок навчального Закладу та документів ,що базуються на принципах НАССР для харчоблоку навчального Закладу Так як ці вимоги обмежують коло Учасників,що бажають прийняти участь у закупівлі
Відповідь: Шановний учасник! Закуповуючи послугу гарячого харчування Замовник передає функції здійснення діяльності щодо харчування учнів (аутсорсинг) саме Учаснику торгів, який і буде здійснювати діяльність у харчоблоці навчального закладу як оператор ринку. Крім того, у відповідності до пункту 55 частини першої статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" оператор ринку харчових продуктів - суб'єкт господарювання, який провадить діяльність та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об'єктів санітарних заходів. Оператор ринку (тобто учасник) має максимально і самостійно розібратись у основних принципах роботи і зрозуміти, що він і тільки він несе відповідальність за санітарний стан виробництва та якість послуги, яку надає споживачам. Окрім впровадження системи НАССР, суб’єкт господарювання, який надає послуги з харчування в закладах освіти має бути внесений у Державний реєстр потужностей операторів ринку, тобто зареєструвати потужність, на якій провадить діяльність, хоч вона і надається в оренду.
Дата відповіді: 13.02.2020 11:36
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог в ТД

Номер: 844feb25528749c392ff44a0c28dbc93
Дата опублікування: 12.02.2020 14:53
Опис: Віповідно до Додатку 1 ТД Учасник повинен надати документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме п.1.6.Копії довідок про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції; Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.03.2020 р. 10.00.год. (за київським часом). Відповідно до приписів ДСанПін 5781-91, дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше, ніж 1 раз на 10 днів. Тому прошу Вас замінити вимогу дійсні на дату розкриття тендерної пропозиції; На дійсні на дату подання тендерної пропозиції
Відповідь: Шановний учасник! Оскільки протягом строку підготовки тендерних пропозицій учасник може будь коли подавати свою пропозицію замовником встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.03.2020, саме ця дата є уніфікованою ( єдиною) для всіх учасників як дата розкриття, від якої рахується дійсність санобробки авто( тобто дійсною є санобробка з 21.02. по 02.03.2020).
Дата відповіді: 13.02.2020 11:35
Відповідь надана

Щодо дискримінаційних вимог в ТД

Номер: f33c8e1a0e7547858c5105631cb75dc0
Дата опублікування: 12.02.2020 14:33
Опис: Шановний замовник. Я новий учасник та не приймав учать у Ваших попередніх закупівлях. Маю анологічний договір але на данний час заклад не функціонує та провети його обстеження не має можливості. То прошу не обмежувати моє право на взяття участі у Вашій закупівлі. Маю Акти на всі свої потужності на яких зараз проваджу діяльність окрім харчоблоку. Прошу Внести зміни. В частині на виданого на харчоблок навчального закладу, де запроваджуються процедури які базуються на принципах НАССР та Замінити на гарантійний лист.
Відповідь: Шановний учасник! Організація харчування дітей – специфічний і не простий предмет закупівлі, а запровадження НАССР в навчальних закладах – важливий інструмент для контролю безпеки харчування. Нажаль ми не можемо внести зміни та замінити вимогу надання учасниками копій актів інспектування харчоблоку за формою №446, №447 на надання гарантійних листів, оскільки отримання таких актів учасником на харчоблок є контрольним заходом по запровадженню процедур, які базуються на принципах НАССР саме в харчоблоках навчальних закладів.
Дата відповіді: 13.02.2020 11:33
Відповідь надана

Усунення дискримінаційних вимог в ТД

Номер: e1cd9e26627e40abb5051d8378e6044e
Дата опублікування: 11.02.2020 11:32
Опис: На Вимогу ТД інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції . 8.Копія акту інспектування або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин») виданого на харчоблок навчального закладу, де запроваджуються процедури які базуються на принципах НАССР. 9.Копія акту або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР») виданого на харчоблок навчального закладу, де запроваджуються процедури які базуються на принципах НАССР. Ознайомившись з спільним наказом який для Вас має рекомендаційний характер № 602/о/212-19/507-од від 12.11.2019 між Дніпропетровською ОДА та Головним управлінням держпродспожвслужби в Дніпропетровській області додаток 2 сторінка 8 Інші документи які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції п. 6, п. 7 в яких не має приписки, виданого на харчоблок навчального закладу, де запроваджуються процедури які базуються на принципах НАССР. Та звертаємо увагу на те що в попередній закупівлі UA-2019-11-15-002812-b яку ви відмінили по рішенню АМКУ такої вимоги не було, ви притримувались рекомендацій. Що Змінилося з того часу? Ви побачили документи учасників, яких документів в них не має та вирішили дописати ? Як рекомендацію просимо звернути увагу на ТД закупівлі послуг гарячого харчування UA-2019-11-18-002117-b проведену КЗО « Криворізька загальноосвітня школа-інтернат №7» ДОР. Та інші закупівлі відносно закупівлі послуг гарячого харчування чи послуг їдалень таких вимог немає у жодного замовника. Та внести зміни до ТД. Не відходьте від ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 3 Принципи здійснення закупівель. Просимо виключити ці дискримінаційні вимоги, ви обмежуєте коло учасників та даєте змогу приймати участь тільки учасникам які працюють на харчоблоках навчальних закладів. Ви бажаєте отримати якісну послугу, проводьте закупівлю вибираєте найвигіднішу пропозицію по ціні потім учасник на протязі 1 місяця впроваджує систему НАССР на вашому харчоблоці виходячи з ваших потужностей. Якщо у учасника є впроваджена система на інших потужностях він впровадить її і на Вашій після отримання доступу до неї та підтвердить це отриманням акту за формою № 466 та надасть Вам. Таким чином Ви не обмежуєте конкуренцію та отримаєте якісну послугу. Чим на вашу думку відрізняється харчоблок навчального закладу та громадської столової, кафе, ресторану ?
Відповідь: Шановний учасник! В Україні з 2017 року триває поетапний обов’язковий перехід на систему управління безпечністю харчових продуктів – НАССР (міжнародно визнаний метод виявлення та управління ризиками, пов’язаними із безпечністю харчових продуктів). Насамперед, це стосувалося великих потужностей, а з 20 вересня 2019 року всі українські підприємства харчової галузі, в тому числі і харчоблоки закладів освіти, які надають послуги з харчування, мають впровадити цю систему. НАССР в навчальних закладах – важливий інструмент для контролю безпеки харчування. Не достатньо тільки розробити документацію (вимога п.6 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції»), потрібно підтвердити розроблені програми контрольними заходами ( копіями актів інспектування за формою № 446, № 447, вимога п.8, та п.9 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції»). Шановний учасник, ми діємо згідно чинного законодавства України та згідно спільного наказу № 602/о/212-19/507-од від 12.11.2019 Дніпропетровської ОДА та Головного управління держпродспоживслужби в Дніпропетровській області. Уточнення, яке з’явилось в тендерній документації до нової закупівлі не може викликати ніяких труднощів у учасників попередньої закупівлі та інших учасників, оскільки у складі документації кожного учасника попередньої закупівлі були надані копії аналогічних договорів, щодо підтвердження досвіду виконання послуг, з яких зрозуміло, що послуги надавались всіма учасниками в навчальних закладах. Додатково зазначаємо, що за невпровадження на потужностях системи НАССР, на операторів ринку, згідно статті 65 Закону № 2042 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», можуть бути накладені штафні санкції: від 15 до 30 мінімальних заробітних плат.
Дата відповіді: 12.02.2020 12:37
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги в документації

Номер: c8c387fbf4d243ecaf92cf0c75de8361
Дата опублікування: 11.02.2020 10:51
Опис: Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-31-002949-a (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги за кодом ДК 021:2015 -55510000-8 - Послуги їдалень мною було встановлено що: У Додатку 1 п.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації ,які мають необхідні знання та досвід , вимагається надання Учасниками: 2.1.Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, дати останнього проходження курсів гігієнічного навчання (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2); Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо). 2.2.Копії особових медичних книжок (за формою 1-ОМК) водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі (обов’язково); 2.3.Копія звіту «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» форма 1-ДФ за останню звітну дату (квартал), з відміткою органу Державної фіскальної служби або з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. Відповідно до статті 11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 року № 2657-ХІІ, інформація про фізичну особу (персональні дані) це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Тобто, прізвище ім’я по батькові, індивідуальний податковий номер, інформація про місце проживання, інформація про освіту, досвід роботи, відомості про стан здоров'я і статеве життя та інше. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VІ регулює правові відносини, пов'язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв'язку з обробкою персональних даних. Відповідно до статті 2 Закон України «Про захист персональних даних» база персональних даних - іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних - фізична або юридична особа, якій законом або за згодою суб'єкта персональних даних надано право на обробку цих даних, яка затверджує мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. Згода суб'єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані є інформацією з обмеженим доступом. Передбаченням зазначених вище вимог в ТД, щодо надання в складі Тендерних пропозицій (далі за текстом - ТП) інформації про ПІБ, спеціальність, загальний досвід роботи працівників, документів: скан-копії форми 1ДФ та копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо)., Замовник порушує Закон України «Про захист персональних даних», а саме: частину 6 статті 6 Закону та порушує права потенційних Учасників, пов’язані з нерозголошенням та непоширенням інформації щодо персональних даних. Відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» передбачено, що не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Частиною 2 ст. 32 Конституції України передбачені положення, які не допускають збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Це означає, що особа, яка здійснює обробку (в тому числі збирання, зберігання, використання, поширення тощо) баз персональних даних повинна забезпечити охорону таких баз від несанкціонованого доступу третіх осіб. Враховуючи вищевикладене - розголошення персональних даних про фізичних осіб, можливе лише за наявності згоди таких осіб. У випадку відсутності згоди - чинне законодавство передбачає відповідальність винних у такому порушенні осіб. Однак, Замовником всупереч вимогам Закону визначено документи, відповідно до яких Тендерна пропозиція Учасника не буде відхилена. Надавати чи не надавати право роботодавцеві на використання та поширення своїх персональних даних, з метою участі в закупівлях, то є право працівника, а не обов’язок. Зазначена вимога також обмежує коло потенційних Учасників процедури закупівлі та порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-III (зі змінами та доповненнями) (далі за текстом - Закон). Враховуючи викладене, у разі відмови осіб (персональні дані яких зазначені у Тендерній пропозиції Учасника, в оригіналі інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: посада працівників, ПІБ, спеціальність, загальний досвід роботи та скан-копія форми 1ДФ; та копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо).,) надати згоду на розповсюдження персональних даних, Учасник процедури закупівлі не зможе виконати вказані вище вимоги Документації, тобто надати в складі ТП оригінал інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням в ній інформації: ПІБ, спеціальність, загальний досвід роботи; скан-копію форми 1ДФ та завірені копій трудових книжок ,або наказів або трудових дговорів на кожну особу зазначену у довідці, внаслідок чого пропозиція такого Учасника процедури закупівлі буде відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, з незалежних від Учасника процедури закупівлі причин. Дії замовника в частині встановлених вище умов ТД призводять до дискримінації потенційних Учасників процедури закупівлі, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону - не дискримінація Учасників. Також Замовником було порушено вимогу законодавства про забезпечення рівних умов для усіх учасників, що в подальшому призведе до не об’єктивного та не чесного вибору Переможця. Моє твердження стосовно цього питання, ґрунтується на практиці рішень Антимонопольного комітету України, а саме: - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, своїм рішенням № 818-р/пк-ск від 27.05.2013р. , з питання аналогічних порушень, встановила, що: «Враховуючи викладене, у разі відмови осіб (персональні дані яких зазначені у пропозиції конкурсних торгів учасника Процедури закупівлі) надати згоду на розповсюдження персональних даних, учасник Процедури закупівлі не зможе виконати вказану вище вимогу Документації, внаслідок чого пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає документації конкурсних торгів, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин. Дії замовника в частині встановлених вище умов Документації призводять до дискримінації учасників Процедури закупівлі, у тому числі, Скаржника, що є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону - не дискримінація учасників.». Й зобов’язала Замовника внести зміни до документації конкурсних торгів. - Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своїм рішенням № 11920-р/пк-пз від 21.11.2018р., пункт 15 Рішення , з питання аналогічних порушень, встановила, що: «Виконати наведену вище умову Документації зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які отримали згоду від працівників на обробку та розголошення своїх персональних даних та мають змогу надати наведені вище документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника) Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації». Й зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Керуючись вищевикладеним, вимагаю привести тендерну документацію у відповідність до Закону, а саме видалити з ТД вимоги необхідності надання Учасниками оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням в ній інформації: ПІБ, спеціальність, загальний досвід роботи; скан-копії форми 1ДФ; та копій документів що підтверджують трудові відносини на кожну особу зазначену у довідці. Доцільно замінити на надання Учасниками оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг, що є предметом закупівлі в довільній формі з інформацією про кількість, посади, будь-що, що не являється персональними даними працівників. У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства України вимагаємо усунути вищенаведене порушення, а у випадку неможливості його усунення, на підставі п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до пункту 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Абзацом першим п.3 статті 16 цього ж Закону замовникові надано право встановлювати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Організація харчування дітей (закупівля послуги гарячого харчування) – специфічний і не простий предмет закупівлі, при проведенні якого і вимагається документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та обов’язково Замовник просить документи, які підтверджують проходження персоналом учасника періодичного профілактичного медичного огляду. Ви як Учасник маєте розуміти, що всі працівники, які мають доступ до харчових продуктів та приготування їжі повинні мати медичні книжки, а Замовник повинен мати змогу це перевірити перед визначенням переможця закупівлі. Тому Учасник, як роботодавець для своїх працівників, повинен був заздалегідь передбачити (ще при прийнятті на роботу кожного працівника) про неможливість здійснення діяльності з надання послуг гарячого харчування без отримання згоди від працівника на обробку його персональних даних. Отже, володілець персональних даних, тобто Учасник, має отримати згоду від свого працівника на передачу його персональних даних у складі тендерних пропозицій і лише після отримання такої згоди готувати документи тендеру. Оскільки відповідно до положень частини 3 статті14 Закону України «Про захист персональних даних» виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, щодо видалення з тендерної документації вимог необхідності надання Учасником оригіналу інформаційної довідки, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, Замовник вважає за необхідне вимагати вищезазначену довідку у складі тендерної документації.
Дата відповіді: 13.02.2020 11:31
Відповідь надана

Вненсення змін до ТД

Номер: f496d1b3ae18457c9225737b66fe509a
Дата опублікування: 10.02.2020 12:32
Опис: Шановний замовник. Прочитавши Вашу відповідь на наше питання, щодо акту за формою №315/0 ви погодились внести зміни до ТД але не внесли їх. Коли буду Внесені зміни?
Відповідь: Шановний учасник! Зміни будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 12.02.2020 12:35
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 7eb7bcd04c8945feb2f3c7c2cf6166d5
Дата опублікування: 10.02.2020 12:12
Опис: Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції: п. 6. Документ(и) щодо наявності запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, для харчоблоку навчального закладу. 1. Які саме документи маються на увазі? 2. Для якого харчоблоку ? 3. Для якого закладу ?
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно п.6 розділу «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» містить вимогу щодо надання учасником документів, щодо наявності запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, для харчоблоку навчального закладу. Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено обов’язковість розроблення, введення в дію та застосування постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Оскільки 20 вересня 2019 року вимоги щодо запровадження НАССР набрали чинності і щодо так званих малих потужностей (харчоблоків навчальних закладів) учаснику закупівлі необхідно надати документи, які передбачені чинним законодавством України по запровадженню постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, для харчоблоку навчального закладу. Розділом ІІ наказу Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2012 року №1704/22016, передбачені вимоги до документації, необхідної для належного впровадження принципів системи НАССР. Рекомендації щодо документального оформлення запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР, розміщені у вільному доступі на сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за посиланням: http://www.consumer.gov.ua / Content Pages/Sistema_Haccp/
Дата відповіді: 12.02.2020 12:34
Відповідь надана

Щодо тердерної документації

Номер: 6bac5b21bfa5457ab56af00f964d4719
Дата опублікування: 07.02.2020 12:14
Опис: Шановний замовник ви закуповуєте послуги харчування чи послуги медичного обслуговування ? Наказ МОЗ №160 від 11.07.2000 року стосується медичних закладів, з наказу : В зв'язку з переходом закладів охорони здоров'я на міжнародну статистичну класифікацію хвороб десятого перегляду (МКХ-10) та з метою вдосконалення облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах. До санітарно-епідеміологічних відносяться заклади охорони здоров’я но не складські приміщення. Якщо Ваш учасник якимсь чином отримав цей документ то не треба його ліпити скрізь. Посилання на сайт міністерства охорони здоров’я України. http://old.moz.gov.ua/ua/portal/mtbr_sanitaryepidemiologic/ Ви бачите тут хоть одне складське приміщення ? МОЗ України від 17.03.2011р. № 145 про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць щодо даного наказу. Повідомляємо Вам, що при видачі акту за формою № 477, яка є даний час актуальною для підтвердження відповідності складського приміщення відповідно до наказу №477 08.08.2019 року. Є такі пунтки: П. 1.8 про дотримання санітарних заходів П. 3. Гігієнічні вимоги до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів Посилання на наказ та зразок акту http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE33934.html Шановний замовник, ви закуповуєте послуги гарячого харчування ми розуміємо, що Ви бажаєте отримати якісну послугу з якісних товарів та, щоб учасник підтвердив свою спроможність надати цю послугу. Підтвердженням відповідності складських приміщень для зберігання швидкопсувних товарів бакалійної групи та овочевої є АКТ за формою № 477 та АКТ № 466 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Просимо Вас бути розсудливим та виключити дану дискримінаційну вимогу з ТД в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ та правоохоронних органів.
Відповідь: Шановний учасник! Дійсно, наш заклад закуповує не послуги медичного обслуговування, а послуги гарячого харчування і ми вдячні Вам за розуміння, що наші вимоги до кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації пов’язані з бажанням отримати якісну послугу. Думаємо, що буде корисною для Вас, шановний Учасник, інформація, яка, в тому числі, є причиною внесення нами до тендерної документації вимоги надання Учасником копії акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту (складського приміщення Учасника) за формою 315/0. Інформуємо Вас про те, що при наявності екстрених повідомлень про різні випадки проявів захворювань у ліцеїстів на хвороби кишкової групи, або навіть підозру на захворювання, у закладі проводяться регулярні епідрозслідування відповідними органами, при яких відбувається збір даних та вивчається вся відповідна документація (з наданням копій документів). І в першу чергу при епідрозслідуваннях (у випадку наявності таких повідомлень) збір даних та вивчення документації відбувається в їдальні та харчоблоці ліцею-інтернату, де Ви плануєте, як учасник, надавати послуги, (в т.ч. відбувається санітарно-епідеміологічне обстеження організації харчування, дезінфекції посуду, вивчення присутності заборонених страв у меню, вивчення організації доочищення питної води та організації питного режиму, вивчення журналів здоров’я працівників харчоблоку, журналів бракеражу сирої та готової продукції та багато іншого). Відповідно до ст. 39 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" державний санітарно-епідеміологічний нагляд здійснюється відповідно до Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, що затверджується Кабінетом Міністрів України, вибірковими перевірками дотримання санітарного законодавства за планами органів державної санітарно-епідеміологічної служби, а також позапланово залежно від санітарної, епідемічної ситуації та за заявами громадян. З метою підтвердження Учасником відповідності складського приміщення вимогам санітарних норм, та наявності відповідного документу на випадок епідрослідувань і вимагається копія акту санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкту (складського приміщення Учасника) за формою 315/0. Жодного разу, у своїх зверненнях до нас про заміну цієї наче б то дискримінаційної вимоги, Ви, як учасник, не зазначили причину неможливості отримання такого акту. Але ми готові внести зміни до тендерної документації, замінивши акт по формі 315/0, на акт державного контролю за формою 447 (для складських приміщень), про який Ви зазначаєте у своєму зверненні, але зазначаємо, що у випадку перемоги у тендерних процедурах та здійсненні послуг гарячого харчування Ви повинні бути готовими до того, що тільки наявності акту за формою 447 буде не достатньо і Вам можливо прийдеться для підтвердження дотримання вимог санітарного законодавства у складських приміщеннях надати при епідрослідуваннях і акт за формою №315/0.
Дата відповіді: 10.02.2020 11:50