-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Завершена
4 226 691.59
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 12 250.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 12 250.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 14:14 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
неправомірне допущення до аукціону
Номер:
7003850a2fb94a30b3a9d9a47a121c21
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-002949-a.c1
Назва:
неправомірне допущення до аукціону
Скарга:
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Фізична особа підприємець
Реут Андрій Олександрович, код 3068216459, адреса: вулиця Казахська буд. 26 кв. 2, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, Україна, 50012
телефон: 0982955216
Замовник: КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з
ПВФП "ДОР"
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25004393
50027, Україна, Дніпропетровська область,
м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень, (послуги гарячого харчування)
(Нot meals serving)
Ідентифікатор закупівлі
UA-2020-01-31-002949-a
ID 38a77ab9d2164f2c9181f1db2024f181
Ідентифікатор плану
UA-P-2020-01-31-005658-a
Плата за подання скарги – 5000, 00 грн.
СКАРГА
НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
(у порядку ст.. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
31 січня 2020 року КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР" (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги з публікацією англійською мовою за предметом закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 -Послуги їдалень. Загальна очікувана вартість 4`226`691.59 грн (без ПДВ). Номер оголошення: UA-2020-01-31-002949-a.
Після обговорення умов тендерної документації, головою тендерного комітету Замовника затверджено тендерну документацію (надалі – Документація) для процедури закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою згідно предмету закупівлі: «код (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») – 55510000-8 Послуги їдалень (послуги гарячого харчування). Рішення тендерного комітету про затвердження тендерної документації оформлене протоколом № 15 від 14.02.2020 року.
Відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій на участь у вищезазначеній процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції таких учасників:
ТОВ "МІКА ГРУП"
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
ФОП Реут Андрій Олександрович.
Згідно з протоколом прекваліфікації, сформованим та оприлюдненим Замовником в системі електронних закупівель 11.03.2020 року, до аукціону було допущено всіх учасників.
ФОП Реут Андрій Олександрович (надалі – Скаржник) з рішенням Замовника щодо допуску до аукціону пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" не згоден, вважає зазначене рішення таким, що прийняте без належного вивчення тендерної пропозиції учасника та порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), на підставі наступного.
Відповідно до вимог додатка 1 п. 1.1 Тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідно надати довідку щодо наявності складського(их) приміщення (нь) для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. холодильного обладнання, транспортного(их) засобу(ів)) у кількості необхідній для надання послуг (Зразок № 1).
Тобто відповідно до умов тендерної документації вищезазначена довідка має бути встановленого зразка Замовником.
Однак учасник ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає встановленому зразку Замовника (додаток 1).
Крім того, у відповідності до додатку 1 п. 1.3. Тендерної документації, необхідно надати копію акту інспектування або копія листа територіального органу Держпродспоживслужби, що підтверджує додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин») виданого на складські (ке) приміщення.
Всупереч учасником ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" завантажено копія акту №447 складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин») видане не на складське приміщення, а на потужність, яка виробляє харчові продукти кінцевому споживачу, мають тридцять осіб робочого персоналу та займають площу 169,0 кв.м., згідно договором оренди № 01/09-1 від 01.09.2018 з ФОП Шаркун О.Г. (додаток 2).
Також відповідно до п.2.2 додатку 1 Тендерної документації, необхідно надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів та дату проходження останнього медичного огляду та флюорографії, дати останнього проходження курсів гігієнічного навчання (в кількості достатній для забезпечення надання послуг). Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції. (Зразок № 2); Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо).
Учасником ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" надаються накази (розпорядження):
1. № 1740-п від 02.08.2019 року про тимчасове переведення Ємельянової Ірини Григорівни з посади кухонного робітника на посаду мийника посуду (додаток 3);
2. №1737/1-п від 01.08.2019 року про тимчасове переведення Кошарук Оксани Олегівни з посади кухонного робітника на посаду прибиральника виробничих приміщень (додаток 4);
3. № 3518 від 03.09.2018 року про тимчасове переведення Гайдук (Кисточка) Олени Олександрівни з завідувача виробництва на посаду техніка-технолога з технології харчування (додаток 5).
Тобто зазначені накази підтверджують, що вищезазначені працівники
переведені з основного місця роботи на тимчасове, однак в складі тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" відсутні накази про прийняття цих працівників на роботу, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів щодо надання послуг спеціалістами, тощо).
Крім цього, в довідці про наявність у ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг зазначено невірно посаду Рєзніка Ігора Григоровича, а саме замість вірної «водій автотранспортних засобів» зазначено невірна «водій» (додаток 6).
Встановлення замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно ч.1 ст. 30 Закону.
Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" тендерний комітет своїми діями, а саме – незаконним та безпідставним допущенням до аукціону пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", яка не відповідала умовам Документації, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 3 Закону, зокрема об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР".
3. Забов’язати Замовника скасувати рішення, що оформлене протокол прекваліфікації сформованого 11.03.2020 року про допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5".
Додатки в 1 екземплярі:
1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
2. Копія акту №447;
3. Наказ № 1740-п від 02.08.2019 року;
4. Наказ № №1737/1-п від 01.08.2019 року;
5. Наказ № 3518 від 03.09.2018 року;
6. Наказ № 5/97 від 02.01.2018 року, довідка про наявність у ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг;
7. Квитанція про сплату збору за подання скарги.
З повагою,
ФОП Реут Андрій Олександрович
16.03.2020
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення 16.03.2020 20:53
- Скарга 16.03.2020 21:00
- рішення від 19.03.2020 № 5257.pdf 19.03.2020 18:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2020 № 6390.pdf 06.04.2020 17:31
- рішення від 03.04.2020 № 6390.pdf 08.04.2020 20:14
- ОРЕНДА СКЛАДУ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА.PDF 26.03.2020 11:25
- ДНІПРОСТАЛІВСЬКА 1.PDF 26.03.2020 11:25
- Довідка про МТБ.PDF 26.03.2020 11:25
- ЕКСПЛУАТАЦ ДОЗВІЛ СКЛ ДНІПРОСТ 1.PDF 26.03.2020 11:25
- Витяг з ТД (додаток №1).docx 26.03.2020 11:25
- Грунтовні пояснення.docx 26.03.2020 11:25
- Грунтовні пояснення.pdf 26.03.2020 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2020 20:53
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2020 18:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.04.2020 20:15
Задовільнена:
Так