• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області

Завершена

7 548 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 744.00 UAH
Період уточнення: 29.01.2020 18:03 - 19.02.2020 18:08
Відповідь надана

щодо кваліліфікаційних вимог

Номер: 204b45e9871b46c89abda95b2a6d8eda
Дата опублікування: 19.02.2020 12:46
Опис: Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Керуючись частиною першою статті 23 Закону стосовно вашого звернення повідомляємо наступне: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16. Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. При цьому відомості щодо освіти (спеціалізація, спеціальність, кваліфікація) зазначаються Учасником відповідно до інформації вказаної у дипломі чи іншому документі про освіту. Так, частиною 3 ст.7 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння)” Пунктом 20 ч.1 ст.1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти. Згідно ч.2 ст.9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами. Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами. Тобто зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі
Дата відповіді: 21.02.2020 16:45
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 095c6e2292a04a2aa1a8fd6b4f2cc19d
Дата опублікування: 18.02.2020 14:39
Опис: Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Керуючись частиною першою статті 23 Закону стосовно вашого звернення повідомляємо наступне: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій та один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16. Згідно ч.3 статті 16 Закону визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю, а також документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком). При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить, а отже трудова книжка має надаватись у повному обсязі.
Дата відповіді: 21.02.2020 16:42
Відповідь надана

внесення змін до тендерної документації

Номер: 9554d8e127cd43158d164a042a8c6412
Дата опублікування: 07.02.2020 15:33
Опис: Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку №3 "Проект договору" тендерної документації, а саме замінити в тексті договору рік 2019 на 2020.
Відповідь: Керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), враховуючи звернення за роз'ясненнями, яке надійшло через електронну систему закупівель о 15:33 07 лютого 2020, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області (далі – Замовник) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету Замовника від 12.02.2020 № 25 до тендерної документації по предмету закупівлі: Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області за кодом згідно з ДК 021:2015 – 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії, були внесені зміни, зокрема викладено в новій редакції Додаток № 3 до тендерної Документації «Проект договору».
Дата відповіді: 12.02.2020 18:22
Відповідь надана

До Технічного завдання

Номер: 0604e69f50c94250b72be7f561990c73
Дата опублікування: 04.02.2020 12:36
Опис: При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: На даний час для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків згідно з вимогами розділу ІІI Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками (далі – Інструкція), затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 (далі – Наказ). Згідно з п.1.3 розділу І «Загальні положення» Інструкції: Межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Замовник - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, власник (користувач) земельної ділянки, який замовляє роботи із встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Згідно з п. 2 Наказу межові знаки, які встановлені з метою закріплення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) до набрання чинності Наказом (01.01.2011), є дійсними і підлягають заміні лише при добровільному зверненні власника (користувача) земельної ділянки. Отже тип межових знаків залежить від дати їх встановлення, від вибору замовника та від вимог законодавчих і нормативно-правових документів, які діяли на момент закріплення меж адміністративно-територіальних утворень межовими знаками.
Дата відповіді: 07.02.2020 20:24
Відповідь надана

До Технічного завдання

Номер: a299395085084d1691ceaeb33bbe74b1
Дата опублікування: 04.02.2020 12:35
Опис: Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Відповідь: Топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель виконуються в системах координат і системах висот відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000, затвердженому наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 02.12.2016 р. № 509. Система координат УСК-2000, система висот-Балтійська 1977р.
Дата відповіді: 07.02.2020 17:02
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: f542620c9c304673bfb563b4b7261494
Дата опублікування: 04.02.2020 12:09
Опис: Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 488,00 грн. (Сімдесят п'ять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель. Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
Дата відповіді: 07.02.2020 16:49
Відповідь надана

Питання відносно додатків

Номер: 1768868300a343c0908f13aad20d3a33
Дата опублікування: 03.02.2020 13:04
Опис: Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник завантажує в Системі проект договору, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації. Під «підписаний» мається на увазі те, що у разі згоди з усіма умовами проекту договору, Учасник торгів підписує кожну сторінку проекту Договору із зазначенням посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи, скріплює печаткою (за наявності). Під «оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації» мається на увазі, те що під час завантаження в електронну систему закупівель проекту договору слід дотримуватись форми і змісту проекту Договору, викладеного у Додатку № 3 до тендерної документації. Тендерна документація не містить вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до проекту договору оприлюдненого Замовником, а отже відсутність інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, відповідно до ст.27 Закону, згідно з якою інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій розкривається автоматично лише перед початком електронного аукціону, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Дата відповіді: 06.02.2020 20:13
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: aa0eeb1b891244c693cf89ad3c731aaf
Дата опублікування: 03.02.2020 12:19
Опис: Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю. Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). Згідно пункту 5.9 Проекту договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді. Згідно пункту 5.10 Проекту договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі. Отже, умовами Проекту Договору передбачене щомісячне складання акту приймання наданих послуг на протязі терміну дії Договору із врахуванням фактичного обсягу наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Дата відповіді: 06.02.2020 20:07