-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області
Завершена
7 548 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 744.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 744.00 UAH
Період оскарження:
29.01.2020 18:03 - 25.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Номер:
ead715f533c7418c89148d267e291c7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-004567-b.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Скарга:
Детально в тексті скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-01-29-004567-b_Скарга_ДГК Дніпропетровська.pdf 03.04.2020 00:21
- UA-2020-01-29-004567-b_Скарга_ДГК Дніпропетровська.docx 03.04.2020 00:21
- Платіжне доручення.pdf 03.04.2020 00:21
- Довіреність Прудкий.pdf 03.04.2020 00:21
- Рішення від 06.04.2020 № 6524 (+лист Замовнику) .pdf 06.04.2020 19:27
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.04.2020 № UA-2020-01-29-004567-b.a1.pdf 23.04.2020 20:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2020 № 7933.pdf 27.04.2020 21:31
- Рішення від 24.04.2020 № 7933.pdf 29.04.2020 21:00
- 3.4 нформація_ що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям-довідки.pdf 13.04.2020 18:03
- 4 Проект договору.pdf 13.04.2020 18:03
- UA-2020-01-29-004567-b-open.pdf 13.04.2020 18:03
- Лист-пояснення на АМКУ ГУД Дніпро (оголошення _ UA-2020-01-29-004567-b) 1.docx 13.04.2020 18:03
- сканирование.pdf 13.04.2020 18:03
- протокол _ 47.doc 30.04.2020 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2020 00:21
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 19:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2020 21:01
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2020 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник розглянув рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7933-р/пк-пз від 24.04.2020 та погоджується його виконати.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Номер:
45a9238b38cf4270bef5c03347cec52e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-29-004567-b.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та допущення до аукціону тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Скарга:
Головним управлінням Держгеокадастру у Дніпропетровській області (надалі - Замовник) 29.01.2020 було оголошено закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою в системі Ргоzzoro за номером в ЦБД a35dfd77d74248608a18b09a878c4905 предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії» (проведення державної інвентаризації земель у Дніпропетровській області)
За результатами перекваліфікації Учасників, тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» було допущено до аукціону, а тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було відхиллено, зазначені дії та рішення Замовника є неправомірними та порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав:
1. Щодо відхилення тендерної пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» :
Замовником було відхиллено ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» з наступних підстав: Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Пропозиція відхиляється згідно п.1.ч.1. ст. 30 Закону, у зв’язку з тим, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 цього Закону. Тендерною документацією у п.п. 2.5. розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, що учасник повинен надати: «Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД». Учасником у складі тендерної пропозиції надано накази про прийняття на роботу та окремі сторінки трудових книжок (лише заповнені сторінки). Слід зауважити, що тендерною документацію не передбачено часткове подання документа. Виходячи з вищенаведеного, слід вважати, що документ надано не в повному обсязі, тобто частково, що суперечить умовам тендерної документації.
ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає його таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ «ЛЕНД.КОМ» та положення Тендерної документації (надалі - ТД) (Додаток 2) з наступних підстав:
Вимоги тендерної документації: п. 2.5. Документи (наприклад: трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, вказаними у довідці 2.1 цього розділу ТД.
Отже, положення тендерної документація не містять вимоги про надання учасником пустих сторінок трудової книжки.
У тендерній пропозиції (надалі – ТП) ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано: Довідку яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю вих.№395 від 25 лютого 2020р.(Додаток 3) із зазначенням наступних працівників : Листоферов А.А.; Підборський Є.Ю.; Бистров О.В.; Перехрест Д.В.
Відповідно на вимогу п. 2.5 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано трудові книжки на всіх працівників, які підтверджують наявність в ТОВ «ЛЕНД.КОМ» трудових відносин із працівниками, що зазначені в довідці Вих. №395 від 25 лютого 2020р.(Додаток 4)
Твердження Замовника, щодо надання ТОВ «ЛЕНД.КОМ» не повного обсягу трудових книжок є помилковим, оскільки :
Положеннями тендерної документації передбачено, що трудові книжки надаються для підтвердження в учасника трудових відносин із працівниками, також Замовник сам підтверджує, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ» надано лише заповнені сторінки трудових книжок, тобто ті, що підтверджують трудові відносини працівників та ТОВ «ЛЕНД.КОМ» .
Таким чином із вище наведеного вбачається не відповідність рішення Замовника та вимог ТД, оскільки згідно вимог ТД, скановані сторінки трудових книжок необхідні для підтвердження трудових відносин учасника та працівників, в такому випадку не зрозумілим є те які саме відомості можливо підтвердити пустими сторінками трудових книжок.
Згідно п. 2.4 Наказу Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.93р. « Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» :
« Усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження).
Таким чином трудові книжки подані у ТП ТОВ «ЛЕНД.КОМ» у повному обсязі, заповненні відповідно до законодавчо визначених правил та дають можливість Замовнику переконатися, що працівник дійсно перебуває на тій чи іншій посаді у штаті ТОВ «ЛЕНД.КОМ», що в свою чергу підтверджує наявність трудових відносин між працівниками та ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
Виходячи із вищезазначеного ТОВ «ЛЕНД.КОМ» було повністю виконано вимоги ТД.
1. Щодо неправомірного допущення ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»:
Згідно вимог ТД: п. 2 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
Строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії ТП розраховується з наступного дня після розкриття ТП Системою).
Згідно вимог ТД п. 4 Розділу « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: ТП вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП.
Згідно ч. 1 ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Згідно вимог ТД п. 1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та інформації розміщеною на електронному майданчику : Дата: 29.02.2020 року. Час: визначається Системою автоматично. Відповідно до інформації розміщеною на електронному майданчику Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений системою: 29.02.2020 18:08
Таким чином розкриття тендерних пропозицій згідно інформації на електронному майданчику відбулося 29.02.2020. Відповідно ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» діє з дати розкриття, а саме з 29.02.2020.
У складі ТП ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»: Надано Банківську гарантію (надалі – БГ) №71.00.017343 від 28.02.2020 відповідно до положень даної БГ вона набуває чинності з «01» березня 2020 року та діє по «29» травня 2020 рік включно.(Додаток 5)
Таким чином на момент розкриття ТП, БГ надана ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» була не чинною, окрім цього враховуючи положення ТД, а саме: строк дії забезпечення ТП повинен чітко відповідати строку дії ТП та враховуючи, що строк дії ТП 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття ТП, а день розкриття є 29.02.2020 р. – БГ не відповідає вимогам ТД та на момент розкриття була не чинною!
Відповідно керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕНД.КОМ»
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДГК Дніпро_signed.pdf 03.04.2020 11:28
- Додаток 1 (6).pdf 03.04.2020 11:28
- Додаток 2 (11).pdf 03.04.2020 11:28
- Додаток 3 (9).pdf 03.04.2020 11:28
- Додаток 4 (7).pdf 03.04.2020 11:28
- Додаток 5 (3).pdf 03.04.2020 11:28
- рішення від 06.04.2020№6506+лист замовнику.pdf 06.04.2020 19:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2020 № 7708.pdf 23.04.2020 15:56
- Рішення від 22.04.2020 № 7708.pdf 27.04.2020 21:48
- Додаток 3 Відповідь розяснення Замовника від 21.02.2020 щодо надання трудових книжок у повному обсязі.docx 15.04.2020 15:12
- Додаток 2 Трудові книжки ТОВ ЛЕНД.КОМ.pdf 15.04.2020 15:32
- Додаток 1 Банківська гарантія ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВИС.pdf 15.04.2020 15:32
- Лист-пояснення на АМКУ по суті скарги ТОВ ЛЕНД.КОМ(оголошення _ UA-2020-01-29-004567-b).docx 15.04.2020 17:49
- Лист пояснення на АМКУ _2851_0_2-20 по суті скарги ТОВ ЛЕНД.КОМ.pdf 15.04.2020 18:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2020 11:28
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 19:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.04.2020 21:48
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2020 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник розглянув рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7708-р/пк-пз від 22.04.2020 та погоджується його виконати.
Задовільнена:
Так