• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги з проведення державної інвентаризації земель у Київській області)

Завершена

5 897 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 487.50 UAH
Період уточнення: 29.01.2020 17:26 - 21.02.2020 11:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: fe2936ee8a154a5399ca65fa1ea5039f
Дата опублікування: 19.02.2020 12:36
Опис: Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16. Відповідно до пункту 5 розділу інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. Пунктом 20 частини 1 статті 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація - складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти. Частиною 3 статті 7 Закону України «Про вищу освіту» у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань - для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння). Згідно з частиною 2 статті 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами. Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами. Тобто, стовпчик «Спеціалізація по диплому» таблиці у пункті 2.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі.
Дата відповіді: 21.02.2020 14:53
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: 4863b6422e9e4fb1afdc45a1aa191433
Дата опублікування: 18.02.2020 14:05
Опис: Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком). При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
Дата відповіді: 19.02.2020 14:46
Відповідь надана

Щодо повірки

Номер: f953c6b953504e76a8e73a016d6b6409
Дата опублікування: 12.02.2020 13:36
Опис: Доброго дня! Замовник в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначає документи, які повинен надати учасник для участі у процедурі закупівлі, а саме: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати: 1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою». При цьому, серед іншого у довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про наявність супутникового обладнання GPS-приймачів (не менше 1 штуки), електронних тахеометрів (не менше 1 штуки). 1.2. Документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці, згідно з підпунктом 1.1 цього пункту ТД. Просимо надати роз’яснення, що є доказом метрологічної простежуваності до національних еталонів для засобів вимірювальної техніки, які не застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, а саме: для GPS-приймачів? Так як, в пункті 2 статті 17 Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» зазначено, що Кабінет Міністрів України встановлює Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. GPS-приймач в цьому Переліку не зазначено (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/374-2015-%D0%BF#n9).
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та засобів вимірювальної техніки. До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: 6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; 11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем Відповідно до пункту 26 Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній перевірці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 374, глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення входять до категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, за видами діяльності, що належать до сфери законодавчо регульованої метрології (стаття 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність») – 6 і 11. В свою чергу, пунктами 1 і 7 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», а також пунктом 4 Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193, вказано, що ЗВТ (засоби вимірювальної техніки) підлягають періодичній повірці, повірці після ремонту, а також можуть проводитися позачергова, інспекційна та експертна повірки. Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться за методиками повірки, які визначаються нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності, або національними стандартами. Інтервали повірки апаратури встановлюються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1195 «Про затвердження порядку встановлення міжповірочних інтервалів для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями». Відповідно до пункту 2 цього Порядку визначені значення: - первинний міжповірочний інтервал для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - первинний міжповірочний інтервал) - значення міжповірочного інтервалу, яке встановлюється для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями вперше; - міжповірочний інтервал для законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (далі - міжповірочний інтервал) - проміжок часу або напрацювання між двома послідовними повірками законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, протягом якого метрологічні характеристики такого засобу повинні відповідати встановленим вимогам. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 р. №1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» визначено, що глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення відповідно до найменування категорій законодавчо врегульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, складає міжповірочний інтервал 1 рік. Оформлення результатів періодичної, позачергової, інспекційної, експертної повірок та повірки після ремонту здійснюється відповідно до розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193.
Дата відповіді: 14.02.2020 14:03
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 36ad45f48bbf406f91d3fe285cbb7f2d
Дата опублікування: 04.02.2020 13:08
Опис: При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками здійснюється відповідно до наказу Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 № 376 «Про затвердження Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками». Згідно з зазначеною Інструкцією для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків. Точність визначення координат межових знаків має відповідати значенням, вказаним в п. 3.10 зазначеної Інструкції: Середньоквадратична похибка місцезнаходження межового знака відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі, геодезичних мереж згущення, міських геодезичних мереж не повинна перевищувати: у містах Києві, Севастополі, містах – обласних центрах та містах обласного підпорядкування – 0,1 м; в інших містах та селищах – 0,2 м; у селах – 0,3 м; за межами населених пунктів для земельних ділянок площею до 10 га – 0,5 м, а площею 10 га і більше – 2,5 м.
Дата відповіді: 06.02.2020 19:44
Відповідь надана

До Технічного завдання

Номер: bd59fb2d6d744c18bb1036b4871e687f
Дата опублікування: 04.02.2020 13:06
Опис: Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Відповідь: Пунктом 1 розділу ІІ Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 №509 (є обов’язковим для використання розробниками документації із землеустрою), визначено, що координатною основою при здійсненні робіт із землеустрою є Державна геодезична референцна система координат УСК-2000 (далі – система координат УСК-2000). Зазначеним Порядком визначено, що система координат УСК-2000 встановлюється за умови паралельності її осей просторовим осям системи ITRS. За поверхню відліку в системі координат УСК-2000 приймається референц-еліпсоїд Красовського. Система координат УСК-2000 має однозначний геодезичний зв’язок із системою ITRS/ITRF2000. Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадтського футштока.
Дата відповіді: 06.02.2020 18:50
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: bfc3fb55cdbf403fb21d5745ea18c25c
Дата опублікування: 04.02.2020 12:32
Опис: Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії тендерної пропозиції розраховується з наступного дня після розкриття тендерної пропозиції Системою).
Дата відповіді: 06.02.2020 17:06
Відповідь надана

Питання відносно додатків

Номер: c4d9c8915d0b4ddea13b9cce599b10af
Дата опублікування: 03.02.2020 13:16
Опис: Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації. Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить. Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності. Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону
Дата відповіді: 06.02.2020 16:32
Відповідь надана

Лист згода на обробку персональних даних

Номер: 95492759401d486c9f9a093c8ce31b17
Дата опублікування: 03.02.2020 12:50
Опис: Додатком № 3 до тендерної документації передбачено надання листа-згоди на обробку наявних персональних даних. Надайте відповідь чи має він надаватися лише на уповноважену особу учасника, чи має він надаватися на всіх фізичних осіб, інформація про яких надається у складі тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Відповідно до статті 14 Закону (із змінами) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Передача персональних даних іншим особам може бути проведена виключно в межах Закону України “Про захист персональних даних” та після отримання письмової згоди. Оскільки у тендерній документації у деяких випадках від учасників можуть вимагатися відомості, які підпадають під визначення персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних», у підпункті 15 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачається подання письмової згоди на обробку наявних персональних даних за формою згідно з Додатком №4 до ТД (у шапці додатку помилково вказано нумерацію додатку «3», буде внесено відповідні зміни до ТД). Таким чином, лист–згода на обробку наявних персональних даних надається у разі, якщо у складі документації, яка надається учасником, наявні персональні дані фізичних осіб, – на кожну таку особу
Дата відповіді: 05.02.2020 19:15
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: 7c5a6381c038477d840291c4f279ea0a
Дата опублікування: 03.02.2020 12:49
Опис: Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю. Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця). Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді. Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі. Виконанням договору Виконавцем в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю
Дата відповіді: 05.02.2020 19:12