-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення державної інвентаризації земель у Львівській області
Завершена
6 740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 700.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2020 15:55 - 21.02.2020 11:00
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
b69e4da3910c4bda9324de144dd86884
Дата опублікування:
19.02.2020 12:27
Опис:
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Пунктом 20 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що спеціалізація - складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька профільних спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти.
Частиною 3 ст. 7 Закону України «Про вищу освіту» встановлено, що в дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) - також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч. 2 ст. 9-1 Закону України «Про вищу освіту» заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Таким чином, спеціалізація зазначається у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра у разі самостійного присвоєння закладом вищої освіти при присуджені освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідними освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація по диплому» у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» заповнюється у разі наявності таких відомостей у дипломі.
Дата відповіді:
21.02.2020 16:17
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
7c65ad8af43e4658a84bf0716d08f8db
Дата опублікування:
18.02.2020 13:50
Опис:
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
При наданні трудової книжки на підтвердження кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» завантажуються всі сторінки в повному обсязі.
Дата відповіді:
20.02.2020 16:27
Відповідь надана
щодо реквізиті тендерної документації
Номер:
a15be6b07fec49e5a86ec35c864892bf
Дата опублікування:
07.02.2020 16:06
Опис:
Доброго дня!
У тендерній документації на закупівлю відсутні її реквізити, а саме, не зазначено дату та номер рішення тендерного комітету, яким затверджено тендерну документацію. Оскільки при оформлені банківської гарантії надаються реквізити тендерної документації просимо внести необхідні коригування.
Відповідь:
Вимоги до тендерної документації чітко визначені ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680, якими не передбачено обов’язкове зазначення номера протоколу.
Крім цього, робота банків щодо здійснення гарантійних операцій регулюється постановою Національного банку України № 639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (3 лютого 2018 року набрала чинності Постанова Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»).
Чинна постанова НБУ передбачає зменшення кількості паперових документів, які використовуються при оформлені гарантій. Так, тепер учаснику торгів не потрібно подавати до банку зазначену дату та номер рішення тендерного комітету яким затверджено тендерну документацію, достатньо надати банку інформацію для ідентифікації закупівлі, наприклад номер оголошення тендеру.
Дата відповіді:
10.02.2020 17:02
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
049457d56eb74ad2a451a7856054a895
Дата опублікування:
04.02.2020 13:12
Опис:
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень.
Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь:
Закріплення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) межовими знаками та зокрема види межових знаків визначено Інструкцією про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 №376, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.06.2010 за №391/17686. Для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) використовуються три види межових знаків.
Дата відповіді:
06.02.2020 16:18
Відповідь надана
До Технічного завдання
Номер:
f636372ef32c48db8c67d59b6fe2cdd1
Дата опублікування:
04.02.2020 13:11
Опис:
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи.
В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Відповідь:
У відповідності до Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затвердженому Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 №509, використовується система координат УСК-2000.
Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Крондштадського футштоку.
Дата відповіді:
06.02.2020 16:12
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
a44ac52b724344418e27c127c704cea3
Дата опублікування:
04.02.2020 12:33
Опис:
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.4 ст.25 закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
-Відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого нам забезпечення тендерної пропозиції;
-Погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
Також відповідно до п.10 ч. 2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
Дата відповіді:
06.02.2020 12:11
Відповідь надана
Питання відносно додатків
Номер:
de49d770a5354d36961f92f66c69c2e1
Дата опублікування:
03.02.2020 13:17
Опис:
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких
оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов'язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Дата відповіді:
05.02.2020 17:29
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
05bb3e47870546829f1dda06f5d00d63
Дата опублікування:
03.02.2020 12:52
Опис:
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов'язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п'яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Дата відповіді:
05.02.2020 17:16