-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Проведення державної інвентаризації земель у Волинській області
Завершена
5 055 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 275.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2020 09:42 - 21.02.2020 09:46
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
8aaeda168c7342a4a17f5745c6bbb455
Дата опублікування:
19.02.2020 12:21
Опис:
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці.
Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Відповідь:
Законом України "Про вищу освіту" передбачено наявність інформації щодо рівня та ступеня освіти. Інформація щодо "спеціалізації по диплому" зазначається учасником відповідно до вказаної в дипломі чи іншому документі про освіту
Дата відповіді:
21.02.2020 11:35
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
9c3e10d3d5fd427184641b48fceb5d67
Дата опублікування:
18.02.2020 13:20
Опис:
Доброго дня!
Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином?
Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення
закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є
забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері
публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують
вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою
закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі
Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна
містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації,
тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими
полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому
режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен
бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg
та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної
пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та
доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення
на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не
відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або
неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення
тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної
пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які
підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить
Дата відповіді:
19.02.2020 14:17
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
c9aa935d9c7c44bb87acf967e19b25b4
Дата опублікування:
14.02.2020 12:43
Опис:
Для оформлення банківської гарантії банку необхідно надати розрахунковий рахунок Замовника
Відповідь:
для оформлення банківської гарантії рахунок:
UA355239003000090306
Дата відповіді:
18.02.2020 10:54
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
26a68a66a16a405db8b108a8316e1fe2
Дата опублікування:
14.02.2020 12:41
Опис:
Зазначте розрахунковий
Відповідь:
для оформлення банківської гарантії рахунок:
UA355239003000090306
Дата відповіді:
18.02.2020 10:53
Відповідь надана
внесення змін
Номер:
15bfe6ba22c54660a85cd94f9b0d46fa
Дата опублікування:
07.02.2020 16:01
Опис:
Доброго дня!
У тендерній документації на закупівлю відсутні її реквізити, а саме, не зазначено дату та номер рішення тендерного комітету, яким затверджено тендерну документацію. Оскільки при оформлені банківської гарантії надаються реквізити тендерної документації просимо внести необхідні коригування.
Відповідь:
Вимоги до технічної документації чітко визначені ст.22 Закону та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680,якими не передбачено обов’язкове зазначення номера протоколу.
Крім цього,згідно постановою Правління національного банку України від 15.12.2004 № 639 затверджено положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах,відповідно до пункту 26 якого «дата,номер і назва» відповідного документа,з якого виникають базові відносини зазначено (у разі наявності таких реквізитів).Тобто,обов’язкове зазначення даних реквізитів не передбачено чинним законодавством. Однак, додатково повідомляємо: тендерна документація затверджена протоколом № 2 від 29 січня 2020 року.
Дата відповіді:
11.02.2020 10:28
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
c667e80f625948078440fb5ed342323e
Дата опублікування:
04.02.2020 12:34
Опис:
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником,
в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли
забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у
зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок
здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного
банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом
її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50550.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії
тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття
тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція
відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах
Дата відповіді:
05.02.2020 15:29
Відповідь надана
Питання відносно додатків
Номер:
8069c846fab0417eb71a7787b4a14eec
Дата опублікування:
03.02.2020 13:18
Опис:
Доброго дня!
Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проект договору
про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Вимоги до учасників щодо заповнення та/або внесення будь-яких змін чи інформації до оприлюдненого Замовником проекту договору
тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити
інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються
учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за
необхідності.
Відсутність іншої інформації, передбаченої проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), не вважається
порушенням умов цієї тендерної документації та не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. Наявність (відображення та/або
заповнення) до закінчення строку подання тендерних пропозицій будь-якої інформації про цінові та вартісні характеристики поданої
тендерної пропозиції, в тому числі передбаченої для внесення (відображення та/або заповнення) в проект договору (Додаток № 3 до
тендерної документації), вважатиметься невідповідністю такої тендерної пропозиції умовам тендерної документації, та призведе до її
відхилення на підставі частини першої статті 30 Закону.
Дата відповіді:
05.02.2020 15:23
Відповідь надана
Щодо проекту договору
Номер:
d04dded83d5a4277a59e3a6322d6045e
Дата опублікування:
03.02.2020 12:53
Опис:
Доброго дня!
Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і
послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення
закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових
форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про
закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення
про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому
Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік
складових, серед яких, зокрема, проект договору про закупівлю.
Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проект договору про закупівлю Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проекту
договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в
національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після
підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови
належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по
останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає,
підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках,
по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної
інвентаризації земель у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному
розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів
проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності,
Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати
Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх
розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю
Дата відповіді:
05.02.2020 15:21