• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Медичні матеріали»(Стоматологічні матеріали)(код 33140000-3ДК021:2015)

Торги відмінено

2 580 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 900.00 UAH
Період уточнення: 17.01.2020 17:58 - 24.01.2020 00:00
Відповідь надана

Загальне питання щодо оголошення

Номер: 9ba6b3a080624a598d3f01fbadd1d6dd
Дата опублікування: 23.01.2020 17:38
Опис: Доброго дня! В своїй документації Замовник покладає на учасника зобов’язання надання належних документів уповноважених органів, які підтверджують, що заявлений учасником товар є дійсним і повним еквівалентом за своїми технічними і якісними характеристиками товару, зазначеному замовником у тендерній документації. Такого органу згідно чинного законодавства України не існує та такі функції не покладено на жоден інший уповноважений орган. Просимо відмінити таку вимогу Замовника або підтвердити прийняття Замовником документів за підписом Учасника торгів або уповноваженого представника виробника на задоволення даної вимоги.
Відповідь: Якщо учасник вважає, що в Україні відсутній порядок проведення експертних досліджень на предмет відповідності одного товару іншому за фізико-хімічними, якісними та іншими характеристиками, учасник вправі вчинити як вважає за потрібне. Замовник зазначив, що не наділений повноваженнями та не володіє спеціальними знаннями, щоб наддавати якісь експертні висновки за результатами проведення порівняльного дослідження товарів між собою на предмет еквівалентності один одному. Але, одночасно, в інтересах замовника, за результатами проведених торгів, отримати товар, який за своїми характеристика або є абсолютно тотожнім характеристикам, викладеним в тендерній документації, або є еквівалент товару, зазначеному у тендерній документації. За загальним правилом, викладеним замовником у пункті 8 розділу 1 тендерної документації у всьому іншому, що не визначається цією документацією, учасник і замовник керуються чинним законодавством України. У разі, якщо будь-яке положення цієї документації суперечить Закону та(або) іншим положенням чинного законодавства України, учасник і замовник керуються положенням Закону та(або) іншими положеннями чинного законодавства України.
Дата відповіді: 27.01.2020 15:59
Відповідь надана

Скарга на оформлення Документації Замовником

Номер: 9f230eef0ce24f01b932a490c6cabd97
Дата опублікування: 23.01.2020 16:22
Опис: Тобто згіноі з Законодавством Ви підтверджуєтее що Вами порушено Наказ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі " в якому чітко написано що -Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. {Пункт 1 розділу ІІ доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 790 від 07.05.2019} тобто Ви плануєте розбити предмет закупівлі на лоти? Дайте відповідь, для того, щоб нам зрозуміти чи оскаржувати закупівлю у порядку, визначеному чинним законодавством, чи Ви самі розібєте предмет закуупівлі на лоти? Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника розбивати предмет закупівлі на лоти. Предмет закупівлі визначений замовником відповідно до наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі». Замовник ніколи не підтверджував, що порушив наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі».
Дата відповіді: 27.01.2020 16:09
Відповідь надана

Запитання що до оформлення тендерної документації

Номер: a03cf904f31a4598bc42591fddb37653
Дата опублікування: 21.01.2020 11:13
Опис: Доброго дня! Надайте, будь ласка, вдповідь - чому в одному лоті змішані матеріали по всім кодам класифікатора - наприклад -фотополімерні пломбувалні матерали та технічні гільзи або проволка для паяння? Чи дозволяється Законом на сьогоднішній день подавати закупівлю в такому ганебному вигляді? Адже якщо фірма займається фарм.виробами, то не займається проволкою для паяння! Просимо надати відповідь якнайшвидше. Дякуємо.
Відповідь: У випадку, якщо учасник вважає, що при визначенні предмета закупівлі замовником було порушено наказ Мінекономрозвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», такий учасник може оскаржити закупівлю у порядку, визначеному чинним законодавством.
Дата відповіді: 23.01.2020 15:53
Відповідь надана

Запитання щодо оголошення

Номер: e53205b6a9a543809466c96daac1b0e3
Дата опублікування: 20.01.2020 15:25
Опис: Доброго дня! Просимо надати відповідь які саме уповноважені органи відповідно діючого законодавства України в сфері обігу медичних виробів мають право та повноваження, спираючись на законодавчі акти, надавати офіційні підтвердження щодо еквівалентності та/або відповідності технічним і якісним характеристикам одного медичного виробу іншому? Який саме документ має підтверджувати еквівалентність такого товару?
Відповідь: Замовник не надає юридичних консультацій з приводу чинного законодавства, яким встановлюється порядок встановлення та(або) підтвердження юридичнозначимих фактів. Очевидно, на думку, Замовника, що уповноваженим органом, який може надати заключення з приводу, наприклад, відповідності товарів тим чи іншим вимогам, характеристикам, фізичним або хімічним властивостям та інше – є експерт, який має відповідну ліцензію на здійснення експертної діяльності, а належним документом, відповідно, – експертний висновок. Але Замовник розгляне і будь-який інший документ, що встановлює та(або) підтверджує еквівалентність товарів, якщо учасником обґрунтовано буде доведено, що такий документ є належним і виданий уповноваженим органом.
Дата відповіді: 23.01.2020 15:49