-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера,автоматизоване робоче місце на базі ноутбука)
Завершена
421 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
Період уточнення:
21.01.2020 16:59 - 01.02.2020 00:00
Відповідь надана
ISO
Номер:
db4e18e18d4a4990ab100581796006e5
Дата опублікування:
24.01.2020 09:43
Опис:
Шановний Замовник!
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 стосується безпосередньо процесу виробництва системного блоку (!), а не технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, на вимогу підтвердження яких він зазначений у відповідній частині Вашої тендерної документації.
Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій.
Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків (вимога щодо надання яких міститься у п. 1 Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам).
Відповідь:
Вимогу щодо надання копії сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 вилучено з документації, внесено зміни в Додаток 3 до Документації.
Дата відповіді:
27.01.2020 14:05
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
dfee1ba2037e47d889845acf36a65920
Дата опублікування:
23.01.2020 11:55
Опис:
Шановний Замовнику! В п. 2.2. проекту договору зазначено, що гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється від дня введення Товару в експлуатацію. Проте в проекті договору більше ніде не зазначається, в який саме строк ви зобов’язуєтесь ввести товар в експлуатацію. Прохання внести відповідні зміни до проекту договору шляхом викладення п. 2.2. в наступній редакції: "Гарантійний строк складає 12 місяців і обчислюється від дати підписання Cторонами видаткової накладної."
Відповідь:
Внесено зміни в Додаток 5 до Документації, а саме:
В Проекті договору купівлі-продажу в пункт.2.2. Розділу 2 «Якість товару» викладено в новій редакції:
2.2. Гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється з дати підписання Сторонами видаткової накладної.
Дата відповіді:
27.01.2020 14:04
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
52fa35f9ccd64a9c92434e8e28b14022
Дата опублікування:
22.01.2020 14:19
Опис:
Шановний Замовник. В розділі V "Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 "Інша інформація" вказано: "Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору в т.ч. витрати на постачання, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів, гарантійне обслуговування". В проекті договору нема ніяких умов щодо того, щоб ціна на товар включала витрати на страхування, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів. Уточніть, чи потрібні будуть "пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів" за кошт постачальника і витрати на яке страхування маються на увазі? Чи, можливо, достатньо буде забезпечення доставки товару до місця експуатації.
Відповідь:
Пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів не потрібні. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».
Дата відповіді:
27.01.2020 14:04
Відповідь надана
Документація
Номер:
ce3439dcb4714b7b8076533169cb651b
Дата опублікування:
22.01.2020 12:26
Опис:
Шановний Замовнику!
В Технічному завданні ноутбуку вказано: "Процесор: Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)", таких процесорів не існує, уточніть будь-ласка, який процесор вам потрібен, Intel Core i5-8265U або Intel Core i5-8365U?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Дата відповіді:
27.01.2020 14:03
Відповідь надана
Документація
Номер:
fc6f28b3a19a42a3a39580315e87e5c3
Дата опублікування:
22.01.2020 11:57
Опис:
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Не потрібно. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».
Дата відповіді:
27.01.2020 14:03
Відповідь надана
Документація
Номер:
599b0dc35e5743e3a8598fa141557c67
Дата опублікування:
22.01.2020 11:57
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Так., розділом І п. 1 документації визначено, що еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї документації., якщо характеристики запропонованого не гірші за характеристики у технічних вимогах.
Дата відповіді:
27.01.2020 14:03
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
60947095d67d4464b4e4188ec0d4e104
Дата опублікування:
22.01.2020 11:46
Опис:
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, вимоги до процесора в ноутбуці. Який процесор мається на увазі: "Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)"
Відповідь:
Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Дата відповіді:
27.01.2020 14:01
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
7f4208f66a234a97a3a4a011d1317a1e
Дата опублікування:
22.01.2020 10:26
Опис:
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді:
27.01.2020 14:00