• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2020 16:07 - 26.01.2020 16:03
Відповідь надана

Уточнення та Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі

Номер: 672ee6fd1ccf4abd9b2e15cbdf6e2422
Дата опублікування: 21.01.2020 16:37
Опис: Шановний Замовник! 1) В тендерній документації, а саме: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами), в розмірі 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.) в електронній формі з накладанням ЕЦП/КЕП уповноваженої особи банку-гаранту, шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу. Чи обов'язкові ці вимоги? 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Щодо першого питання. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та втендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Керуючись статтею 24 Закону, враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію, зокрема, із вимогою про надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Відповідна вимога є обов’язковою. Щодо другого питання. Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». «Еквівалент» товару – рівноцінність іншому товарові за технічними і якісними характеристиками. Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів. Ви можете пропонувати товар з не гіршими технічними характеристиками будь-яких виробників, в тому числі на базі процесора AMD (до порівняння будуть прийматися базові частоти даних процесорів).
Дата відповіді: 23.01.2020 21:16
Відповідь надана

Сервісний центр

Номер: 568c6ac3aff94cd39261feaf7384c9d0
Дата опублікування: 21.01.2020 15:17
Опис: Шановний замовник! Просимо пояснити, чи підійде Вам, якщо Учасник має власний сервісний центр по ремонту Персональних комп'ютерів, та доставка несправнного обладнання (монитор, клавіатура, миша) до сервісного центру виробника буде відбуваться за рахунок постачальника?
Відповідь: Пунктом 4. Додатку 1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів) обладнання із зазначенням адреси, контактних телефонів. Якщо це не власний сервісний центр (центри), тоді для підтвердежння даної інформаціїї надати довідку про наявність договірних (партнерських) відносин з даним сервісним центром (центрами). Тобто, із зазначеного вбачається, що Учасник може мати як власний сервісний центр, так і не власний. Пунктом 3.2. Проекту договору (Додаток 2 до Тендерної документації) визначено, що ціна Договору включає вартість Товару, вартість його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажо-розвантажувальні роботи, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору. Тобто вартість доставки несправнного обладнання до сервісного центру включається в ціну Договору.
Дата відповіді: 23.01.2020 16:01
Відповідь надана

Тендер: Персональні комп’ютери

Номер: 2237a470c01f4cb589e488018c3b4d12
Дата опублікування: 21.01.2020 14:50
Опис: Корпорація Майкрософт не видає листи авторизації з 2017 року, також можемо додати, що представництва компанії Майкрософт в Україні немає. Тому додавати вимогу про надання авторизаційного листа не є доцільним.
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, а також відсутність представництва компанії Майкрософт в Україні, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію без вимог авторизаційного листа.
Дата відповіді: 23.01.2020 10:15
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: a596b524890a4156a9ffca784bfd07ae
Дата опублікування: 21.01.2020 10:09
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Тендерна документація щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери), не містить посилання на конкретну торговельну марку або модель. Технічні вимоги до предмета закупівлі визначені Додатком 1 до Тендерної документації. Водночас, згідно п.6 розділу III. Тендерної документації та Додатку 1 до Тендерної документації: «у разі наявності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» містить вимогу щодо зазначення Учасниками моделі та виробника пропонованих у відкритих торгах персональних комп’ютерів. П.1 Розділу I. Тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). П.35 ст. 1 Закону передбачено, що учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування. Згідно п.1, п.2 Розділу V. Тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник в порядку ст. 28 Закону розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації.
Дата відповіді: 23.01.2020 10:15
Відповідь надана

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows

Номер: a4bffa792e8346e083d3a70e487b3116
Дата опублікування: 20.01.2020 16:44
Опис: Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Відповідь: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)» Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.01.2020 10:14