-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2020 16:07 - 01.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження визначення переможця
Номер:
32339a58680442d492acbc87441b3563
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-20-004000-c.b4
Назва:
Оскарження визначення переможця
Скарга:
Детальний опис знаходиться у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.02.2020 12:15
- Платіжне доручення.jpg 21.02.2020 12:15
- рішення від 25.02.2020 № 3532+ лист Замовнику.pdf 26.02.2020 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2020 № 4851.pdf 16.03.2020 16:13
- рішенн від 13.03.2020 № 4851.pdf 18.03.2020 20:57
- Відповідь скарга.pdf 06.03.2020 10:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2020 12:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.03.2020 20:57
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
fe3e37c4a3b2438597200033446123f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-20-004000-c.a2
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Федосєєв Кирило Леонідович в тендерній закупівлі UA-2020-01-20-004000-c звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам закупівлі, а саме: Замовником у додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі…» у п. 2 вимагалося: Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп, а саме Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2) при цьому, усупереч вимогам тендерної документації, запропоновано ФОП Федосєєв Кирило Леонідовичем авторизаційний лист від срібного партнера ТОВ “АННА-ПЛАСТ» вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням:
https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor
(скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано.
Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «АННА-ПЛАСТ» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютери, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Офіційні дистрибутори Microsoft.JPG 06.02.2020 17:10
Дата подачі:
12.02.2020 02:10
Вирішення:
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». На підтвердження вимагалась інформація про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованого товару вимогам Замовника за наведеною у складі документації формою, яка і була надана учасником-переможцем.
Крім того, Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження вимагався авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні, який і був наданий в складі тендерної пропозиції.
Інших авторизаційних листів не вимагалось тендерною документацією. Зокрема, не вимагались авторизаційні листи, що підтверджували б партнерські стосунки учасника із офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікації
Номер:
5f95679c9d7e42178cfbd39bb5fba85b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-20-004000-c.b3
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Федосєєв Кирило Леонідович в тендерній закупівлі UA-2020-01-20-004000-c звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам закупівлі, а саме: Замовником у додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі…» у п. 2 вимагалося: Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп, а саме Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2) при цьому, усупереч вимогам тендерної документації, запропоновано ФОП Федосєєв Кирило Леонідовичем авторизаційний лист від срібного партнера ТОВ “АННА-ПЛАСТ» вище вказану інфрмацію про партнерські стосунки можна перевірити за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor (скрін із офіційної сторінки корпорації Microsoft про офіційних дистриб’юторів додано. Згідно сайту: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor ТОВ «АННА-ПЛАСТ» не є офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні. Вищезазначений лист не підтверджує, встановлення ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Pro на запропоновані Замовнику персональні комп’ютери, що не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Офіційні дистрибутори Microsoft.JPG 11.02.2020 17:24
Дата подачі:
11.02.2020 17:24
Вирішення:
Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». На підтвердження вимагалась інформація про відповідність запропонованого товару необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованого товару вимогам Замовника за наведеною у складі документації формою, яка і була надана учасником-переможцем.
Крім того, Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження вимагався авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні, який і був наданий в складі тендерної пропозиції.
Інших авторизаційних листів не вимагалось тендерною документацією. Зокрема, не вимагались авторизаційні листи, що підтверджували б партнерські стосунки учасника із офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні.
Пунктом 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція може містити будь-які інші документи, які бажає надати Учасник. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
1
Номер:
37ee262c05db4552a1d635144f5281eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-20-004000-c.a1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні вимоги, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційного листа, крім того, учасник не зобов’язаний мати власний сервісний центр або договірні відносини з сервісними центрами, адже комп’ютерна техніка й так підлягає гарантійному обслуговуванню в сервісних центрах виробників комп’ютерів, такі вимоги можуть привести до обмеженого коло потенційних учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника,
ФОП Приходько О.Б. _______________
Без печатки
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.01.2020 21:03
Вирішення:
Тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про викладення в новій редакції
пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації:
«Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити
гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження надати
авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в
Україні.
Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого
Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro».
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено
вимоги до тендерної документації.
Водночас, частиною 3 Закону передбачено, що тендерна документація може містити
іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї
включити.
Пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасник у складі
тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів) обладнання
із зазначенням адреси, контактних телефонів. Якщо це не власний сервісний центр (центри),
тоді для підтвердежння даної інформаціїї надати довідку про наявність договірних
(партнерських) відносин з даним сервісним центром (центрами).
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі,
відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар
та забезпечення його ремонту.
Додатково звертаємо увагу, що Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна
лікарня" Рівненської обласної ради не є органом влади, органом місцевого самоврядування,
органом адміністративно-господарського управління та контролю в розумінні Закону України
"Про захист економічної конкуренції".
Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих
торгів до закупівлі персональних комп'ютерів, зокрема, задля дотримання принципів
добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Статус вимоги:
Задоволено