• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер (в комплекті)

Торги відмінено

455 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Період уточнення: 16.01.2020 12:12 - 21.01.2020 13:13
Відповідь надана

Дискримінаційне положення ТД (повторно)

Номер: 3e0e1306dcde471cb46a2c39c396a1c5
Дата опублікування: 20.01.2020 16:35
Опис: Шановний Замовник, ви не зрозуміли запитання (чи не бажаєте його розуміти). Мова йшла саме про "заявку" Замовника, а не про термін поставки товару після отримання такої "заявки". Наприклад, з учасником-переможцем укладено договір. Після цього проводиться оплата зарезервованих комплектуючих частин, збирається необхідний товар, який відповідає всім у сукупності вимогам Замовника. В розумні строки учасник-переможець матиме можливість після підписання договору поставити зазначений товар (наприклад, через 15 днів з моменту підписання договору). Однак, без так званої "заявки" учасник-переможець цього зробити не зможе. Таким чином, ви пропонуєте можливим учасникам два варіанти, а саме: "заморозити" обігові кошти суб’єкта господарювання (нагадуємо, що очікувана вартість 455 000 грн.) на невизначений термін. Чекати доки надійде «заявка» від Замовника. Наприклад, заявка надійшла у вересні 2020 року. У такому випадку очікувані витрати на закупівлю товару однозначно зміняться і, найвірогідніше, у бік збільшення. Таким чином, учасник ризикує понести збитки. Ця умова є неприйнятною, крім тих суб’єктів господарювання, які, можливо, мають попередню домовленість із посадовими особами Замовником та мають від них гарантії надання "заявки" у зручну дату. Це ставить учасників у нерівні умови, чим грубо порушуються принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, з метою уникнути припущень про корупційну складову даної закупівлі, просимо зазначити чітко термін поставки. Як приклад (для уникнення непорозуміння): Строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту підписання Договору, а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Запитання розглянуто та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.01.2020 08:26
Відповідь надана

Додаток 5, розділ II

Номер: d0a89349007e4777aee10ee4d640b2eb
Дата опублікування: 20.01.2020 16:10
Опис: Шановний Замовник. Просимо розтлумачити, що вимагається у II розділі Додатку 5 : "1.2. Копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості складових частин комплекту «персональний комп’ютьер» (письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції)).". Виробники складових комплекту ПК, тобто : системного блоку, монітору, принтера, ДБЖ, клавіатури та миші , як правило, різні. Вимагаються листи від всіх виробників цих складових, чи які документи вимагаються в цьому пункті? Що таке сертифікати якості складових частин комплекту у вашому розумінні? В Україні присутні ПРЕДСТАВНИЦТВА деяких іноземних виробників, але багато брендів представлені виключно через дистриб'юторські мережі. Тож, вимога п.1,2 є не однозначною і незрозумілою. Просимо детального пояснення.
Відповідь: В розумінні замовника сертифікат якості - це товаросупроводжувальний документ, що підтверджує відповідність товару показникам якості, технічним характеристикам, вимогам безпеки для життя й здоров'я людей, природної навколишнього середовища, передбаченим умовами договору; звичайно видається підприємством-виробником або експортером. Також замовнику необхідно в складі тендерної пропозиції надати копії чинних на дату подання пропозиції сертифікатів якості складових частин комплекту «персональний комп’ютьер», оскільки до комплекту входять: системний блок, монітор, принтер, ДБЖ, клавіатури та миші, то і копії сертифікатів якості необхідно надати на кожну складову частину комплекту.
Дата відповіді: 21.01.2020 08:54
Відповідь надана

Дискримінаційне положення ТД

Номер: ca653119d3e0465ba67d08b7ff7edbb1
Дата опублікування: 20.01.2020 13:12
Опис: Звертаємо увагу Замовника на дискримінаційні положення Тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом згідно коду ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (надалі також ТД), зокрема: відповідно до п. 5.1. проекту договору, який опублікований в Додатку 4 ТД, строк виконання зобов’язань за Договором: Постачальник повинен поставити товари та передати Замовнику протягом __ (__________) календарних днів з дня отримання заявки від Замовника, а в частині розрахунків – до повного виконання своїх зобов'язань Сторонами. На нашу думку, таке положення проекту договору є дискримінаційним та штучно звужує коло можливих учасників, оскільки з формулювання даного пункту проекту договору не зрозуміло за який період часу надійте заявка від Замовника. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, яка опублікована на веб-порталі уповноваженого органу та п. 4.4 ТД з приміткою (Початковий строк виконання зобов’язань Постачальником є орієнтовним, та залежить від дати підписання договору та умов, викладених у договорі), строк поставки предмету закупівлі зазначений - 31 грудня 2020. Таким чином, можливо допустити, що Замовник зробить заявку і в кінці 2020 року. Враховуючи невизначеність з терміном поставки неможливо прорахувати ціну тендерної пропозиції з максимальною економією для бюджету, оскільки неможливо спрогнозувати за такий тривалий період часу курс валюти по відношенню до української гривні, який безпосередньо впливає на ціну комплектуючих до предмету закупівлі. Дане формулювання має тільки одне логічне обґрунтування, якщо Замовник має попередню домовленість з один із учасників та зробить заявку на поставку товару в зручний час саме для цього учасника, що наштовхує на припущення про отримання неправомірної вигоди посадовими особами Замовника. Отже, просимо Замовника чітко визначитись з датою поставки товару в період часу з ____ до ___. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Запитання розглянуто та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.01.2020 13:30
Відповідь надана

Щодо вимоги до надання сертифікату ISO

Номер: 50bc2573a5284c4980e3a8ccd60f0d58
Дата опублікування: 20.01.2020 11:07
Опис: Шановний Замовник. В розділі II Додатку 5 вказано- надати у складі тендерної пропозиції: "1.1. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему управління якістю на учасника торгів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) якщо учасник є виробником системних блоків. ". А якщо Учасник не є виробником системних блоків, то він не зобов'язаний надавати даний документ? Це якось нелогічно виглядає. Просимо змінити дану вимогу, щоб вона була однакова для всіх- і виробників і постачальників, які пропонують системні блоки не свого виробництва.
Відповідь: Якщо учасник не є виробником системних блоків, то він не зобов'язаний надавати даний документ.
Дата відповіді: 20.01.2020 11:27
Відповідь надана

Додаток 5, розділ II

Номер: 7446482b1b594f2ebdc25a1078246518
Дата опублікування: 17.01.2020 17:07
Опис: Шановний Замовник. Поясніть, будь ласка, яким чином мають бути надані наступні документи:"1.4. Актуальну копію ТУ, згідно з якими виготовляються складові частини комплекту «персональний комп’ютер», в т.ч. : системний блок, монітор, принтер, джерело безперебійного живлення, клавіатура, маніпулятор «миша», та копії інструкцій з використання (посібник користувача, або/чи паспорт) який(яка) відповідає нормам ДСТУ."? Адже складові, а саме: монітор, принтер, джерело безперебійного живлення, клавіатура, маніпулятор «миша» іноземного виробництва, їх постачання на територію України не супроводжується документами ТУ. І, з якою метою вимагаються сканкопії інструкцій з використання/паспортів системного блока, монітора, принтера, ДБЖ, миші та клавіатури? Ці документи займають по декілька сторінок кожен (тобто всього Ви їх вимагаєте 6шт до кожної складової!) і доцільно було б вимагати їх наявність при постачанні товару, а не при наданні тендерних пропозицій. Просимо навести пояснення за даними запитаннями та зробити відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Запитання розглянуто та внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.01.2020 09:33
Відповідь надана

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт

Номер: 910e6d6e51194a92ba8007a66cb7a3f8
Дата опублікування: 17.01.2020 11:15
Опис: Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 17.01.2020 12:04
Відповідь надана

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП

Номер: 4d5863c1f81d441c88b25ede696ac64c
Дата опублікування: 17.01.2020 10:29
Опис: - Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: 1. Технічні вимоги до предмета закупівлі: «Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)» не містять посилання на певну торговельну марку або модель. В разі наявності у Вимогах до предмету закупівлі (частини предмета закупівлі) посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати дійсним вираз «або еквівалент». 2. Всі учасники зазвичай вказують конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. 3. Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Запропонована учасником ціна буде розглядатися як остаточна.
Дата відповіді: 17.01.2020 11:59
Відповідь надана

Документація

Номер: 46acfc25c5a34d39a929e1457800f68e
Дата опублікування: 16.01.2020 21:04
Опис: Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно п.3 Розділу 1 "Загальні вимоги до предмета закупівлі" - вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати витрати на доставку, монтаж, введення в експлуатацію, навчання користуванням обладнання.
Дата відповіді: 17.01.2020 09:20
Відповідь надана

Вимоги до принтеру

Номер: e590f1c289874edab85422ce937043f2
Дата опублікування: 16.01.2020 17:00
Опис: Шановний Замовник. Характеристики принтера, вказані у Додатку 5 відповідають Canon LBP6030B, але цей принтер не має мережевого інтерфейсу, який вимагається. З іншого боку, на сайті виробника Canon вказано :"Якість друку До 2400 x 600 точок/дюйм з автоматичним поліпшенням зображення при цьому Роздільна здатність друку 600 x 600 точок/дюйм". Тобто фактично Роздільна здатність друку 600 x 600точок/дюйм. Просимо внести зміни у вимогу до принтера, щоб учасники мали змогу запропонувати модель принтеру, яка буде повністю выідповідати вимогам замовника, або, вкажіть, будь ласка, не менше двох моделей принтерів ( не менше двох згідно Закону про публічні закупівлі), які офіційно доступні на ринку України та відповідають вимогам, що вказані у Додатку 5.
Відповідь: Запитання розглянуто та внесені відповідні зміни до додатку 5
Дата відповіді: 17.01.2020 09:02