• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер (в комплекті)

Торги відмінено

455 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Номер: 62f1a7c369dc40b2bcac480f95f68d79
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.02.2020 15:57 - 28.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.02.2020 № 8 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 06.02.2020 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2020-01-16-000256-b, 16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 15.01.2020 б/н зі змінами, внесеними протокольними рішеннями від 16.01.2020 б/н (далі – тендерна документація), протокол від 04.02.2020 № 10, тендерну пропозицію ТОВ «ІВК Сервіс», повідомлення про намір укласти договір. Моніторингом закупівлі установлено, що в порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону замовником внесені зміни до тендерної документації, розміщені в електронні системі закупівель 16.01.2020 (1 раз), 17.01.2020 (2 рази), 20.01.2020 (3 рази), 21.01.2020 (2 рази) у вигляді нової редакції тендерної документації без оприлюдненого в окремому документі переліку змін, що вносяться. Крім того, встановлено, що в пункті 1.1.3 розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації замовником передбачено, що для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) переможець торгів подає «копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів, або лист уповноваженого на те органу з вмотивованою відмовою щодо видачі Довідки, що сформовано у відповідності із вимогами Наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, та видано не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір або дійсну у період подачі документів визначений у Додатку 3 цієї документації». Вказане не встановлює єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій учасниками. Тендерним комітетом замовника визначено переможця торгів – ТОВ «ІВК Сервіс» з остаточною ціновою пропозицією 386994,00 грн., що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим 04.02.2020 в електронній системі закупівель. Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Період усунення порушень: 14.02.2020 12:56 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 12:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Дата публікації звіту: 17.02.2020 09:28

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 17.02.2020 16:04