-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп'ютер (в комплекті)
Торги відмінено
455 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Номер:
62f1a7c369dc40b2bcac480f95f68d79
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2020 00:00
Період моніторингу:
06.02.2020 15:57 - 28.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.02.2020 № 8
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 06.02.2020 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-01-16-000256-b, 16.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відміни торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Лубенська лікарня інтенсивного лікування» Лубенської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 15.01.2020 б/н зі змінами, внесеними протокольними рішеннями від 16.01.2020 б/н (далі – тендерна документація), протокол від 04.02.2020 № 10, тендерну пропозицію ТОВ «ІВК Сервіс», повідомлення про намір укласти договір.
Моніторингом закупівлі установлено, що в порушення абзацу 2 частини другої статті 23 Закону замовником внесені зміни до тендерної документації, розміщені в електронні системі закупівель 16.01.2020 (1 раз), 17.01.2020 (2 рази), 20.01.2020 (3 рази), 21.01.2020 (2 рази) у вигляді нової редакції тендерної документації без оприлюдненого в окремому документі переліку змін, що вносяться.
Крім того, встановлено, що в пункті 1.1.3 розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації замовником передбачено, що для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) переможець торгів подає «копію довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів, або лист уповноваженого на те органу з вмотивованою відмовою щодо видачі Довідки, що сформовано у відповідності із вимогами Наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, та видано не більше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір або дійсну у період подачі документів визначений у Додатку 3 цієї документації».
Вказане не встановлює єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій учасниками.
Тендерним комітетом замовника визначено переможця торгів – ТОВ «ІВК Сервіс» з остаточною ціновою пропозицією 386994,00 грн., що підтверджується повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим 04.02.2020 в електронній системі закупівель.
Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Період усунення порушень:
14.02.2020 12:56 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 12:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу.
Дата публікації звіту:
17.02.2020 09:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації:
17.02.2020 16:04