• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

63510000-7-Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Послуги щодо бронювання квитків, місць проживання в готелях, трансферів, автомобільного транспорту в усіх закордонних країнах світу та України)

Завершена

9 829 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 148.25 UAH
Період уточнення: 26.12.2019 17:37 - 17.01.2020 00:00
Відповідь надана

Додаток №3 Проект договору про закупівлю

Номер: 947ac8982af44db7bf932a0925e54f70
Дата опублікування: 15.01.2020 16:44
Опис: Частиною 1 ст.73 Господарського процесуального кодексу України визначено, що доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч.1 ст.77 Господарського процесуального кодексу України). Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (ст.79 Господарського процесуального кодексу України). Відповідно до положень ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами. Відповідно до ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання. Однак, в разі неналежного виконання Замовником своїх обовязків по оплаті замовлених послуг виникне питання які докази можна надати до суду в разі замовлення послуг по телефону і як це замовлення може відповідати зразку замовлення (Додаток 1 до цього Договору). У зв’язку з зазначеним вище, та з метою недопущення порушень прав виконавця просимо Вас викласти п.1, 2 в наступній редакції; 1.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується приймати від Замовника Замовлення в письмовій формі або електронною поштою безпосередньо в офісі Виконавця, в тому числі у терміни, максимально наближені до дати здійснення рейсу. 1.2. Замовлення послуг оформлюється відповідно до зразка замовлення (Додаток 1 до цього Договору) або може бути оформлене у вільній формі, але повинне містити інформацію щодо послуг , які замовляються відповідно до вищезгаданого додатку та підпис уповноваженої особи Замовника.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник не вбачає порушень прав Виконавця у порядку здійснення замовлень Послуг, встановленому у проєкті договору про закупівлю, оскільки відповідно до п.7 Додатку №2 та п.2.7 проєкту Договору викладеного у Додатку №3: "Замовлення вважається прийнятим та підтвердженим Виконавцем у разі направлення Замовнику підтвердження про можливість надання зазначених у замовленні послуг за допомогою факсимільного зв’язку або за допомогою електронної пошти. У разі незгоди Замовника з умовами послуг та їх ціною, Замовник повідомляє про це Виконавця." На підставі зазначеного, замовлення є доказовим та права Виконавця можуть бути захищеними. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 15.01.2020 17:53
Відповідь надана

Загальне питання по закупівлі

Номер: d9c6dcc0ff8b4e8e9cce45ae19370a10
Дата опублікування: 15.01.2020 16:22
Опис: Добрий день Шановний Замовнику! Питання перше. В інформації про процедуру закупілі вказан розмір мінімального кроку пониження ціни в гривнях 49148,25 грн та в відсотках 0,50%. Згідно умов тендерної документації знижка надається на послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України,та на послуги трансферу та інші послуги.Тож торги проводяться саме на знижку на ці послуги.Тому розмір мінімального кроку пониження ціни розраховується не від загальної суми тендеру,а лише від суми вищезазначених послуг,а саме послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України,та на послуги трансферу та інші послуги. А сумма 49148,25 грн це 0,50 % від загальної суми тенедера 9829650,00 грн. Питання друге. Кінцевий строк подання тенедерних пропозиції 25 січня 2020 року до 18.00.Але 25 січня 2020 року це суббота - неробочий день !Тому ми вважаємо що для створення рівноправних умов для всіх учасників призначити кінцевий строк подання тенедерних пропозицій на робочий день.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідь на 1 (перше) питання: Неможливо надати відповідь, оскільки суть питання є незрозумілою Радимо повторно скористатись калькулятором-візуалізатором. Додатково повідомляємо, що розмір мінімального зниження ціни 0,5% та знижка на послуги, це дві різні величини. Відповідь на 2 (друге) запитання: Оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію було оприлюднено в електронній системі публічних закупівель 26 грудня 2019 року в порядку, встановленому абз.2 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Встановлений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 25.01.2020 року є цілком достатнім для підготовки тендерних пропозицій потенційними учасниками торгів. Водночас частиною другою статті 23 Закону встановлено, зокрема, що замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 15.01.2020 17:50
Відповідь надана

Відповідно Додатку №3 Тендерної документації

Номер: a2f2674398704842af57b2b82a45e9e4
Дата опублікування: 10.01.2020 13:21
Опис: Тендерна документація на закупівлю послуг 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги в своєму складі містить додаток №3 до конкурсної документації - ПРОЄКТ ДОГОВОРУ про закупівлю наведено. Відповідно до умов п.1 розділу І цієї Тендерної документації, учасник злбов’язаний надати інші документи, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Питання: - Чи зобов’язаний учасник в складі тенденрнорї пропозиції надати довідку яка підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту Договору - Чи зобов’язаний учасник в складі тенденрнорї пропозиції надати заповнений (або незаповнений) проект договору уповноваженою особою та подавати його в складі тендерної пропозиції
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) питання: Умовами тендерної пропозиції (Додаток №4), передбачається, що Учасник підтверджує ознайомлення з проєктом договору, а саме: "Вивчивши документацію електронних торгів та технічні вимоги до предмету закупівлі, ми, що уповноважені Учасником на підписання пропозиції, Договору про закупівлю, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю на таких умовах та повністю погоджуємося із вимогами тендерної документації та в разі перемоги підписати Договір". Відповідь на 2 (друге) питання: Ні.
Дата відповіді: 10.01.2020 15:04
Відповідь надана

Довідка про паспортні дані уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), згідно Розділу 1 п.1

Номер: aa6142a22a4140a780b3a39ad0523877
Дата опублікування: 10.01.2020 13:20
Опис: Відповідно до умов п.1 розділу І Тендерної документації на закупівлю послуг 63510000-7 - Послуги туристичних агентств та подібні послуги, учасник злбов’язаний надати довідку в довільній формі про паспортні дані уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), або іншої службової (посадової) особи ніж керівник, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю. Питання: - чи потрібно надавати Учаснику довідку про паспортні дані уповноваженої особи, яка підписала тендерну документацію на підставі довіреності, при цьому не має право на підписання договору про закупівлю ; - чи потрібно надавати Учаснику довідку про паспортні дані керівника, який не підписує тендерну документацію, при цьому має право на підписання договору про закупівлю; -чи зобов’язаний Учасник в складі тендерної документації надавати сканкопії паспортів уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) питання: Так. Відповідь на 2 (друге) питання: Так. Відповідь на 3 (третє) питання: Ні, тендерною документацією вимагається лише довідка про паспортні дані.
Дата відповіді: 10.01.2020 14:59
Відповідь надана

відповідно до вимог п.3 Додатку№1

Номер: a8262ffa6c2c46c18d6bd5db5ef8c3c8
Дата опублікування: 09.01.2020 11:13
Опис: Частина 8 ст. 98 Повітряного кодексу України визначає, що суб'єктом, що надає агентські послуги з продажу повітряних перевезень, є юридична особа, яка здійснює діяльність з продажу повітряних перевезень за дорученням авіаперевізника або генерального агента на підставі договору. Такі суб'єкти повинні бути сертифіковані уповноваженим органом з питань цивільної авіації на відповідність вимогам авіаційних правил України. Суб'єкти, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, при здійсненні продажу повітряних перевезень повинні використовувати автоматизовані системи бронювання. Наказом Державної авіаційної служби України № 231 від 14.03.2018 р. затверджено Авіаційні правила України «Правила сертифікації суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень», які встановлюють порядок видачі, продовження строку дії, унесення змін, доповнень та анулювання сертифіката на право продажу повітряних перевезень (далі - сертифікат) (додаток 1) і є обов’язковими для виконання. Відповідно до п. 1 розділу ІІ Правил сертифікації суб'єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень, агентство має відповідати таким сертифікаційним вимогам - використовувати (у кожному офісі з продажу) одну або декілька АСБ/ГРС (автоматизована система бронювання/глобальна розподільна система ). Поряд з цим, відповідно до вимог п.3 Додатку№1 (Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону) до тендерної документації Учасник повинен надати копію Сертифікату на право продажу авіаційних перевезень і роботу з системами бронювання, у відповідності до наказу Державної авіаційної служби України від 15.02.2018 №231 «Про затвердження Авіаційних правил України «Правила сертифікації суб’єктів, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень» Однак, учасник не має можливості виконати вимогу Замовника щодо надання копії «Сертифікату на право продажу авіаційних перевезень і роботу з системами бронювання», оскільки такий документ не видається Державною авіаційною службою України. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до Тендерної документації
Відповідь: Погоджуємось. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді: 09.01.2020 14:06
Відповідь надана

п.2.5. проєкту Договору

Номер: 3986d52ba21d47c29257cdb22725b48c
Дата опублікування: 08.01.2020 14:09
Опис: Відповідно до положень п.2.5 проєкту договору Виконавець має компенсувати у подвійному розмірі вартість послуги, якщо Замовник знайде більш дешевшу пропозицію. З огляду на те, що безпосередні постачальники послуг (авіакомпанії, готелі , тощо) можуть змінювати вартість послуг в залежності від попиту та інших причин, неможливо гарантувати , що ціна встановлена таким постачальником не буде знижена у майбутньому, після здійснення бронювання. У зв'язку з чим, до пункту слід додати оговорку про гарантію ціни саме в день замовлення послуги.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Дата відповіді: 09.01.2020 14:07
Відповідь надана

П.2.12. проєкту Договору

Номер: ae56c0fd18c6431d82ffb2e13312ead0
Дата опублікування: 08.01.2020 14:06
Опис: ДП "Укрзалізниця " є монополістом в галузі залізничного перевезення пасажирів і відповідно до встановлених ним правил жодна інша юр особа не може здійснювати продаж отримуючи при цьому дохід за цінами офіційного сайту. Отже, надання квитків за цінами офіційного сайту буде наданням безкоштовних послуг, що заборонено чинним законодавством.
Відповідь: Пункт 2.12 проєкту Договору слід розуміти у комплексі з іншими умовами проєкту Договору і Тендерної документації. Так, Виконавець виступає посередником і надає послуги щодо бронювання квитків, а не послуги власне перевезення залізничним транспортом. Відповідно до пункту 2.10 проєкту Договору, платою за надані послуги Виконавцем з бронювання та придбання залізничних квитків є сервісний збір (далі — Комісійна винагорода). Комісійна винагорода за вказані послуги є фіксованою на кожен придбаний квиток (не залежить від вартості самих квитків та напрямку руху). Плата за вказані Послуги розраховується як вартість придбання одного залізничного квитка. Розмір Комісійної винагороди вказаний в Специфікації (додаток 2 до Договору). Тобто, по суті, Замовник відшкодовує Виконавцеві витрати на придбання залізничного квитка і оплачує власне винагороду — Комісійну винагороду. Таким чином, Виконавець зароблятиме за рахунок Комісійної винагороди (як, наприклад, заробляє банк, продаючи залізничні квитки).
Дата відповіді: 09.01.2020 14:49
Відповідь надана

п.2.14. проєкту Договору

Номер: 438d9c8e4ad0490eaec77e65b4e9f072
Дата опублікування: 03.01.2020 14:34
Опис: Відповідно до п. 2.14. проєкту Договору встановлена наступна вимога: "Вартість безпосередньо перельоту (авіаквитків) розраховується відповідно до правил міжнародних і внутрішніх тарифів, встановленими авіакомпаніями, та не може бути вищою, ніж вартість квитка, яка вказана на узгодженому з Замовником ресурсі бронювання2 _______. Доступ до вказаної системи з можливістю перегляду інформації про замовлення (бронювання) Виконавець надає Замовнику в обов’язковому порядку. ... ...В першу чергу Виконавець повинен пропонувати перельоти, які передбачають прямі авіарейси (без пересадок) в обидва напрямки, за виключенням рейсів лоу-кост авіакомпаній за мінімальним тарифом авіаперевізника. Вартість квитка повинна включати усі такси та збори авіакомпаній і аеропортів. Зазначений тариф авіаквитка, згідно з правилами, має відповідати наступним вимогам: відсутність мінімального періоду перебування у пункті призначення, можливість зміни дати вильоту/повернення, можливість повернення квитка, наявність безкоштовного провозу багажу, строк оформлення авіаквитка після бронювання не раніше чим за 3 доби до вильоту... ." Тамим чином виникає декілька питань. ПИТАННЯ ПЕРШЕ: ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ РОЗУМІЄМО, ЩО ПЕРЕВІРКА ЦІНИ ЗАМОВНИКОМ ВІДБУВАТИМЕТЬСЯ ТІЛЬКЕ ЧЕРЕЗ УЗГОДЖЕНИЙ РЕСУРС БРОНЮВАННЯ (Amadeus, ГАЛИЛЕО тощо), І НІЯК ІНАКШЕ ? ПИТАННЯ ДРУГЕ: ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ЗАМОВНИКОМ ПІД ПОНЯТТЯМ "...за мінімальним тарифом авіаперевізника" (бо мінімальних тарифів авіаперевізники планують у продаж обмежену кількість, відповідно до їх комерції та згідно із фактичним попитом та наявністю тарифів на момент запиту Замовником ціни на конкретні дати/рейси) ? ПИТАННЯ ТРЕТЄ: ЩО МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ЗАМОВНИКОМ ПІД ПОНЯТТЯМ "...можливість повернення квитка" (це можливість повернення 100%, 50%, 10%, чи як, бо фактично існують тарифи, де за правилами - повертаються тільки деякі невикористані аеропортові збори і це теж підходить під поняття "можливості повернення квитка") ? ПИТАННЯ ЧЕТВЕРТЕ: Замовником вимагається, щоб "строк оформлення авіаквитка після бронювання становив не раніше чим за 3 доби до вильоту", виходячи з цього, Учасник торгів/Виконавець гарантує дію заброньованого для Замовника квитка, у т.ч. не раніше чим за 72 години до вильоту із збереженням ціни та рейсу з дати замовлення. АЛЕ,разом з цим, Учасник/Виконавець зобов'язується надавати передбачені Договором послуги відповідно до Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Мінінфраструктури україни від 30.11.2012 № 735". Дана частина пункту не можлива до виконання, якщо авіаперевізник автоматично встановлює іншу (меншу) дію заброньованого квитка. У нас запитання про можливість доповнити даний пункт, а саме: "строк оформлення авіаквитка після бронювання становить з дати замовлення на термін котрий встановлює перевізник та відповідно Виконавець попереджує Замовника про термін дії бронювання” ?
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) запитання: Так, все вірно. Відповідь на 2 (друге) запитання: Мається на увазі: за мінімальним тарифом авіаперевізника на момент запиту Замовником ціни на конкретні дати/рейси. Відповідь на 3 (третє) запитання: Слід розуміти, що повернення коштів за виписані авіа- та залізничні квитки буде здійснюватися згідно з чинними правилами застосованих тарифів авіакомпаній або залізничних кас відповідно. При поверненні авіа- та залізничних квитків вартість послуг Виконавця, окрім вартості квитків, поверненню не підлягає. Відповідь на 4 (четверте): Будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію. Дякуємо за запитання та пропозиції!
Дата відповіді: 08.01.2020 18:16
Відповідь надана

П.2.16. проєкту Договору

Номер: 14c59f71609e43148abad8c92347cfe0
Дата опублікування: 03.01.2020 14:02
Опис: Відповідно до п. 2.16. проєкту Договору наявна наступна вимога: "Проживання в готелі передбачає проживання в номері категорії «одномісний стандарт» зі сніданком, в готелях в Україні - категорії не нижче3*, в готелях за кордоном – категорії не нижче 4*у 3-кілометровій зоні від центру міста з врахуванням вартості всіх податків та зборів. «Центром міста» визначається географічний центр столиці (т. зв. «нульовий кілометр/миля»), або координати центральної точки міста згідно даних глобальних картографічних систем та ГІС-сервісів. Наприклад, «нульова миля» у м. Лондон – перехрестя Чаринг-Кросс, координати центральної точки м. Харків: 50.005833°, 36.229167° (згідно даних картографічних сервісів Nominatim, Google.Maps, Bing.Maps тощо). Зазначений тариф готелю має передбачати можливість відмови від бронювання без штрафів не більше ніж за 72 години до дати заселення. Замовник може вносити зміни в дати бронювання. Ціна однієї послуги не може перевищувати остаточну ціну, зазначену в Специфікації (Додаток №2)." ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ РОЗУМІЄМО(за даним пунктом), ЩО ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВІДМОВА ВІД БРОНЮВАННЯ ТА/АБО АНУЛЯЦІЯ БРОНЮВАННЯ ЗАМОВНИКОМ НЕ ПІЗНІШЕ НІЖ ЗА 72 ГОДИНИ ДО ДАТИ ЗАСЕЛЕННЯ, ЩО, ТАКИМ ЧИНОМ, ДОПУСКАЄТЬСЯ МОЖЛИВІСТЬ БРОНЮВАННЯ ВИКОНАВЦЕМ ТАКОГО ТАРИФУ, КОЛИ ЗА 71 ГОДИНУ 59 ХВИЛИН ДО ДАТИ ЗАСЕЛЕННЯ ВІДМОВА/АНУЛЯЦІЯ - НЕ МОЖЛИВА (відповідно застосовується штраф 100%) ??
Відповідь: Пункт 2.16 проєкту договору буде змінено, зокрема буде усунено вимогу про 72 години. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 08.01.2020 18:13
Відповідь надана

Загальна сума пропозиції та Ціна договору

Номер: f80de13fa1b14ed39580f1ee7fa6494f
Дата опублікування: 03.01.2020 13:50
Опис: Шановний Замовнику! ПИТАННЯ ПЕРШЕ: У табличній частині ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток 4 до ТД) є пункт: "11.Загальна сума пропозиції в грн. (у тому числі ПДВ (20%)), є сумою полів №2,3,4,6,8,9 та 11 таблиці наведеній нижче, з яких віднімається сума знижки (даних полів №7 та №10)." - де Учаснику пропонується зазначити Загальну суму пропозиції, що складається з суми полів №2,3,4,6,8,9 та 11 таблиці. Разом з цим, у проекті договору (Додаток 3 до ТД) є пункт: "5.1.Загальна ціна (сума) Договору не перевищуватиме _______, в т.ч. ПДВ (20%). Зазначена ціна (сума) включає вартість відповідних квитків, обслуговування, всі інші витрати Виконавця і винагороду (сервісний збір) Виконавця." - де Учаснику пропонується зазначити Загальну суму Договору, у т.ч. включаючи і винагороду Виконавця. Таким чином, наявна невідповідність умов у вищевказаних пунктах, тому, за даними умовами Учасниками буде отримано дві різні Загальні суми (математично), відповідно це може призвести до спотворення результатів закупівлі та/або неможливості подання пропозиції, та/або до неможливості виконати Договір з вини Замовника. Тому, просимо, будь ласка, уточнити умови та порядок розрахунку Загальної суми (щоб Учасник отримував ідентичні суми за умовами Додатку 3 та за умовами Додатку 4) ? ПИТАННЯ ДРУГЕ: Також, у Додатку 4 до ТД (ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ) під другою табл., де вказана деталізація послуг, зазначено наступне: "[Важливо! Заповнювати необхідно лише пусті комірки в пунктах 7, 10, та загальну суму. Для зручності проведення розрахунку послуг, до тендерної документації додано калькулятор-візуалізатор (файл: «Калькулятор-візуалізатор.xlsx»).] Ціна послуг, яка вказана у пунктах 2,3,4,6,8,9 та 11, має граничну (максимальну) вартість та є незмінною під час аукціону....". Таким чином, чи правильно розуміємо, що у першій частині "цитати" пишеться, що заповнюються лише комірки 7 та 10, а у другій частині мається на увазі і заповнення/можливість зміни комірок 1 та 5 (винагороди) ? Чи не суперечить це один одному, як правильно розуміти? ДЯКУЄМО ЗА УТОЧНЕННЯ!!
Відповідь: Відповідь на 1 (перше) запитання: Відповідні зміни будуть внесені у тендерну документацію! Відповідь на 2 (друге) запитання: Змінювати (заповнювати) можливо лише комірки 7(Відсоток знижки на послуги проживання в готелі за кордоном та в межах України) та 10 (відсоток знижки на послуги трансферу та інших можливі послуги), всі інші вартості залишаються незмінними. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 08.01.2020 18:10