-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Контроль герметичності об’єктів газотранспортної системи)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-12-11-000079-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: кошти Товариства.
Торги не відбулися
8 068 068.42
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 340.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 340.34 UAH
Період уточнення:
23.12.2019 14:21 - 13.01.2020 17:30
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги виписані під заздалегідь обраного переможця
Номер:
90573b13831f4841bbe41daa8300d811
Дата опублікування:
13.01.2020 16:05
Опис:
ТОВ «ОГТСУ» навмисно і штучно створює корупційні вимоги щодо інших учасників окрім тих хто вже підготувався до вимог зазначених у тендерній документації. Згідно Порядоку визнання технічної відповідності організацій на яких посилається замовник, будь які інші потенційні учасники окрім тих які обрані, навіть теоретично не мали часу отримати допуск ТОВ «ОГТСУ». Сама наявність цього реестру допусків є суто корупційною історією, тому що ТОВ «ОГТСУ» максимально захищен як замовник через : 1) В цьому тендері передбачена тендерна гаранітя на подачу пропозиції учасника 2) В цьому тендері передбачена тендерна гаранітя учасника на виконання договору 3) Не має передплати взагалі, 100% оплати після підписання акту. 4) Набагато більша відповідальність виконавця послуг відповідно до умов проекту договору. Єдина мета цієї вимоги це створити штучну перешкоду для інших учасників окрім обраних
Вимагаємо прибрати цю корупційну вимогу, в інакшому випадку залишаємо за собою право звернутись до НАБУ та правоохоронних органів
Відповідь:
1) В цьому тендері передбачена тендерна гарантія на подачу пропозиції учасника
2) В цьому тендері передбачена тендерна гарантія учасника на виконання договору
По питанню 1 та 2 - забезпечення виконання договору про закупівлю та забезпечення тендерної пропозиції вимагається відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі»
3) Не має передплати взагалі, 100% оплати після підписання акту.
Порядок оплати визначені Замовником послуг в п.4 Додаток № IV до тендерної документації «Порядок здійснення розрахунків».
4) Набагато більша відповідальність виконавця послуг відповідно до умов проекту договору.
Права та обов'язки сторін визначені Замовником послуг в п.6 Додаток № IV до тендерної документації «Права та обов'язки сторін».
Дата відповіді:
16.01.2020 11:51
Відповідь надана
Щодо вимог Тендерної документації
Номер:
d89de98acc4b40e490e9814fae768820
Дата опублікування:
08.01.2020 12:02
Опис:
1. Стосовно пункту 4 Додатку №1 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі - Замовник вимагає
- «контроль герметичності об’єктів розташованих під землею здійснюється шляхом вимірювання концентрації метану в атмосфері на відстані 10-30 см над землею безпосередньо над віссю підземного трубопроводу». Питання: чому саме діапазон 10-30 см? Яким нормативним документом це передбачено? Просимо надати назву та пункт нормативного документу.
- «контроль герметичності об’єктів розташованих над землею здійснюється шляхом вимірювання концентрації метану в атмосфері на відстані 10-25 см над 100% поверхонь об’єктів.». Питання: навіщо робити контроль над 100% поверхонь об’єктів вимірюючи тільки концентрацію метану? Існують прилади які вимірюють об’єм витоку метану, і, за даними інтернету, ТОВ «ОГСУ» має такі прилади у складі лабораторій з виявлення витоків. Навіщо робити подвійні заміри, які не будуть нести жодного фінансового результату окрім інформативності? Вимагаємо виключити з даного виду послуг «контроль герметичності об’єктів розташованих над землею» через те, що даний вид контролю призведе виключно до необґрунтованого витрачання коштів ТОВ «ОГТСУ», тому, що даний контроль здійснюється лабораторіями ТОВ «ОГТСУ».
2. Додаток №2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів Тендерної документації:
2.1. Не зрозумілі вимоги до п.1.1. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме чим обумовлений перелік та кількість засобів вимірювальної техніки:
- «не менше 10 портативних газоаналізаторів (технічні характеристики наведені в табл. 1.2.)». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох-трьох портативних газоаналізаторів. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
- «не менше 10 портативних газоаналізаторів (технічні характеристики наведені в табл. 1.2.)». Просимо надати пояснення якими законодавчими чи нормативними документами передбачено надання даного виду послуг саме портативними газоаналізаторами з технічними характеристиками наведеними в табл.1.2.? Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
- «не менше 10 трасошукачів (технічні характеристики наведені в табл. 1.2.)». Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох-трьох портативних трасошукачів. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
- «не менше 10 трасошукачів (технічні характеристики наведені в табл. 1.2.)». Просимо надати пояснення якими законодавчими чи нормативними документами передбачено надання даного виду послуг саме трасошукачами з технічними характеристиками наведеними в табл.1.2.? Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
2.2. Не зрозумілі вимоги до п.1.4. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме, чим обумовлена вимога «Кількість власного обладнання повинна забезпечити можливість одночасного виконання аналогічних робіт не менше 10 різних бригад»? Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох-трьох бригад. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
2.3. Не зрозумілі вимоги до п.2.2. Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме, чим обумовлена вимога «Кількість персоналу повинна забезпечувати можливість одночасного виконання аналогічних робіт не менше 10 різних бригад. Склад бригади – не менше двох чоловік»? Наша компанія, завдяки оптимізації робочого процесу зможе надати послуги визначені Технічним завданням використовуючи не більше двох-трьох бригад. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
2.4. Не зрозумілі вимоги до п.2.2. Інші вимоги до Учасників торгів Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників торгів, а саме яким законодавчим чи нормативним документом передбачена вимога «Скан-копія (з оригіналу або копії) Висновку комісії* ТОВ «ОГСУ» (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) щодо допускання на виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України, або документу *, що підтверджує внесення учасника до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України …».
2.5. Зважаючи на те, що ТОВ «ОГТСУ» розпочало повноправну роботу з 01.01.2020 року просимо надати пояснення, як потенційний Виконавець мав за 10 робочих днів у 2020 році пройти включення до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України? Також просимо надати перелік компаній які вже включені до Реєстру організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України. Вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та таку, що знижує конкуренцію і прописаною під конкретного потенційного Виконавця послуг. Вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Відповідь:
Стосовно питання 1 - управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
Відповідно до Правил безпечної експлуатації магістральних газопроводів (Наказ №11 від 27.01.2010р. Держгірпромнагляду) для забезпечення надійної і безпечної роботи ЛЧМГ газотранспортні підприємства та їх підрозділи виконують періодичні приладні обстеження ЛЧМГ згідно встановлених стандартів газотранспортного підприємства.
Стосовно питання 2:
п.2.1- управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. При цьому розгляд тендерних пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації здійснюється замовником самостійно у відповідності до статті 28 Закону. У свою чергу, підстави для відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпним, зазначені у статті 30 Закону.
Щодо вимог до портативних газоаналізаторів та трасошукачів Відповідно до Правил безпечної експлуатації магістральних газопроводів (Наказ №11 від 27.01.2010р. Держгірпромнагляду)
Відповідно до Правил безпечної експлуатації магістральних газопроводів (Наказ №11 від 27.01.2010р. Держгірпромнагляду) для забезпечення надійної і безпечної роботи ЛЧМГ газотранспортні підприємства та їх підрозділи виконують періодичні приладні обстеження ЛЧМГ згідно встановлених стандартів газотранспортного підприємства.
п.2.2 та п. 2.3 - управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне
Розрахунок кількості бригад визначено виходячи з загальної протяжності газопроводів та переходів через а/д і залізниці (вказаної в Технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі),від нормативної тривалості робочого часу працівників на тиждень, а також від технічних характеристик приладів.
п. 2.4 - управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
Дана вимога викладена за електронною адресою, в розділі https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/ - Інформація для учасників виконання робіт з діагностування.
п. 2.5 - управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
В Реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України розміщених на сайті компанії за електронною адресою: https://tsoua.com/wp-content/uploads/2019/11/Reestr_organizaciy-dopuschenyh_cdo_vykonannya_robit_z_diagnostuvannya_01-11-2019.pdf станом на 01.11.2019р. в перелік внесено 20 організацій.
- управлінням використання ПЕР, енергозбереження та екології повідомляє наступне:
Згідно з статті 6 Закону України «Про трубопровідний транспорт» основними принципами державної політики у сфері трубопровідного транспорту, враховуючи його пріоритетність в економіці України, є забезпечення його надійного та безпечного функціонування. При цьому, стаття 16 цього ж Закону зобов’язує підприємства трубопровідного транспорту забезпечувати діагностичний контроль за станом об’єктів магістральних газопроводів діючими засобами згідно з правилами технічної експлуатації та нормативними актами з діагностики.
Результати діагностування дозволяють експлуатуючій організації (ТОВ «Оператор ГТС України») отримати достовірну інформацію про технічний стан об’єктів магістральних газопроводів та, на її основі, забезпечити утримання та експлуатацію потенційно небезпечних об’єктів газотранспортної системи в належному технічному стані. Від якості результатів діагностування залежить надійне функціонування газотранспортної системи України. Разом з тим, діагностування потенційно небезпечних об’єктів магістральних газопроводів є наукомісткою та технологічно складною галуззю, що вимагає наявності у виконавців відповідного персоналу вузької спеціалізації та високої кваліфікації з належним досвідом, а також наявності високотехнологічних приладів та обладнання.
З метою захисту законних прав та інтересів Оператора ГТС, мінімізації ризиків неякісного та/або несвоєчасного виконання робіт виконавцями, що не мають персоналу належної кваліфікації, досвіду та технічного забезпечення і не можуть забезпечити належну якість результатів діагностування та може поставити під сумнів належне та безаварійне функціонування ГТС України тощо, ТОВ «Оператор ГТС України» змушений здійснювати оцінку та визнання технічної відповідності організацій щодо можливості якісного виконання заявлених робіт з діагностування.
Порядок визнання технічної відповідності організацій щодо можливості якісного виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи ТОВ «Оператор ГТС України» визначений нормативним документом НДТОВ 01-013:2019 «Магістральні газопроводи. Діагностування. Порядок визнання технічної відповідності організацій» наведений на офіційному веб-сайті ТОВ «Оператор ГТС України» (https://tsoua.com/gts-infrastruktura/mozhlyvosti-gts/vykorystannya-systemy/) в розділі «Використання системи».
Розгляд Заяв є безкоштовним і здійснюється постійно діючою Комісією у порядку надходження заяв.
Зважаючи на викладене, в Тендерній документації, крім іншого, передбачена вимога щодо наявності організації в реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України (з чинним терміном дії на дату розкриття тендерних пропозицій) з зазначенням виду діагностичних робіт, що відповідає виду, передбаченому тендерною документацією.
Враховуючи термін, необхідний для проведення визнання технічної відповідності учасника щодо можливості виконання діагностичних робіт на стратегічно важливих для держави і потенційно небезпечних об’єктах – об’єктах газотранспортної системи України, що складає один календарний місяць та більше (у разі необхідності здійснення виїзної перевірки для оцінки матеріально-технічної бази термін продовжується на строк, що необхідний для проведення такої перевірки), рекомендуємо потенційним учасникам торгів, у разі зацікавленості, подавати Заяви на внесення до Реєстру організацій допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України у найкоротші терміни.
Відсутність організації в Реєстрі організацій, допущених до виконання робіт з діагностування об’єктів газотранспортної системи України є підставою для недопущення до виконання діагностування на об’єктах газотранспортної системи України.
Заяви розглядаються у встановленому порядку відповідно до вимог, встановлених в НДТОВ 01-013:2019.
Дата відповіді:
11.01.2020 11:48