-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Торги відмінено
3 780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 900.00 UAH
Період уточнення:
18.12.2019 14:50 - 12.01.2020 14:27
Відповідь надана
Щодо відомостей з ЄДР
Номер:
82f9ad7c2c664f2a92b592fce07ca288
Дата опублікування:
26.12.2019 17:33
Опис:
Шановний Замовнику, вами надано відповідь:"Стосовно отримання відомостей з ЄДР, це досить спрощена процедура і їх Ви можете отримати в будь-який час не виходячи зі свого робочого місця навіть через портал електронних сервісів."
ТД Містить наступні вимоги:
- Скан витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Скан відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
Звертаємо Вашу, увагу, що Витяг з ЄДРПОУ надається через електроний сервіс за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr. (відомості з реєстра надаються у формі витяга, відповідно до вимог чинного законодавства України.
А документ Відомості з ЄДРПОУ надається органами Статистики за письмовим запитом, відповідно до Відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386.
Просимо надати пояснення з якою метою Вами встановлено вимогу щодо надання витягу з ЄДРПОУ та Відомостей з ЄДРПОУ, адже дані документи мість у собі ідентичну інформацію.
Крім того, зазначаємо, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відомості з ЄДРПОУ надаються головним управлінням статистики відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486) на запит користувача .
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань можна отримати у державного реєстратора, або через портал електронних сервісів за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ згідно наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 " Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" , зареєстрований в Міністерстві юстиції України 31.03.2015 № 349/26794 та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Надання цих документів є вимогою Замовника згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Згідно ст. 22 п.2 пп.2 « Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Ні Відомості з ЄДРПОУ, ні Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань не мають відношення до вимог ст.17 .
Дата відповіді:
29.12.2019 17:27
Відповідь надана
Просимо надати уточнення щодо вимоги ТД
Номер:
c087a02597f347d2ac63b0e839b78099
Дата опублікування:
24.12.2019 17:25
Опис:
ТД містить вимогу:Для підтвердження відповідності пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасники подають у складі пропозиції інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технологічних показників вугілля, що пропонується згідно пропозиції Учасника (в тому числі показники зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, нижчої теплоти згорання), вимогам цієї документації, яка включає посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі по кожному показнику.
Просимо надати пояснення яким чином учасник може надати інформацію по кожному показнику посилання на нормативні документи яким відповідає товар, якщо ДСТУ 7146:2010, на який ви посилаєтесь у відповідях НЕ МІСТИТЬ вимог щодо ДГр (0-200), зокрема, вимог щодо зольності, вологості, тепоти згорання.
Відповідь просимо надати з посиланням на нормативні покументи по кожному показнику.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання. Для встановлення марочної належності вугілля в Україні розроблено національний стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне, антрацит. Класифікація» . За цим Стандартом в залежності від значень середнього показника відбиття вітриніту , виходу летких речовин , теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан та спікливості, яка оцінюється товщиною пластичного шару і індексом Рога вугілля України поділяється на марки Д, ДГ, Г, П, А та Ж . Якісні показники вугілля регулюються Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010. Згідно ДСТУ 7146:2010 передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж. Відповідно до пункту 3.3 ДСТУ 7146:2010 "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1». Показники якості, що характеризують безпечність вугілля, повинні відповідати зазначеним в таблиці 2. Максимальні показники зольності на сухий стан палива , загальної вологи на робочий стан палива та мінімальні показники нижчої теплоти згорання на робочий стан палива для вугілля марки ДГР 0-200 не встановлені ДСТУ 7146:2010, вони встановлені Замовником в тендерній документації згідно з технічними характеристиками котлів для опалення , які встановлені на котельнях школи-інтернату. Всі інші технічні та якісні характеристики вугілля марки ДГ ви можете знайти в ДСТУ 7146:2010. Інформація надається учасником довідкою в довільній формі.
Дата відповіді:
28.12.2019 08:52
Відповідь надана
Відповідь на питання не надано
Номер:
3db98f6d420946758b3f8229908e41ab
Дата опублікування:
23.12.2019 15:24
Опис:
Просимо надати пояснення, яким чинним ДСТУ Ви керувались при встановленні вимог до якісних характкристик товару, зокрема зольність не більше 39,5% і масову долю вологи до 11,2%; мінімальну теплоту спалювання від 4785Ккал/кг.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ "про публічні закупівлі" Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Відповідь:
Шановний Учаснику! Наступним інформуємо, що для встановлення якісних характеристик товару, а саме зольності , вологи та мінімальної теплоти спалювання , Замовник керувався розрахунками на котли для опалення , які встановлені на котельнях школи-інтернату . Відповідь на Ваше запитання вже надавалась.
Дата відповіді:
26.12.2019 16:58
Відповідь надана
Ненадання відповіді на питання
Номер:
123a13eb9fdc4d72bbaff74d65ffd81c
Дата опублікування:
23.12.2019 15:04
Опис:
Шановний Замовнику!, повідомте будь-ласка чому у своїх відовідях Ви викристувуєте не чинне законодавство? та чому не надаєте відповідь на поставлене питання?
У вашій відповіді ви надаєте поняття ЕЦП , яке закріплено: ЗАКОНОм УКРАЇНИ Про електронний цифровий підпис {Закон втратив чинність на підставі Закону № 2155-VIII від 05.10.2017, ВВР, 2017, № 45, ст.400}.
Повідомляємо Вас, що станом на дату виходу оголошення публічної закупівлі діє ЗАКОН УКРАЇНИ
Про електронні довірчі послуги.
Відповівідно до положень ст. 1 вищевказаного ЗУ
12) електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис;
23) кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
Крім того, ч. 4. ст. 18 вищевказаного Закону закріплено: Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Крім того, питання відносилось до незаконної вимоги Замовника щодо того, що кожна сторінка повина містити дату підпису документу. Зокрема, просили пояснити яким чином проставлення дати підпису на копії документа впливає на зміст тендерної пропозиції, з врахуванням вимоги тендерної, що учасник повинен підтвердити подання пропозиції накладанням ЕЦП. Зазначаємо, що при накладанні ЕЦП системою фіксується дата та час підписання ЕЦП, крім того, коли учасник завантажує свою тендерну пропозицію, системою факсується дата та час подання таких документів. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається шляхом завантаження документів у систему ЦБД.
Просимо надати розгорнуту відповідь з посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України.
Додатково просимо викристовувати ЧИННЕ законодавство України.
У випадку ненадання відповіді на питання або надання відповіді, що суперчить чинному законодавству ми будемо вимушені звернутись до ДАСУ для здійснення перерірки даної закупівлі та притягнення до відповідальності членів тендерного комітету.
Крім того, вимагаємо виключити необгрунтовані вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого питання, а саме «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)» повідомляємо, що це вимога Замовника щодо оформлення тендерної документації.
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація – «документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником». Крім того, наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 N 680 “Про затвердження примірної тендерної документації” затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Замовником визначена вимога щодо оформлення тендерної документації , а саме проставлення підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі , дати підпису, а також відбитки печатки учасника на всіх сторінках тендерної документації. Проставлення дати та підпису на сторінках тендерної документації не складає ніяких труднощів та не дискримінує учасників закупівлі.
Дата відповіді:
26.12.2019 17:50
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
81d0e0a361594971a33507fbf4b714d8
Дата опублікування:
23.12.2019 14:34
Опис:
сі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.
За таких умов, учасники Процедури закупівлі, які отримали відгуки від контрагентів
до дати виходу оголошення, або отримали Відомості з ЄДР, тощо, не зможуть прийняти участь у Процедурі закупівлі, що є дискримінацією до
таких учасників, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до ЗУ "Про публічні закпівлі" документація
конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дискримінаційні вимоги.
У іншому випадку будемо вимушені звернусть за захистом своїх прав до АМКУ та ДАСУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого питання, а саме «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги» повідомляємо, що тендерна документація Замовника розроблена згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Згідно ст.22 ч.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» і звертаємо Вашу увагу це не є порушенням законодавства. Замовник в складі своєї тендерної документації вимагає надання довідок, витягів, відомостей, реєстрів, що видаються учаснику сторонніми установами і є документами, які містять відомості з Єдиного державного реєстру про юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців. Ці відомості є актуальними на дату та час формування такого документа. Оскільки дані, які визначаються цими документами , можуть змінюватися, Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані про підприємство, є достовірними, тому встановлена вимога в тендерній документації щодо надання документів , сформованих не раніше дати виходу оголошення про ці торги.
Дата відповіді:
26.12.2019 17:06
Відповідь надана
Недостовірна інформація.
Номер:
23eccba68ffd43a28fb7e22f09b2799d
Дата опублікування:
23.12.2019 14:10
Опис:
Шановний Замовнику, у відповіді Ви посилаєтесь на ст. 75 ЗУ "Про нотаріат". та зазачаєте, що нотаріальна копія прирівнюється до оригіналу.
Враховуючи Вашу відповідь ви не розумієте різницю між нотаріальною копією та нотаріальним перекладом, що є дуже дивною обставиною.
Отже виникають сумніви, що Ви самостійно складали тендерну документацію.
Повідомляємо Вас, що зазначення стаття нормативного документу не містить положення, що нотаріальна копія прирівнюється до оригіналу документу.
Крім того питання було щодо підстав встановлення вимоги щодо надання нотаріального перекладу документу, а не нотаріальної копії копії.
Просимо Вас пояснити яким нормативно-правовим актом (стаття, назва нормативо-правового акту) Ви керувались при встановлені вимоги щодо надання нотаріального перекладу.
Стаття 75. ЗУ "Про нотаріат": Засвідчення вірності копій документів.
Нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування,
які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами і організаціями за умови, що ці документи не суперечать законові, мають юридичне значення і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом.
Вірність копії документа, виданого громадянином, засвідчується у тих випадках, коли справжність підпису громадянина на оригіналі цього документа засвідчена нотаріусом або посадовою
особою органу місцевого самоврядування чи підприємством, установою, організацією за місцем роботи, навчання, проживання чи лікування громадянина.
Крім того, просимо пояснити яким чином учасники, які не є власниками документу викладеному на іноземній мові зможуть зробити нотаріальний переклад?
Наголоушємо, що відповідно до Статті 79. Засвідчення вірності перекладу Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови.
Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус.
Отже, виходячи з даних положень Закону, нотаріус засвідчує справжність підпису перекладача, який перекладає документ з однієї мови на іншу.
Крім того, Відповідно до ЗУ "про нотаріат" нотаріусами стягується плата за кожну дію".
Просимо пояснити яким чином нотаріальний переклад документу чи переклад здійснений перекладачемм або агенцією з перекладів впливає на зміст документу?
У відповіді просимо зазначити нормативне обгрунтування (статтю, нормативно-правовий акт).
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Крім того, зазначаємо, у разі надання необгрунтованої відповіді будемо вимушені звернусть до органу оскарження та ДАСУ за захистом своїх прав.
Також, просимо пояснити чому Замовник надає у відповіді недостовірну інфрмацію.
Відповідь:
Шановний учаснику! Ви повинні підготувати документи для участі у тендері, відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
26.12.2019 17:11
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
a00cd0da0f4741fdb16cf7c06490b644
Дата опублікування:
23.12.2019 11:53
Опис:
«Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги»
Відповідь Замовника: повідомляємо, що це вимога Замовника щодо оформлення тендерної документації. Дата впливає на актуальність відомостей зазначених у даних документах, бо Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані про підприємство, є достовірними. "
По-перше, шановний Замовнику, повідомляємо Вас, що вимоги до тендерної документації встановлені у ЗУ "Про публічні закупівлі". У вашій відповіді Ви зазначаєте, що "що це вимога Замовника щодо оформлення тендерної документації". Учасникі, відповідно до вимог вищевказаного Закону Складають та подають тендерні пропозиції.
По-друге, "Дата впливає на актуальність відомостей зазначених у даних документах, бо Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані про підприємство, є достовірними. " Наомість дана вимога не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Зазначаємо, що п .3 ст. 22 Закону встановлено: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У вашій відповіді відсутне посилання на нормативно-правовий акт чинного Законодавства України, яким закріпено, що учасник повинен надавати документи з датою не раніше виходу оголошення та й ще від третіх осіб.
Повідомляємо ВАС, що Жодим нормативно-правовим актом чинного Законодавства, не встановлено, що Замовник може вимагати від сторонніх установ, організацій, підприємств документи з датою не раніше виходу оголошення про закупівлю.
Вимагаємо надати законодавче підтвердження встановлених Вами вимог (зазначити статтю, частину, пункт, назву нормативно-правового акту) на підставі якого Ви встановлюєте вимогу.
У разі ненадання обгрунтованої відповіді ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до АМКУ та ДАСУ.
Також, нагадуємо Вам, що відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни ти виключити незаконні, дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого питання, а саме «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги» повідомляємо, що тендерна документація Замовника розроблена згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Згідно ст.22 ч.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» і звертаємо Вашу увагу це не є порушенням законодавства. Замовник в складі своєї тендерної документації вимагає надання довідок, витягів, відомостей, реєстрів, що видаються учаснику сторонніми установами і є документами, які містять відомості з Єдиного державного реєстру про юридичних осіб або фізичних осіб – підприємців. Ці відомості є актуальними на дату та час формування такого документа. Оскільки дані, які визначаються цими документами , можуть змінюватися, Замовник хоче бути впевненим в тому, що відомості, надані про підприємство, є достовірними, тому встановлена вимога в тендерній документації щодо надання документів , сформованих не раніше дати виходу оголошення про ці торги. Стосовно того, що ви пишете «За таких умов, учасники Процедури закупівлі, які отримали відгуки від контрагентів до дати виходу оголошення, або отримали Відомості з ЄДР, тощо, не зможуть прийняти участь у Процедурі закупівлі, що є дискримінацією до таких учасників», радимо Вам читати уважно тендерну документацію : « Усі довідки, витяги, відомості, реєстри………» Відгуки від контрагентів не відносяться ні до довідок, ні до витягів, ні до відомостей, ні до реєстрів. Стосовно отримання відомостей з ЄДР, це досить спрощена процедура і їх Ви можете отримати в будь-який час не виходячи зі свого робочого місця навіть через портал електронних сервісів.
Дата відповіді:
26.12.2019 17:03
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
81937a5013ca4024b0ef44445fb043ad
Дата опублікування:
20.12.2019 17:14
Опис:
Розділ 1. Загальні положення п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції « Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально».
Яким нормативно-правовим документом Ви керувались при встановлені вимоги, що переклад повинен бути посвідчений нотаріально?
Чому Замовник покладає на учасників додаткові витрати, адже переклад може бути зроблений профісійною агенцією з перекладів та засвідчений підписам перекладача.
Яким чином нотаріальний переклад впливає на змість документу чи на зміст перекладу?
Просимо надати відповідь посилаюсь на чинні номативно-правові акти України.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого питання повідомляємо, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами). Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону «під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою». Згідно умов тендерної документації , а саме Розділ 1. Загальні положення п.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції « Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально». Нотаріально завірена копія прирівнюється до оригіналу. Про це більше Ви можете дізнатися в статті 75 Закону України «Про нотаріат». Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді:
21.12.2019 12:57
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
f9366fd9728e4fc4b28713870b7e2daf
Дата опублікування:
19.12.2019 15:46
Опис:
"Це керування на розрахунки на котли, встановлені у нашому закладі. Дякуємо за звертання".
Просимо надати інформацію про марку котлів, яку Ви використовуєте.
Крім того, Вами не надано відповідь на наступні питання:
Просимо надати пояснення, яким чинним ДСТУ Ви керувались при встановленні вимог до якісних характкристик товару, зокрема зольність не більше 39,5% і масову долю вологи до 11,2%; мінімальну теплоту спалювання від 4785Ккал/кг.
Крім того, просимо надати роз’яснення щодо призначення використання ДГр (0-200)?
Додатково пояснюємо, що дане питання пов’язано з тим, що для побутових потреб даний вид вугілля кам’яне не передбачено ДСТУ 7146:2010 (вугілля камяне для побутових потреб).
Відповідь:
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання. Наступним інформуємо, що для встановлення марочної належності вугілля в Україні розроблено національний стандарт ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам'яне, антрацит. Класифікація» . За цим Стандартом в залежності від значень середнього показника відбиття вітриніту , виходу летких речовин , теплоти згоряння на сухий беззольний або вологий беззольний стан та спікливості, яка оцінюється товщиною пластичного шару і індексом Рога вугілля України поділяється на марки. Згідно ДСТУ 7146:2010 п.3.1 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб, Технічні умови» передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТ 19242.
Класифікація вугілля за крупністю передбачає розділення вугілля на класи крупності.
Фракція даної марки вугілля визначається виходячи з меншого значення самої дрібної фракції і більшого значення найбільшої фракції, зазначеної у назві марки вугілля. Таким чином, вугілля ДГР - це значить за марочним складом – ДГ -довгополум'яне газове, а за грансоставом – Р- рядове, що в свою чергу визначає розмір шматків від 0 до 200 мм. Тобто визначення марки та класу предмету закупівлі (вугілля) здійснено на підставі ДСТУ 3472:2015, ГОСТ 19242.
Також повідомляємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" предмет закупівлі визначає замовник, виходячи із своєї потреби. Кам∙яне вугілля марки ДГР 0-200 на котельнях загальноосвітньої санаторної школи-інтернат використовується згідно з технічними характеристиками котлів для опалення , які встановлені на котельнях школи-інтернату. Якщо предметом закупівлі будуть котли - ми обов'язково Вам повідомимо марку котлів. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
21.12.2019 12:45
Відповідь надана
Щодо дати підпису документів учасників
Номер:
80ac421df4b14bd6b47357f5174949fb
Дата опублікування:
19.12.2019 13:28
Опис:
Вимога ТД: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Шановний Замовнику, просимо Вас надати пояснення з якою метою встановлено вимогу тендерної документації, що кожна сторінка повина містити дату підпису документу. Зокрема, просимо пояснити яким чином проставлення дати підпису на копії документа впливає на зміст тендерної пропозиції, з врахуванням вимоги тендерної, що учасник повинен підтвердити подання пропозиції накладанням ЕЦП. Зазначаємо, що при накладанні ЕЦП системою фіксується дата та час підписання ЕЦП, крім того, коли учасник завантажує свою тендерну пропозицію, сисиемою факсується дата та час подання таких документів. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі тендерна пропозиція подається шляхом завантаження документів у систему ЦБД.
Просимо надати розгорнуту відповідь з посиланням на нормативно-правові акти чинного законодавства України.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Щодо Вашого питання, а саме «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), дати підпису, а також відбитки печатки учасника (тут і далі ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)» повідомляємо, що це вимога Замовника щодо оформлення тендерної документації.
Електро́нний цифрови́й пі́дпис (ЕЦП) — це вид електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача. Електронний цифровий підпис накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа. Електронний цифровий підпис призначений для використання фізичними та юридичними особами - суб'єктами електронного документообігу:
• для аутентифікації підписувача;
• для підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Тому тендерна документація додатково містить вимогу щодо накладання ЕПЦ. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
21.12.2019 12:41