• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля хлібопродуктів(хліб,пшеничний,хліб житній,булка Великодня))

Завершена

680 576.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 403.00 UAH
Період уточнення: 10.12.2019 15:21 - 17.12.2019 15:25
Відповідь надана

Щодо відповідальності за безпеку і якість товарів, що є предметом цієї закупівлі

Номер: 722d55b74c9f48469d756bf2bdcdab74
Дата опублікування: 11.12.2019 15:21
Опис: Шановні члени тендерного комітету! п.9 додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати гарантійний лист, яким засвідчує свою повну відповідальність за якість та безпеку продуктів харчування, що ним поставлятимуться, до якого мають додаватися документи, видані акредитованим у встановленому законодавством України порядку органом, які засвідчують, що на потужностях з виробництва товарів, що є предметом цієї закупівлі, застосовуються системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів, що відповідають вимогам ДСТУ (сертифікати, тощо). До цих документів додаються документи, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності, напр. атестат про акредитацію, тощо (копія) Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміло, у чому полягає необхідність надання документів, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності, напр. атестат про акредитацію, тощо (копія) Просимо роз’яснити, на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом цей документ затверджено, або видано ? У чому полягає подання такого документу ?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 15 годині 21 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) пояснюємо наступне: Згідно з Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» підприємства, установи та організації (органи), які провадять діяльність у сфері оцінки відповідності, повинні пройти акредитацію в установленому законом порядку. Таку акредитацію здійснює національний орган України з акредитації. За результатами акредитації видається атестат про акредитацію, який підтверджує, що відповідний орган є компетентним для провадження діяльності з оцінки відповідності. Форма та зміст такого документа встановлюється національним агентством з акредитації України. Документ подається у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень органу, що засвідчив відповідність систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів, які застосовуються на підприємстві виробника продукції, що поставлятиметься учасником. Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 16.12.2019 19:40
Відповідь надана

Щодо тари та документів

Номер: 00f36f3648b441d788714d83ebdc96b2
Дата опублікування: 11.12.2019 15:16
Опис: Шановні члени тендерного комітету! п.6 додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати документи, які підтверджують факт придбання транспортної тари, в яких здійснюватиметься постачання товару (накладна, акт тощо), а також документи, які засвідчують якість тари та її можливість до контакту з харчовими продуктами. Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміло , які він має нажати документи які «засвідчують можливість до контакту з харчовими продуктами». Просимо роз’яснити, на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом цей документ затверджено, або видано ?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 15 годині 16 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Вимоги до пакування визначені у державних стандартах згідно з якими придбаваються товари, що є предметом цієї закупівлі. Так, наприклад ДСТУ 4583:2006, визначає, що для пакування готових виробів застосовуються пакувальні матеріали, застосування яких у контакті з харчовими продуктами дозволено центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я. Ті ж вимоги закріплюють і інші державні стандарти виготовлення інших хлібобулочних виробів. Отож вимога щодо якості пакувальних матеріалів встановлена державними стандартами. Під час транспортування готового хліба та хлібобулочних виробів учасники повинні керуватися правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні (наказ Мінтрансу від 14.10.1997 №363) і перевозити хліб в фургонах, обладнаних лотками, або в автомобілях у тарі (коробки, ящики, пластикові контейнери тощо). Учасник має надати документи, які підтверджують можливість використання його тари для перевезення харчових продуктів (сертифікат якості, експертний висновок, посвідчення про якість тощо). Форма і зміст таких документів встановлюється установою, що видала документ і має право на провадження діяльності з оцінки відповідності. Для однакового розуміння положень тендерної документації в цій частині до неї внесені відповідні зміни. Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 16.12.2019 19:38
Відповідь надана

Щодо системи вимірювання

Номер: 6388de444c6b41c2b3fd1c77ea923cbe
Дата опублікування: 11.12.2019 14:58
Опис: Шановні члени тендерного комітету! п.5.8.3. тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати свідоцтво або інший документ, яким засвідчується відповідність стану системи вимірювань лабораторії учасника вимогам ДСТУ. Суб’єкту, який має намір взяти участь у закупівлі не зрозуміла вказана вимога тендерної документації. У зв’язку з цим просимо роз’яснити на підставі якого нормативно-правового документа встановлена ця вимога тендерної документації ? Про яку саме «систему вимірювань лабораторії учасника» йдеться мова ? Яку форму та зміст має вказаний документ, а також яким органом це документ затверджено ? Чому саме вимога ДСТУ, а не іншого державного стандарту ?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 58 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази замовника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність сертифікованої лабораторії (мається на увазі виробничої) є обов’язковою, оскільки кожна партія продукції, яка випускається виробником, повинна супроводжуватися документами, що засвідчують її якість. За відсутності лабораторії складання таких документів виробником не можливе, а реалізація не дозволена. Для системи вимірювань лабораторії в Україні діє національний стандарт – ДСТУ Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання. Вказаний стандарт затверджений наказом Держспоживстандартом України від 25.07.2005 №187. Інші державні стандарти в цій галузі замовнику не відомі. Документом, який підтверджує відповідність стану системи вимірювань лабораторії виробника, є будь-який документ, який виданий компетентною установою з оцінки відповідності за результатами перевірки лабораторії виробника (свідоцтво, сертифікат тощо). Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам. Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 16.12.2019 19:36
Відповідь надана

Щодо холодильного обладнання

Номер: 56f6b25766b4472a873b130dc8622447
Дата опублікування: 11.12.2019 14:50
Опис: Шановні члени тендерного комітету! п.5.1.1. тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій до учасника закупівлі, зокрема наявність холодильного та морозильного обладнання. Жодні вимоги ДСТУ, ТУ, СОУ не передбачають необхідності охолоджувати хліб та хлібобулочні вироби у холодильному, або морозильному обладнанні. Крім цього, загально відомим є факт, що після виймання з печі хліба та хлібобулочних виробів, прийнятною температурою для охолодження є +25 градусів. Понижена температура навколишньої середи, навпаки, негативно впливає на структуру хліба та хлібобулочних виробів. У зв’язку з цим просимо, внести зміни, або виключити вимогу кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника холодильного обладнання, оскільки воно не застосовуються для постачання такого виду товару.
Відповідь: . У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими змінено вимоги щодо підтвердження матеріально-технічної бази замовника. Попередня редакція тендерної документації передбачала можливість закупівлі товару виключно у його виробника, для якого наявність холодильного та морозильного обладнання є обов’язковими, оскільки на виробництві здійснюється зберігання сировини, яка потребує спеціальних умов зберігання (наприклад дріжджі, яйця, масло тощо). Холодильне та морозильне обладнання для зберігання хліба не використовується. Нова редакція тендерної документації розширює коло потенційних учасників і передбачає можливість участі у ній суб’єктів господарювання, які не є виробниками товару, що є предметом цієї закупівлі. При цьому перевага надаватиметься виробникам. Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 16.12.2019 19:33
Відповідь надана

Щодо акту територіального органу Держпродспоживслужби

Номер: 7e38d6ec4cc44f9dbd0aadb0906a1b61
Дата опублікування: 11.12.2019 14:35
Опис: Шановні члени тендерного комітету! п.5.8.5. тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати акт територіального органу Держпродспоживслужби, який виданий учаснику як операторові ринку за результатами інспектування (обстеження) його потужності із виробництва харчових продуктів, що є предметом цієї закупівлі, протягом календарного року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, на предмет відповідності вимогам чинного санітарного законодавства; Слід зазначити, що правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, а також законодавства про побічні продукти тваринного походження під час ввезення (пересилання) таких побічних продуктів на митну територію України, визначені Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» та постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». Орган, що здійснює нагляд є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Державний контроль здійснюється у формі інспектування, аудиту і відбір зразків відповідно до вимог Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». Відповідно до постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу. На підставі ризиків, пов’язаних з провадженням господарської діяльності операторів ринку у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, нараховуються бали у відповідності до пункту 7 постанови КМУ № 896 від 31.10.2018 р «Про деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів». На підставі нарахованих балів, компетентний орган визначає ступінь ризику, та в залежності від вказаного ступеню, включає оператора ринку до плану перевірок. Згідно наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів № 965 від 27.11.2018 р, затверджено план держаного контролю з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та окремих показників якості харчових продуктів на 2019 р. Однак суб’єкта, який має намір взяти участь у закупівлі не включено до плану перевірок на 2019 р. Звертаємо увагу, що відповідно до статті 19 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», інспектування передбачає перевірку дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин та відповідності їх діяльності вимогам щодо: 1) гігієни; 2) плану коригувальних дій, розробленого та впровадженого оператором ринку за результатами попередніх перевірок; 3) інцидентів, пов’язаних з безпечністю харчових продуктів та/або кормів. Інспектування може включати в себе перевірку потужностей, прилеглої території, приміщень, обладнання та інвентарю, транспортних засобів, а також харчових продуктів та кормів; сировини, інгредієнтів, допоміжних матеріалів для переробки, які використовуються для приготування та виробництва харчових продуктів та кормів, напівфабрикатів; предметів та матеріалів, що контактують з харчовими продуктами; засобів та процесів прибирання і догляду, а також пестицидів; маркування, зовнішнього вигляду та реклами. Згідно розпорядження КМУ № 94-р від 20.01.2016 р визнано такими, що втратили чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Відповідно до наказу МОЗ України № 185 від 22.04.2005 р скасовано Державні санітарні норми та правила "Транспортування продовольчої продукції". Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів за захисту споживачів, здійснює державний контроль суб’єкта господарювання у відповідності до питань, що наведені в уніфікованих формах актів, які розміщені на офіційному веб-сайті органу за посиланням -http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Unifikovani_Akti/181/. З аналізу змісту форм уніфікованих актів Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів за захисту споживачів вбачається, що акти не містять переліку питань щодо відповідності суб’єкта господарювання вимогам чинного санітарного законодавства. Наразі не передбачено жодного компетентного органу щодо здійснення перевірки потужності на відповідність вимогам «чинного санітарного законодавства» - як того вимагає Замовник у Тендерній документації. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів здійснює інспектування щодо відповідності вимог, визначених частино 4 статті 19 Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» і дотримання вимог санітарного законодавства там не передбачено, а також не наведено у переліку питань уніфікованих форм актів цього органу. При цьому, суб’єкт, який має намір взяти участь у закупівлі був перевірений Держспоживслужбою у 2018 році, про що складено акт перевірки за уніфікованою формою, що розміщений на офіційному веб-сайті органу за посиланням -http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Unifikovani_Akti/181/. Вказана вимога обмежують конкуренцію, зокрема колом осіб, які були перевірені у 2019 році. Крім цього вимога щодо надання акту саме з перевірки санітарного законодавства не може бути виконана жодним учасникам, оскільки акти санітарного законодавства визнані такими, що втратили чинність відповідно до постанови КМУ № 94-р від 20.01.2016 та не існує органу, що здійснює вказану перевірку.
Відповідь: 1. У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 (CPV) 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб та хлібобулочні вироби), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-10-001833-a, що оприлюднена в електронній системі закупівель 11.12.2019 року о 14 годині 35 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Зауваження заявника взяті тендерним комітетом до уваги – 16.12.2019 року до тендерної документації внесені зміни, згідно з якими приведено у відповідність саме найменування акту та скасована вимога про обов’язкове надання вказаного акту. Зміни до тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 16.12.2019 19:30