-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля хлібопродуктів(хліб,пшеничний,хліб житній,булка Великодня))
Завершена
680 576.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 403.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 403.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2019 15:21 - 23.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Номер:
e8746c54f02343efb92aa849e210c736
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-10-001833-a.b3
Назва:
С К А Р Г А про порушення процедури закупівлі
Скарга:
Текст скарги викладено у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне_доручення.pdf 21.01.2020 17:34
- скарга_г.пристань.pdf 21.01.2020 17:34
- Рішення від 24.01.2020 № 1481.pdf 24.01.2020 18:51
- Інформація про перенесенння розгляду Скарги в№ 1688.pdf 10.02.2020 23:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2020 № 2583.pdf 12.02.2020 15:04
- рішення від 11.02.2020 №2583.pdf 14.02.2020 18:32
- Інформація 31.01.2020 13:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2020 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.02.2020 18:32
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
ca328af747704c9f994ad66dd2e729eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-12-10-001833-a.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Текст вимоги викладено у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_гола пристань.pdf 16.01.2020 15:08
- відповідь на вимогу 21.01.2020 14:05
Дата подачі:
16.01.2020 15:09
Вирішення:
У відповідь на вимогу ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» від 16.01.2020 №б/н Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» повідомляє наступне:
Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, зокрема і під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Так, частина третя статті 30 Закону визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Окрім того, абзацом другим частини першої статті 32 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Вимога, подана ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» через електронну систему закупівель, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 16.01.2020 о 15 год 19 хв. не відповідає ні частині третій статті 30 Закону, ані абзацу другому частини першої статті 32 Закону, а отже замовник не має жодних правових підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Водночас замовник вважає за необхідне роз’яснити ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» наступне: статтею 30 Закону передбачений вичерпний перелік підстав, за наявності яких замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Закон не передбачає жодних інших підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі. Тобто, для того, щоб замовник мав право застосувати зокрема пункт 4 частини першої статті 30 Закону як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника необхідно, щоб у тендерній документації була передбачена певна умова, а учасник у своїй пропозиції не виконав цю умову (напр.: не надав документ, що прямо вимагався, або наданий документ не відповідає вимозі за своїм змістом тощо).
Пунктом 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації передбачена наступна умова «у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог (строку поставки) цієї закупівлі (гарантійний лист виробника товару, виданий на ім’я замовника цієї закупівлі або попередній договір, укладений між учасником та виробником);». Учасник ФОП Цисовський О.О. не є виробником товару, а придбаває його безпосередньо у його виробника ФОП Цисовської Ю.А. (пекарня «Райський хліб» с. Райське м. Нова Каховка Херсонської області), що підтверджується декларацією виробника на товар та іншими документами, що містяться у складі тендерної пропозиції ФОП Цисовського О.О. Водночас на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації, учасника ФОП Цисовський О.О. у складі тендерної пропозиції подав гарантійний лист виробника товару ФОП Цисовської Ю.А., який повністю відповідає вимогам тендерної документації щодо його змісту, (розміщений на с. 106 тендерної пропозиції), чим повністю виконав вимоги тендерної документації замовника в цій частині;
Умова ж щодо реєстрації потужностей, на яку посилається ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» у своїй вимозі взагалі не була умовою тендерної документації. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» стверджує, що пункт 5.8.3. розділу ІІІ тендерної документації має наступну редакцію «учасник повинен надати документи, видані компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, які підтверджують державну реєстрацію використовуваних учасником потужностей для транспортування харчових продуктів. Вказані учасником потужності повинні перебувати у державному реєстрі потужностей операторів, що ведеться компетентним органом, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, який перебуває у відкритому та безоплатному доступі на офіційному веб сайті такого органу http://www.consumer.gov.ua;».
Вказане твердження не відповідає дійсності, оскільки пункт 5.8.3 розділу ІІІ тендерної документації замовника має дещо іншу редакцію «5.8.3 довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію. Довідка повинна містити інформацію про ПІБ особи, посаду, яку вона обіймає в учасника, його кваліфікацію, дату проходження останнього профілактичного медичного огляду». Виконання ФОП Цисовським О.О. цього пункту не оспорюється ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат».
Звертаємо увагу ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», що тендерна документація замовника взагалі не містила вимог щодо необхідності підтвердження державної реєстрації потужностей, які використовуються учасниками. А отже і відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає «неіснуючій» умові тендерної документації, у замовника немає жодних правових підстав.
Водночас замовник перевірив інформацію, викладену ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» у своїй вимозі. Звинувачення ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» в тому, що лист від 11.01.2019 №30-10/54, що наданий ФОП Цисовським О.О. у складі своєї тендерної пропозиції, має ознаки підробки, є безпідставним та необґрунтованим, оскільки Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області своїм листом від 17.01.2020 №30-1-вих-2/52-20 підтвердило допущення ними технічної помилки під час реєстрації потужності учасника, чим пояснюються розбіжності у реєстраційних номерах. Державна реєстрація потужності ФОП Цисовського О.О. є незаперечним фактом, що підтверджується даними відповідного державного реєстру.
Статус вимоги:
Задоволено