-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти)
Торги не відбулися
713 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 430.95 UAH
мін. крок: 0.1% або 430.95 UAH
Період уточнення:
05.12.2019 14:31 - 11.12.2019 10:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
9a49d8ed66584751979e9bd4983246a7
Дата опублікування:
09.12.2019 21:25
Опис:
В тендерній документації Замовника зазначено, що разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.
Про які саме зміни умов договору має на увазі Замовник? Чи потрібно Учаснику подавати у складі своєї тендерної пропозиції заповнений проект договору?
Відповідь:
На ваше запитання від 09.12.19 (21:25) тендерний комітет повідомляє про те, що тендерна документація розроблена з урахуванням Примірної тендерної документації. Порядок зміни істотних умов договору визначений у ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учаснику подавати у складі своєї тендерної пропозиції заповнений проект договору не потрібно.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:47
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
1a9486ac0fe3463b8ebf1e6a924b9903
Дата опублікування:
09.12.2019 21:21
Опис:
Згідно тендерної документації Учасник повинен забезпечити безпеку школярів під час збирання і розвезення за маршрутом.
Відповідно до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 (у редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2007 №1184) Замовник зобов’язаний призначити для кожної групи з десяти дітей керівника, відповідального за супроводження їх під час поїздки, а для групи з 30 і більше дітей – медичного працівника та провести інструктаж з правил поведінки і техніки безпеки.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та до проекту договору відповідні зміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
На Ваше запитання від 09.12.19 (21:21) тендерний комітет повідомляє про те, що Учасник повинен забезпечити безпечне надання послуг у своїй частині, при цьому Учасник у повній мірі має додержуватись відповідних норм законодавства.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:47
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
6916009649614125a87ad7422be80ee2
Дата опублікування:
09.12.2019 21:16
Опис:
Згідно п. 11.3. проекту договору про закупівлю послуг – Учасник під час укладання договору повинен надати обґрунтовану калькуляцію витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції та дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Що саме Замовник має на увазі під обґрунтованою калькуляцією витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції? За якою саме формою має бути дана калькуляція? з якою метою Замовником вимагається дана калькуляція, оскільки додатком до договору є Специфікація, в якій чітко зазначена вартість ціни за один день підвозу. При наданні відповіді стосовно форми калькуляції просимо надати посилання на форму, затверджену чинним нормативним актом, для розрахунку вартості одного дня підвозу учнів.
Відповідь:
На Ваше запитання 09.12.19 (21:16) тендерний комітет повідомляє про те, що
- При проведенні процедури «відкриті торги», розгляд пропозицій починається з пропозиції учасника, що запропонував в аукціоні найменшу ціну, яка підтверджується Учасником обґрунтованою калькуляцією витрат транспортних послуг відповідно до наданої ціни тендерної пропозиції.
- Вартість перевезення в першу чергу визначається транспортними витратами. Кожен перевізник встановлює такий тариф на свої послуги, який покриває його витрати та забезпечує певний прибуток. Для визначення конкретної суми розраховується калькуляція виробничих витрат за основними статтями собівартості на підставі існуючих норм, наприклад - методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту або практики роботи організації.
- На підставі викладеного вище Учасник надає Замовнику орієнтовану калькуляцію основних статей витрат. Форма орієнтованої калькуляції основних статей витрат – довільна.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:46
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
3859ebd3c98a46d3a36f66c39a84d58a
Дата опублікування:
09.12.2019 21:16
Опис:
Згідно п. 6.4.2. проекту договору про закупівлю послуг – учасник має право на дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника.
Що саме Замовник має на увазі?
Відповідь:
На Ваше запитання від 09.12.19 (21:16) тендерний комітет повідомляє про те, що у зазначеному Вами пункті 6.4.2. йдеться про можливість врахування змін у графіку навчальних днів, які пов’язані з організацією навчального процесу.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:46
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
804adfecdce54c4f9d57f8a833ac62d6
Дата опублікування:
09.12.2019 21:15
Опис:
Згідно п. 5.6. проекту договору про закупівлю послуг – приймання та оцінка якості послуг проводиться уповноваженим представником Замовника. У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти послуги складається акт з переліком претензій. Акт подається Учаснику для розгляду по суті та його підписання у строк 10 робочих днів.
В документації Замовника відсутній перелік критеріїв, за якими буде здійснюватися оцінка якості послуг. У зв’язку з чим, просимо роз’яснити за якими критеріями Замовником буде здійснюватися оцінка якості послуг.
Відповідь:
На Ваше запитання від 5.09.12.19 (21:15) тендерний комітет повідомляє, що перевірка якості послуг здійснюється у відповідності з діючими нормативно-правовими актами України із забезпечення безпеки дорожнього руху, перевезень пасажирів автобусами, зокрема Закону України «Про дорожній рух», Закону України «Про автомобільний транспорт» та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:45
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
8c17a9bba65e433886d7c5c98af67c18
Дата опублікування:
09.12.2019 21:10
Опис:
Згідно п. 6.1.3. проекту договору про закупівлю послуг – Замовник зобов’язаний з дня підписання договору надати матеріали для паспорту автобусного маршруту спеціальних перевезень, а саме: список дітей, розклад руху автобусів, а також затвердити такий паспорт маршруту згідно з вимогами чинного законодавства.
Даний пункту договору суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації, відповідно до якого учасники-переможці мають надати паспорти маршрутів перевезень, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
На Ваше запитання від 09.12.19 (21:10) тендерний комітет повідомляє, що даний пункт договору не суперечить нормам наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту», а також абзацу 3 додатку 3 до тендерної документації
Дата відповіді:
11.12.2019 13:45
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
a78ff44e7f7a456f9f1a8b011c9407d0
Дата опублікування:
09.12.2019 21:07
Опис:
В додатку 3 до тендерної документації зазначено - Учасники-переможці мають надати паспорти маршрутів перевезень, відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Згідно Закону України «Про автомобільний транспорт», в редакції від 25.09.2019 - регулярні спеціальні пасажирські перевезення - перевезення певних категорій пасажирів (працівників підприємств, школярів, студентів, туристів, екскурсантів та інших) на автобусному маршруті за умовами, визначеними паспортом маршруту, затвердженим в установленому порядку замовником транспортних послуг або уповноваженими органами Договірних Сторін у разі міжнародних перевезень.
Відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.05.2010 №278 «Про затвердження Порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту» паспорт маршруту включає: схему маршруту; характеристику маршруту, у тому числі відомості щодо усіх залізничних переїздів, через які проходить автобусний маршрут (у разі їх наявності); копію затвердженого організатором розкладу руху автобусів; графік режиму праці та відпочинку водіїв; таблицю вартості проїзду, затверджену перевізником (для регулярних перевезень); список пасажирів (для регулярних спеціальних перевезень), перевезення яких передбачено договором про регулярні спеціальні перевезення та які застраховані в установленому законодавством порядку (крім маршрутів регулярних спеціальних перевезень у межах населеного пункту та маршрутів, що виходять за межі території населеного пункту, протяжність яких не більше ніж 50 кілометрів, а також туристично-екскурсійних перевезень); відомості про зміни на маршруті; умови здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); акт відповідності паспорта автобусного маршруту умовам здійснення перевезень на маршруті (для регулярних спеціальних перевезень); договір про надання послуг (для регулярних спеціальних перевезень); відомості про виявлені порушення умов здійснення перевезень пасажирів, що розміщуються на зворотному боці титульного аркуша паспорта (для регулярних спеціальних перевезень).
Згідно пункту 3.2 вищезгаданого наказу у разі відкриття нового регулярного автобусного маршруту загального користування розроблення матеріалів для паспорта маршруту забезпечує відповідний організатор перевезень.
У зв’язку з вищенаведеним просимо внести зміни в Документації відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
На ваше запитання від 09.12.19 (21:07) тендерний комітет повідомляє про те, що зазначене Вами Положення тендерної документації не суперечить вимогам діючого законодавства.
Дата відповіді:
11.12.2019 13:44
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
0c8b0b2f1442405ca880f01d7e2a269e
Дата опублікування:
09.12.2019 21:06
Опис:
В додатку 3 до тендерної документації зазначено - Кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати електронну фотокопію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Відповідно до пункту 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» в редакції від 08.05.2019 року електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи.
Що саме Замовник має на увазі під терміном електронна фотокопія та ким саме вона повинна бути завірена (печаткою учасника або печаткою установи, яка видала документ)?
Відповідь:
На ваше запитання від 09.12.19 (21:06) тендерний комітет повідомляє
Про те, що відповідно Додатку 3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати електронну фотокопію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Для виконання Учасником зазначеної вимоги буде достатньо, наприклад, надати електрону фотокопію, отриману з використанням електронних засобів обробки інформації (наприклад: сканеру або цифрової фотокамери.)
Дата відповіді:
11.12.2019 13:43
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9aac6ae26a5b488bad69cc885f48682e
Дата опублікування:
09.12.2019 20:50
Опис:
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, а саме: довідка в паперовому вигляді (або завірена належним чином її копія в паперовому вигляді) про відсутність не знятої чи не погашеної у встановленому порядку судимості за злочини, вчинені з корисливих мотивів за визначеною законодавством формою, видана уповноваженим на це органом не раніше ніж за 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій.
Подібна вимога щодо термінів надання довідок була розглянута Постійно діючою Адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, згідно чого було винесено рішення про їх необґрунтованість та визнано такими, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (рішення АМКУ від 31.01.2017 № 389-р/пк-пз).
При цьому Замовником в Документації не надано жодного обґрунтування саме таких вимог для учасників.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, Замовник не має права вимагати надання вищезгаданої довідки з певним терміном дії, адже Законом таку вимогу не передбачено та повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Відповідь:
На Ваше запитання від 09.12.19 (20:50) тендерний комітет повідомляє про те що, згідно Закону України “Про публічні закупівлі” та згідно роз'яснення МЕРТУ, Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону. Таким чином, згідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Дата відповіді:
11.12.2019 13:43