-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Завершена
506 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 534.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 534.50 UAH
Період уточнення:
02.12.2019 19:41 - 09.12.2019 10:10
Відповідь надана
поясніть порядок накладення електронного підпису
Номер:
7a4951ec088d4636863ef953dbd306ce
Дата опублікування:
09.12.2019 10:03
Опис:
Просимо пояснити вимогу щодо накладення кваліфікаційного електронного підпису на тендерну пропозицію. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок розміщення інформації), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи ЗАМОВНИКА. Замовник плутає зобовязання, які законодавством покладаються на ЗАМОВНИКІВ з обовязками УЧАСНИКІВ. Вимога про накладення електронного кваліфікаційного підпису УЧАСНИКІВ законодавством не передбачена.
Відповідь:
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Дата відповіді:
09.12.2019 21:13
Відповідь надана
Замовник вимагає надання цілої низки документів і відомостей, які є у відкритому доступі
Номер:
bd407a3318dc47278f5ed596e033aa6c
Дата опублікування:
06.12.2019 16:18
Опис:
Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" Замовник НЕ вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; Навіщо вимагати надання Виписки з єдиного реєстру юросіб, якщо цей реєстр є відкритим? Навіщо вимагати Витяг з цього реєстру? Навіщо Учаснику надавати Довідку (оригінал) торгово промислової палати станом на грудень, якщо така інформація потрібна ЗАМОВНИКУ! НА сьогодні ціни на хліб не регулюються державою. Навіщо вимагати копію повідомлення про реєстрацію потужностей, якщо реєстр потужностей є загальнодоступним і відкритим? Упростіть документацію, не вимагайте від учасників зайвих паперів. Зменшіть кількість зайвих вимог, які ніякого відношення до головного критерію закупівлі (ЦІНА) не мають.
На сьогодні складається повне враження, що Замовником у вимогах закладено купу "підводних каменів", зайвих вимог, аби документи міг підготувати тільки обраний завчасно, спеціально проконсультований переможець.
Відповідь:
Згідно вимог додатку 3 до тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність учасника вимогам статті 17 , яка міститься у відкритих державних реєстрах та зазначає, що дана інформація буде перевірена Замовником самостійно. Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. П.3 ст. 22 Закону передбачено можливість Замовника включити до тендерної документації інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді:
09.12.2019 21:09
Відповідь надана
Вага продукції і склад хліба
Номер:
0f2cf4a628fe4456a16cec517766567c
Дата опублікування:
06.12.2019 15:54
Опис:
Тендерна документація щодо видів хліба є абсолютно не зрозумілою. Частки різних гатунків борошна для різних рецептур хліба є абсолютно різними. На сьогоднішній день недостатня конкретизація дозволяє під час виконання договору поставляти абсолютно різні за рецептурою складових (а відповідно й за ціною) види хліба житнього і пшеничного. Ми розуміємо, що заборонено встановлювати конкретні марки продукції, але для проведення розрахунків пропозиції маємо розуміти, що САМЕ хоче придбати замовник. Вкажіть назву хліба і зазначте (АБО АНАЛОГ) Для прикладу: хліб з суміші житнього і пшеничного борошна може бути заварним і тоді пропорції вага/розмір будуть іншими ніж у незаварних сортів. Від пропорцій борошна і складових залежать смакові якості. Закон забороняє робити посилання на конкретну торговельну марку (див. ст. 492 ЦК України) чи фірму (Фірма - Торговельне, господарське або промислове підприємство, що користується правом юридичної особи, під маркою якої продаються товари або надаються послуги), патент (документ, що засвідчує авторство на винахід та виключне право на використання його протягом певного строку), конструкцію (те, що ми запитуємо не конструкція) або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Згідно з отриманими нами розясненнями щодо аналогічних ситуацій змовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників закупівель. Розясніть який хліб ви хочете? Під загальне поняття хліб житній чи хліб пшеничний формовий підпадають сотні видів, які різняться в рази за ціною і рецептурами. Ми вже зрозуміли, якого самого постачальника ви очікуєте, але забезпечте вимоги Закону. Ваше посилання на пп.3 п.2 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» то зовсім про інше. Ми ж не прохаємо Вас зазначити "хліб житній "особливий". 0,85 кг виробництва 2 хлібокомбінату". Але ЯК учасник може зрозуміти, який хліб пропонувати, аби відповідати вашим вимогам.
Відповідь:
Основними характеристиками товару даної закупівлі є : Хліб житній - Житньо-пшеничний хліб із суміші борошна житнього обдирного та пшеничного 2 гатунку.
Хліб пшеничний 1 гатунку- пшеничний хліб із суміші борошна першого та вищого гатунку. Виробляється формовим.
Дата відповіді:
09.12.2019 21:21
Відповідь надана
Повторно! На підставі якого нормативно-правового акту вимагається договір про дезінфекцію!
Номер:
b6bf5af1e5ad4d61bc366dfed1daec82
Дата опублікування:
06.12.2019 15:27
Опис:
Ми наполягаємо на виключенні вимоги надання копій про укладення ДОГОВОРУ про дезінфекцію. Вказана вимога є протиправною, оскільки процитовані Вами норми лише передбачають належне утримання автомобілів, але НЕ передбачають обовязкового укладення таких договорів. Просимо змінити документацію передбачивши надання гарантійного документу про відповідність санвимогам транспорту, інакше вбачаємо в діях тендерного комітету ознаки злочину передбаченого ст. 206 КК України, ч.3 ст. 355 Кримінального кодексу України, ст. 164-14 КУпАП, 166-18 КУпАП, а також грубе порушення вимог ч.4 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі". У випадку відмови будемо вимушені повідомити правоохоронні органи про протиправну поведінку тендерного комітету. Нагадуємо, що законодавство ЗАБОРОНЯЄ вимагати ті документи, які не обовязкові для виконання зобовязань. Мова не про гарантії безпеки, Учасник готовий гарантувати належний санстан автомобілів, а про те, що Учасник має право (і обов'язок) самостійно утримувати авто в належному стані
Відповідь:
Щодо можливості Учасника самостійно виконувати роботи по дезінфекції 06.12.2019 року внесено зміни до тендерної документації з урахуванням чинного законодавства України
Дата відповіді:
09.12.2019 20:57
Відповідь надана
Приберіть корупційну складову!
Номер:
e5bb0d0fc198401d9add135820935163
Дата опублікування:
03.12.2019 15:32
Опис:
Шановні Організатори!
Поясніть будь ласка позицію тендерного комітету, щодо кваліфікаційного критерію в частині надання "листа - позитивного відгуку ВІД ЗАЗНАЧЕНОГО У ЦЬОМУ ДОГОВОРІ ЗАМОВНИКА з інформацією про належне виконання договору". Вперше в Україні Замовник вимагає від потенційного Учасника відгук від Замовника.
Відповідь:
Лист-позитивний відгук стосується Замовника аналогічного договору, який буде надано в тендерній пропозиції Учасника, на підтвердження належного виконання договору (аналогічного за предметом закупівлі), який буде свідчити про виконання Учасником аналогічного договору та відповідності Учасника кваліфікаційному критерію "Наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору."
Дата відповіді:
05.12.2019 15:47
Відповідь надана
Вага продукції
Номер:
f3e73ae7b73045bc9e741fc9cbf2c9b2
Дата опублікування:
03.12.2019 15:17
Опис:
Відповідно до вимог тендерної документації передбачається закупівля хліба житнього 6100 кг та хліба пшеничного 1 гатунку 24000 кг, в той же час в документації передбачено вагу житньої хлібини вагою від 0,85 кг, та хлібини пшеничної від 0,55 кг. В той самий час ДСТУ-П 4583:2006 визначає, що хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна в залежності від рецептури має вагу від 0,5, від 0,7 кг і більше. В СОУ 15.8.-37-0038967-559:2007 зазначено, що хліб пшеничною в залежності від назви виробу і способу випікання має масу від 0,4 до 3,0 кг. Просимо уточнити документацію в частині визначення конкретної рецептури готових виробів та передбачити вагу однієї хлібини в межах вимог стандартів. Нині умови прописані під промислові умови конкретного виробника, що суперечить вимогам законодавства. Альтернативним способом усунення дискримінаційних умов може бути встановлення вимог щодо відповідності ваги окремої одиниці продукції вимогам стандартної рецептури з посиланням на конкретну марку хліба. Також просимо уточнити рецептурні характеристики предмета закупівлі.
Відповідь:
Конкретну масу виробів зазначають в уніфікованій рецептурі, та її регулює у встановлених межах підприємство-виробник. Відхили маси виробів у більшу сторону від встановленої маси не обмежено. Щодо Вашої вимоги зазначити посилання на конкретну марку хліба повідомляємо, що згідно пп.3 п.2 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Дата відповіді:
05.12.2019 15:16
Відповідь надана
Порушення презумпції добросовісності
Номер:
c22574aa4e6240e389dbd6c9300c25a3
Дата опублікування:
03.12.2019 14:31
Опис:
Просимо виключити з кваліфікаційних критеріїв п.5 щодо вимоги подачі "Гарантійного листа про забезпечення водіями медичних оглядів в майбутньому, а також укладення договорів про дезінфекцію).
Згідно зі статтею 12 Цивільного кодексу України добросовісність учасників цивільних відносин припускається, якщо інше не встановлено судом. Вимогами розумності та справедливості мають керуватися і особи при укладенні договору (стаття 509 Цивільного кодексу України). Вимога надання документів - розписок, гарантійних листів про дотримання Учасником вимог законодавства є свідченням про невизнання Замовником презумпції добросовісності дій учасника в майбутньому. Вказана вимога суперечить положенням Господарського та Цивільного кодексів України
Відповідь:
Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. П.3 ст. 22 Закону передбачено можливість Замовника включити до тендерної документації інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Надання Учасником у складі тендерної пропозиції документів, які свідчать про дотримання Учасником діючого законодавства та гарантійних листів є свідченням про добросовісність дій учасника в майбутньому.
Дата відповіді:
05.12.2019 15:15
Відповідь надана
Довідка про санобробку транспортного засобу
Номер:
acfb36b97b4142a0a5ce0ccc742ede90
Дата опублікування:
03.12.2019 13:51
Опис:
Вважаємо, що передбачена в п. 4 Кваліфікаційних критеріїв вимога надавати копію договору про надання послуг з дезінфекції є протиправним, адже діюче законодавство не передбачає безумовного укладення такого договору, хоча б з огляду на можливість у Учасника самостійно виконувати такі роботи. Діюче законодавство (після скасування вимоги мати санпаспорти на автомобілі) не передбачає вимоги складення Довідок про проведення санобробки автомобіля. Просимо вказану вимогу відмінити, як таку, що суперечить ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Враховуючи вимоги п.3 ч.1 ст.49 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме, що харчові продукти повинні бути захищеними від будь – якого забруднення на всіх стадіях виробництва, переробки та/або обігу, копія договору (чинного) про надання послуг по дезінфекції поверхонь автотранспорту та копія довідки про санітарну обробку транспортного засобу або документ, який підтверджує виконання договору про дезінфекцію транспортного засобу, надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст.44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме використання транспортних засобів та/або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію та ч.3 ст. 40 Закону, згідно якої оператори ринку, які займаються збором врожаю, або виробництвом продуктів рослинного походження зобов’язані підтримувати обладнання, інвентар та транспортні засоби у чистоті шляхом чищення, миття та дезінфекції. Щодо можливості Учасника самостійно виконувати роботи по дезінфекції буде внесено зміни до тендерної документації з урахуванням чинного законодавства України
Дата відповіді:
05.12.2019 15:14
Відповідь надана
Про надання оригіналу
Номер:
f98e30fe36ae4823a3a14cdbecfeb988
Дата опублікування:
03.12.2019 12:40
Опис:
Просимо розяснити механізм виконання п.3 Кваліфікаційних критеріїв щодо надання "ОРИГІНАЛ листа-підтвердження про наявність транспорту для перевезення, що відповідає вимогам СЕС". 1. Що таке "оригінал" - це сканкопія листа? 2. Лист-підтвердження це довідка на бланку Учасника? Що таке вимоги "СЕС" з огляду на те, що Держсанепідемслужбу ліквідовано.
Відповідь:
Вважаємо вимогу обґрунтованою. Зміни буде внесено відповідно до Ваших пропозицій, з урахуванням чинного законодавства України.
Дата відповіді:
05.12.2019 15:12
Відповідь надана
вимога щодо надання документів про складські приміщення
Номер:
73f0dbd47a3a444794bd8e9eccca401d
Дата опублікування:
03.12.2019 12:25
Опис:
Просимо розяснити доцільність і обовязковість (з огляду на вимоги ч.4 ст. 16 Закону "Про публічні закупівлі) вимоги щодо надання документів на складські приміщення для Учасника-виробника продукції, якщо відвантаження товару планується здійснювати безпосередньо з приміщень виробництва, а виробничий процес не передбачає переміщення готової продукції в складські приміщення.
Відповідь:
Згідно переліку документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (додаток 3 тендерної документації) учасником подається довідка у формі табл. 1.1 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, із зазначенням найменування рухомого та нерухомого майна, яке знаходиться у власності /користуванні учасника та буде використовуватися ним для виконання договору про закупівлю. У разі невикористання Учасником складських приміщень для зберігання готової продукції Учасник надає обґрунтування та причини неподання документів та інформації (довідку довільної форми).
Дата відповіді:
05.12.2019 15:11